![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, ik wou niet familiair overkomen. Ik was gewoon je nickname ff vergeten.
Heb je liever Vlaamse of Belgische Koerd?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hopelijk stop je niet met evolueren want je beseft niet in wat voor een fascistisch kamp je bent terecht gekomen.
Deze man is reeds verder geevolueerd http://gaapentuur.files.wordpress.co...m-15-31-18.png
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 21 september 2013 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik besef heel goed dat forum.politics.be een fascistisch kamp is, hoor; maar je hebt gelukkige uitzonderingen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Hou je niet van de domme. Uw profeet was democraat ?
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() De agnosten belden, ze weten nog niet zeker of ze wel gaan meedoen.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wij hebben ze niet nodig. Atheïsten zijn misschien in de minderheid maar wij zullen overwinnen. AP ! H4 ! Heil Dawkins ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opletten dus met wat je allemaal uit je botten slaat. Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 september 2013 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Gaat het al wat beter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voorts zal je mij, ik herhaal het nogmaals met klem, niet horen beweren dat er zich onder moslims meer of minder goeie, slechte, rechtvaardige, eerlijke of leugenachtige mensen bevinden dan onder eender welke andere groep mensen. Maar als ik wil weten hoe de islam beleden hoeft te worden, dan moet ik me alleen richten op het leven van Mohammed. Hij is voor moslims de edelste (of puurste) mens die ooit heeft geleefd, en het voorbeeld zoals dat moet gevolgd worden. Emir Abdelkader is in mijn ogen dus gecorrumpeerd. Hij is niet meer dan een mens zoals jij, ik, Bush, Assad, of eender wie, en op zijn best een afkooksel van het origineel. Het blijft voor mij persoonlijk een raadsel hoe Allah, die als rechtvaardig en goed wordt bewierookt, iemand kan "aanstellen" als zijn vertegenwoordiger op aarde (vergeef me mijn simplistische voorstelling, schuif even uw geloof opzij en probeer mee te denken als maagdelijke leek) die uiteindelijk met het zwaard in de hand legers leidt. Zijn opvolgers hebben zijn werk later voortgezet. Tot daar aan toe, de geschiedenis staat bol van de veroveringstochten, maar Mohammed heeft wel een wereldgodsdienst gesticht. Ik blijf erbij dat het heel moeilijk is om het soort mensen dat vandaag in Kenia heeft toegeslagen te overtuigen van hun misleiding, simpelweg vanwege het feit dat Mohammed zelf wapens in de hand nam. Nu goed, intussen toch even wat opgezocht over emir Abdelkader. Mijn conclusie: een rechtvaardig, goed mens. Jouw vermoedelijke conclusie: een goed moslim. Daar verschillen we van mening. Oskar Schindler en John Rabe waren nazi's, maar hoe misleidend zou het zijn het nazisme af te wegen aan de hand van deze voorbeelden. Bush en Christopher Drumgoole waren ook beiden christenen, en toch uitersten. Verder hoop ik dat je je met deze zinsnede "in tegenstelling tot wat fascisten schijnen te geloven" niet persoonlijk tot mij richt, want dat zou ik niet alleen vrij aanmatigend vinden, maar vooral erg oneerlijk.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Oh, dat is waar.
Maar enkel in de betekenis dat Islam geen religie is, maar een ideologie die gewelddaden vergoelijkt, net zoals nazisme of communisme.
![]() |
#58 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Veel naieve beinvloedbare jongeren die op school met moslimvriendjes te maken krijgen verzeilen in de islam, veel daarvan zitten u in syrie te vechten voor 'de zaak van allah' (islamstaat met sharia), sommigen om te kunnen/mogen trouwen met een moslima, nog anderen uit racisme tegen blanken die denken dat blanken verantwoordelijk waren voor de slavenhandel, het blanke christendom zegt de islampropaganda (veel afrikanen bekeren zich daarom domweg tot islam) zelfhaat .. 'progressief' ingesteld zijn helpt veel om in die gevaarlijke imperialistische sekte terecht te komen en om later zelfs als zelfontploffers te eindigen in Irak of elders in hun strijd tegen de 'westerse imperialisten'. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jouw opvattingen en posts hier zouden net zo goed komen van eender welke simplistische anti-semitische moslim die de schuld voor alles doorschuift naar de USA of het zionisme (cfr. deze thread). Het gaat hier over een winkelcentrum waar een hoop onschuldige burgers vermoord zijn door Islamitische extremisten: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Islam is een sekte gesticht door een moorddadige maniak. Een beter woord voor Islamieten die niet-islamieten extermineren is Orthodoxen.
![]() |