![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Die chip heeft sowieso een antenne nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Als ik echt iets illegaals zou willen doen, denk ik dat ik nog eerder een ouderwetse postduif zou gebruiken dan het internet of pc's. Het feit dat ik telenet hier heb en dit in handen is van een Amerikaans bedrijf doet er ook geen goed aan.
Laatst gewijzigd door Stingray : 30 november 2013 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Dus kan men aan de chip zien of er een aansluiting is of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Desalniettenmin kan men de aanwezigheid van 3G-signalen perfect registreren indien deze zich voordoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Koop een chinese jammer van 20$ en je hebt geen probleem meer (je bent ook wel niet meer bereikbaar op gsm, maar goed dat moet je er maar bij nemen.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En die verborgen antenne vinden is ook geen enkel probleem met de huidige technologie en kennis...
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik vooral opvallend vind is hoe jij ondanks hard proberen er toch nog steeds niet in geslaagd bent een enkel bewijs te leveren voor jou bewering dat er in Intel CPUs een verborgen 3G modem zou zitten...
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen 3G signaal meten = geen antenne vinden indien deze goed verborgen is, zoals bvb. verborgen tussenin de verschillende lagen van een print. Niet meten betekent niet noodzakelijk onmiddelijk de afwezigheid van de 3G-mogelijkheden. Die zou men trouwens simpelweg kunnen activeren via IT, maanden nadat meneer Zwitser het opgeeft en niet langer meer meet. Laatst gewijzigd door zonbron : 2 december 2013 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Toen we op de proppen kwamen met Assange en Snowden, werden we ook uitgescholden voor conspiracy nuts.
Ik zie er nu niet veel meer lachen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
EU PR-machine wordt op gestreamlined vooraleer het op kruissnelheid wordt gebracht U en ik betalen die PR-machine
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Update : wikileaks geeft nieuwe informatie ivm. het TPP-verdrag vrij.
![]() http://wikileaks.org/Second-release-...ns.html?update Laatst gewijzigd door zonbron : 9 december 2013 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vorige maand is uitgelekt dat de amerikaanse overheid tijgers met camera's heeft losgelaten in België. Ik heb nu al een maand rondgereden en gezocht naar tijgers, maar ik denk dat ze zich schuilhouden tot ik stop met zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=KMI7HIhKdIo Lees ook: DVICE - 'Invisible' insect-sized drones may soon be used by the U.S. Army 4 november 2013 Maar jammer... no tiger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en Truecrypt voor je schijven en computers http://www.truecrypt.org/ |
|
![]() |
![]() |