![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
gaat ge't bijna uitleggen hoe het vb dat oplost adhv van uw postje of hoe zit dat?!
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#43 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Een oppositiepartij die vanuit de oppositie de meerderheid de oplossing aan zou bieden zou zowat de domste partij van Belgie zijn.
Snappen jullie nu echt niks van tactiek ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
lijkt me alvast een betere tactiek dan enkel maar staan roepen hoe slecht alles is, en zelf geen alternatief kunnen bieden
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Zou ze die kans wel krijgen ?
Zou iedereen dan zeggen : zie eens hoe knap het Vlaams Blok dat opgelost heeft. Zouden alle tegenstanders plots zeggen : ja zie eens hoe slim ze bij het Vlaams Blok zijn. Zouden alle media plots de loftrompet afspelen over het Vlaams Blok ? Ik denk het niet... Of denk je echt dat moest het Vlaams Blok een oplossing aanbieden voor dit probleem er plots geen cordon sanitair meer zou zijn en iedereen zou staan dringen om ze in de regering op te nemen ? Ik denk dat de huidige tactiek van de leiders van het Vlaams Blok voorlopig nog heel succesvol is. De taak van de oppositie is to oppose. Niet om te regeren. Zo werkt het nu eenmaal. Het zijn diegene die van zichzelf vonden dat ze het beste geschikt waren om te regeren die de oplossingen maar moeten vinden. En de oppostiepartijen moeten niets anders doen dan die oplossingen afschieten. Zonder zelfs een alternatief aan te bieden. (zie mijn vorige post) zo werkt politiek nu eenmaal.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk niet dat enige politicus een oplossing kan aanbieden. Om structurele oplossingen te kunnen forumleren voor stevige problemen zoals deze, moet men kennis van zaken hebben.
Het enige wat onze politici doen is de juiste konten likken, de nodig steek-,zit- en andere penningen opstrijken ,en populair doen. De kabinetten, die toch al langer hun ding aan het doen zijn, en in theorie de technische,logistieke en mentale ondersteuning moeten wezen van onze "leiders", die zijn meer bezig met pôstjesjagen en verdoezelen van eigen incompetentie. Een van mijn eerste postings gaf een structurele optie.Misschien geen korte termijn oplossing, maar toch. De NMBS die electriciteit maakt voor zichzelf. Andere directe oplossing. Alle misdadigers in de steenkoolmijnen, Kyoto onze rug op tot het water aan de neus van Verafstoot staat, en terug op kolengestookte stoomlokomotieven.
|
|
|
#48 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#49 |
|
|
Voila se der zijn nog slimme mensen. Maddox laat ons enkele maanden aan de macht en het zou nogal veranderen.
Ik dacht dus ook aan de koolmijnen dus he. Laat ze werken die misdadigers ... laat ze werken ...
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
U bent een dromer. Sociale lasten afschaffen én nog een basisinkomen er bovenop is onrealistisch, slechts een utopie voor wereldverbeteraars als uzelf en uw partij.
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Heeft het Vlaams Blok al eens nagedacht hoe ze hun voorstellen gaan bekostigen? Meer blauw op straat = meer geld, betere justitie = meer geld, goedkopere treintickets = meer geld,... zo kan ik nog uren door gaan.
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tegendradigaard, laat ons aan de macht en we krijgen ofwel een heel gespekte bankrekening, om niks te veranderen.
Of een Cools Syndroom. Of een DiRupo aanklacht, zonder dat het gerecht het blauw blauw laat.Zin in Dutroux als celmaatje?Of de radiator van P. Haemers?
|
|
|
#54 | |
|
|
Citaat:
Electrabel levert minder stroom, maar houdt onder druk van de vakbonden hetzelfde personeelsbestand aan. Na de trein, heeft nu ook Electrabel problemen. Maar geen nood, we zullen nog wat taxeren.
|
|
|
|
#55 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#56 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#57 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
|
Citaat:
Ik denk dan ook dat het een grote fout zou zijn om meer volk aan te nemen in Justitie (tenzij misschien agenten). Je kan door wetgevende maatregelen, het geheel een pak simpeler maken, waarna je rechtsreeks het budget kan knippen.
|
|
|
|
#59 |
|
Staatssecretaris
|
De rekening van de electriciteit is een van de problemen van de NMBS.
Een eerste probleem is de personeelskost, niet die van de laagste looncatergorie wel van de directie(s) :Totaal overbezet door politiek geparachuteerden. Derde probleem de "erkende" vakbonden die +/- 1/2 miljard belgische franskens opstrijken per jaar voor "werkingskosten" zonder dat er ooit een syndicale verkiezing is gehouden. Kwestie van bevriende,politieke, organisaties te bevoordelen Vierde probleem Taalprobleem er blijken heel wat meer Franstaligen te werken dan Nederlandstaligen (PS ??) Maar over de drie laatste problemen mag niet gepraat worden kwestie van niet in eigen vel te snijden
|
|