![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Snap de redenering niet. Dus als een corpulente naakte afrikaan je heeft aangevallen moet je zeggen : 'ne man" ?
Dat gaat helpen sé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() slachtoffer:
-"Ik wil aangifte doen van een diefstal" politie: -"Kunt u wat preciezer zijn?" slachtoffer: -"Een Zwitser heeft mijn Marokkaans uurwerk gepikt." politie: "Je bedoelt andersom zeker?" slachtoffer: "Dat zeg jij hee! Ik ben geen racist."
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 september 2013 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Een in alle aspecten en geheel en al aan de blanke gelijke en evenwaardige man heeft me aangevallen."
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 september 2013 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zijn witte handpalmen.
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt vooral dat de meeste mensen nog redelijk goed zien.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 september 2013 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zonder aanleiding.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een onzin allemaal toch. Op de duur is het pure Kafka.
Noem het gewoon zoals het is. Of vraag je in de dierenwinkel ook gewoon naar een 'hond' ? Kan mij het wat schelen dat ze me 'witte' noemen. Andersom zal het toch ook niet zo'n probleem zijn zeker ? Heel die politiek correcte (politiek en correct ..wat een contradictie) hetze is gewoon maar een manier om de aandacht af te leiden van de échte problemen. Niks meer, niks minder. Laatst gewijzigd door hurricane : 18 september 2013 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Hoe? Da's toch gewoon "jongeren"?
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klein zou ik het niet noemen, in oppervlakte is het even groot als Borgerhout, maar er wonen hier slechts een kleine duizend mensen op die oppervlakte. Het meisje waarover het hier gaat, woont ook in een afgelegen buurt en is inderdaad de enige anders gekleurde in haar school. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden is namelijk dat zij ( nog) een minderheid vormen binnen onze maatschappij en zich uitgesloten voelen als je die benamingen durft te gebruiken. Een tijdje geleden had ik trouwens een gesprek hierover met een donker kleurige kassierster in een Colruyt winkel. Deze dame was zo vriendelijk uit te leggen aan mijn zoon, waarom sommige Bruin en Zwart gekleurde mensen zo fel reageren op die woorden. En in het geheel kwam het er enkele op neer, dat die mensen zich minderwaardig voelen binnen een blanke maatschappij en er niet willen op gewezen worden dat ze anders zijn dan de rest van de bevolking. Een geelhuidige dame achter ons, die het gesprek kon volgen, mengde zich in het gesprek. En als snel bleek dat beide bevolkingsgroepen met hetzelfde mentale probleem zitten, maar verschillend oplossen. De ene groep lost het op door te zorgen dat ze uitblinken in hun beroepsbezigheden, de andere door te eisen dat de autochtone bevolking zich aanpast naar hun eisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai! wat ne racist was die chinese zeg! dat zouden wij eens moeten zeggen, hé Edina?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=DQ1Oz6K4rOI (enkel voor de niet-racisten ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 september 2013 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is heel duidelijk!!!
Geef een ander woord voor Neger, Bruine en/of Zwarte en blij politiek correct. Een Gele Aziaat loopt namelijk niet naar de flikken als je hem spleetoog; rijstvreter of Gele noemt, zij lachen er eens mee en gaan verder met hun leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel me daarbij ook telkens de vraag hoe zij zelf naar andere bevolkingsgroepen kijken...en dat valt nogal eens tegen! Hierboven staat dus niet dat "alle Marokkanen enz" zijn! Dat zielig spelletje dat sommigen daarmee spelen helpt ons geen cm vooruit... |
|
![]() |
![]() |