![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
PS : een anti-Westvlaming komt mij ook goed uit in een pleidooi voor Westvlaamse autonomie, hoor. We vullen elkaar perfekt aan. ![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 3 oktober 2013 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En? Wat wilt u daarmee nu eigenlijk aantonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dat niet van mij gezegd kunnen worden? Omdat ik uw ideetjes over streektaal afwijs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is natuurlijk wel positief.
Nu kunnen ze de Albanezen West-Vlaams leren praten. Graag meer van dat. Albanese maffia teistert West-Vlaamse horeca http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-horeca.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 3 oktober 2013 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat West-Vlamingen de kogels die de Albanezen afvuren met hun tanden kunnen opvangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Je hebt toch zelf gezegd dat we knettergek zijn en voor problemen zorgen? Ik ben er tamelijk zeker van dat we van die maffiosi binnenkort niet meer veel zullen horen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 3 oktober 2013 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Puur politiek natuurlijk, flaminganten willen Vlaanderen voorstellen als een monolitisch geheel, dikke onzin natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België is een regionalistisch land, altijd geweest, en bestaat in realiteit uit vele regio's, niet enkel 2, 3 of 4, net als bvb. Italië. Laatst gewijzigd door tomm : 3 oktober 2013 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al gemerkt dat een Rus of Afghaan, eenmaal geïntegreerd en het lokale dialect beheerst, beter aanvaard wordt dan iemand uit bvb. Antwerpen of de Kempen, of uit Wallonië, die consequent z'n eigen taal blijft spreken. In Antwerpen of Brussel blijven de meeste gemeenschappen gewoon op zichzelf, elk op z'n eigen eilandje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een varken klinkt eerder als "knorr knorr knorr" of iets dergelijks lol Nee, ik vind dat dat West-Vlaams wel zijn charme heeft, niet dat ik het mooi klinken vind lol... maar ik verkies het in ieder geval boven plat Antwerps -> dat echt wel klanken heeft die sterk op een gans doen denken... ![]() Plat Brussels vind ik dan wel weer mooi klinken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() splitseuuuh!!!! West Vlaanderen, Oost Vlaanderen, keizerrijk Antwerpen en rest van Antwerpen, Vlaams Brabant met een randje en Limburg.
Onmiddellijk is Europa 5 landen rijker, om bij te dragen aan de welvaart van Goldman Sachs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burger
|
![]() Ik haat ook West-Vlamingen, met Filip De Winter op nummer 1 !
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Indien ik een West-Vlaming zou zijn, zou ik geschokt reageren bij het lezen van zo'n bericht.
Nieuwkomers die het AN beheersen het plaatselijk dialect aanleren ? Hoe laag kan je vallen... Met het AN kan je in het hele Nederlandstalige gebied terecht, behalve in Kortrijk/West-Vlaanderen ?? Het illustreert het AN-gehalte van 'de' West-Vlaming ten volle uit...
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 3 oktober 2013 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |