![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het vooral bedroevend dat dit soort onzin meer aandacht lijkt te krijgen van 'de mensen' dan wat er zich momenteel in Hasselt (Hilde Claes) afspeelt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijnde weet iedereen waar die panda's de volgende tien jaar van hun leven zullen slijten, zeker?
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Nu is er een Waal die voor werkgelegenheid in Wallonië wil zorgen. Die zo de zogezegde transfers wil verminderen. Nu is het weer niet goed voor NVA.
Weten die wel wat ze willen? Hoe zou het komen dat nu die reclame in mijn hoofd galmt? Meer, meer, ik wil meer..... Bij gebrek aan echte politieke daden moeten ze in Antwerpen al met opgefokte communautaire relletjes in het nieuws komen. Dat ze zich daar in Antwerpen maar bezig houden met de files in en rond Antwerpen, de oplossing van dat probleem zou veel meer geld opbrengen dan die paar panda's in een kooi. Laatst gewijzigd door pajoske : 10 september 2013 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en alles wat hunnen dierentuin aangaat, ligt hen nauw aan het hart. Probleem mee ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Je moet naar die dieren hun confort kijken. In Antwerpen zouden ze het beter hebben als in dat Waals park. Betere infrastructuur om de dieren op te vangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() U houdt van pure fictie?
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Ik ben al blij dat ze bij de PS geen Vlaams-Nationalisten meer in de Zoo willen opsluiten.
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Heeft men daar rekening mee gehouden? Zouden het geen spionnen zijn, die hier staats of industriële geheimen komen stelen? Voor wanneer is de oorlogsverklaring om wie gepandariseerd mag worden? Heeft een van de vlekken de vorm van een leeuw of van een haan? Brult of kraait de panda? Al die vragen die Kris Peeters moet trachten op te lossen en dat alles nog voor de verkiezingen. Ik eis een panda commissie om alles tot op het bot uit te zoeken. Komt er geen oplossing, laten we de panda beslissen, Di Rupo en Kris Peeters samen in de kooi. Degene die het eerst gedood word heeft gewonnen, die heeft hij het liefst om mee te spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop beter met die subsidiestroom aan dierentuinen, alweer weggegooid geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De linkse rakker heeft ze toch maar weer gepikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Troost u: de zoo van Antwerpen is op en top Belgisch: de "KONINKLIJKE Maatschappij voor Dierkunde van Antwerpen"
![]() |
#60 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Trouwens, zou het echt een beslissing van Di Rupo zelve zijn? Daar geloof ik weinig van. Wie heeft beslist dat die dieren in Pairi Daiza terechtkomen? |
|
![]() |
![]() |