Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2013, 23:38   #41
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas1234 Bekijk bericht
Tis niet omdat dat jou persoonlijke hobbies zijn dat alle vrouwen dat moeten kunnen he.

Ik vraag me echt af waarom je dan trouwt, neem dan gewoon een kuisvrouw in dienst en ga af en toe naar de hoeren
Je word beledigend& onbeleefd mannetje. Stop daar maar mee, want als je die weg op wilt, dat kan ik beter als jij.
Dergelijke klusjes zijn trouwens geen hobby's, maar werk dat moet geklaard worden. En ja, wat wil je , ik ben daar nu éénmaal beter in dan mijn vrouw.
Wat stel je voor ? Dat ik ga koken,stofzuigen en strijken terwijl zij de auto's en de loodgieterij repareert, hout gaat kappen en zagen in het bos en het hele huis opkalefatert ?
Wel, dan gaat alles slecht of niet gedaan worden.
Zoals ik reeds zei : ieder heeft zijn bezigheden, waar hij min of meer goed in is. In een koppel moet je elkaar aanvullen.
Daarom bezie ik mijn vrouw niet als een kuis, kook en sexmachien. En zij mij niet als een klusjesman uitgerust met een penis.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 23:39   #42
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Gewoon onzin he, je ligt gewoon in de bank ondertussen naar tv te kijken.
Geen projectie alstublieft thomas. Iedereen is geen luie en onbekwame lamzak.
Oud 2 oktober 2013, 23:43   #43
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Je lijkt dan wrs op die collega van mij waar ik moet van kokhalzen als die in de buurt is. Iedereen lacht daarmee en die heeft niet veel aantrek van de vrouwen hoor...
En waar lijkt die dan op uw collega ? Als ik u zo bezighoor denk ik trouwens dat je weinig succes hebt bij de dames. Als die je überhaupt interesseren, want eigenlijk heb ik daar mijn twijfels over...

Laatst gewijzigd door meneer : 2 oktober 2013 om 23:43.
Oud 2 oktober 2013, 23:51   #44
thomas1234
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Je word beledigend& onbeleefd mannetje. Stop daar maar mee, want als je die weg op wilt, dat kan ik beter als jij.
Dergelijke klusjes zijn trouwens geen hobby's, maar werk dat moet geklaard worden. En ja, wat wil je , ik ben daar nu éénmaal beter in dan mijn vrouw.
Wat stel je voor ? Dat ik ga koken,stofzuigen en strijken terwijl zij de auto's en de loodgieterij repareert, hout gaat kappen en zagen in het bos en het hele huis opkalefatert ?
Wel, dan gaat alles slecht of niet gedaan worden.
Zoals ik reeds zei : ieder heeft zijn bezigheden, waar hij min of meer goed in is. In een koppel moet je elkaar aanvullen.
Daarom bezie ik mijn vrouw niet als een kuis, kook en sexmachien. En zij mij niet als een klusjesman uitgerust met een penis.
Je komt gewoon uit een andere generatie denk ik, het klinkt erg archaïsch. Geregeld hout hakken, echt?
thomas1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 23:54   #45
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je komt gewoon uit een andere generatie denk ik, het klinkt erg archaïsch. Geregeld hout hakken, echt?
Wat is daar "archaïsch" aan? Niet iedereen verwarmt gas, stookolie e.d. Op het platteland zijn er heel wat mensen die een hout- of kolenkachel hebben.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 23:59   #46
thomas1234
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wat is daar "archaïsch" aan? Niet iedereen verwarmt gas, stookolie e.d. Op het platteland zijn er heel wat mensen die een hout- of kolenkachel hebben.
Je hebt me overtuigd. Er is een groot aantal mannen op het platteland die hout moeten hakken om hun woonst op te warmen.
Vrouwen moeten gekweekt worden om de stofzuiger vast te nemen in een roze setting om zo hun man bij te staan die de echt voorname zaken in het gezinsleven opneemt.
thomas1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 00:02   #47
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt me overtuigd. Er is een groot aantal mannen op het platteland die hout moeten hakken om hun woonst op te warmen.
Vrouwen moeten gekweekt worden om de stofzuiger vast te nemen in een roze setting om zo hun man bij te staan die de echt voorname zaken in het gezinsleven opneemt.
Mocht u een gezinsleven hebben, dan wist u dat alles "voornaam" is. De afwas doen is niet minder dan hout hakken. En stofzuigen is even essentieel als de ramen schilderen. In een gezin vormt alles een geheel waar man als vrouw aan deelnemen, elk naar hun eigen kunnen en talenten.
Oud 3 oktober 2013, 00:04   #48
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
In het huis waar ik momenteel woon is er mogelijkheid om met hout te verwarmen. En om hout te kappen in het nabijgelegen bos, waarvan ik de eigenaar ken. Ik zaag de dode bomen om, en het hout is voor mij. Zijn bos word stillaan opgekuist. Win Win.
En zo oud ben ik niet hoor, want geloof me, dat is geen werk voor oude peekkes.
Niks archaïsch daaraan evenmin. Wél goedkoop, als je het hout gratis hebt.
Oud 3 oktober 2013, 00:08   #49
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Nogmaals, ik MOET dat niet. Ik kan ook met electriciteit verwarmen, en deels doe ik dat ook. Maar het grootste deel van de verwarming komt van hout. Dat bespaart op ons budget, en met dat geld kunnen wij onderandere stofzuigers kopen, zodat mijn vrouw niet alles moet proper maken met de bezem, zoals vroeger jaren.
Oud 3 oktober 2013, 00:12   #50
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Mocht u een gezinsleven hebben, dan wist u dat alles "voornaam" is. De afwas doen is niet minder dan hout hakken. En stofzuigen is even essentieel als de ramen schilderen. In een gezin vormt alles een geheel waar man als vrouw aan deelnemen, elk naar hun eigen kunnen en talenten.
Ik probeer hem al even met handen en voeten uit te leggen dat men in een koppel complementair moet zijn. Ieder doet waar hij goed in is.
Maar het gaat er bij hem niet in. Voor thomas moet een moderne man stofzuigen en zijn okselhaar epileren en een moderne vrouw op een bouwwerf rondlopen.
Zoniet ben je archaïsch.
Oud 3 oktober 2013, 00:17   #51
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik probeer hem al even met handen en voeten uit te leggen dat men in een koppel complementair moet zijn. Ieder doet waar hij goed in is.
Maar het gaat er bij hem niet in. Voor thomas moet een moderne man stofzuigen en zijn okselhaar epileren en een moderne vrouw op een bouwwerf rondlopen.
Zoniet ben je archaïsch.
Dan kunnen we ons afvragen wie er hier een rollenpatroon aan mensen wil opdringen...?
Oud 3 oktober 2013, 00:26   #52
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan kunnen we ons afvragen wie er hier een rollenpatroon aan mensen wil opdringen...?
Het gaat er inderdaad om een nieuw rollenpatroon op te dringen. Wel een beetje raar dat het hier een man is die daarvoor de promotie maakt ?
Ik zou de vrouwen hun mening liever eens horen ?
Tot nu toe heb ik me nog nooit enig machisme zien verwijten als ik eens een vrouw een handje toestak met bvb een wiel van hun auto veranderen, of iets zwaar dragen voor hen...
Is dat nu hopeloos ouderwets ? Moet ik die vrouwen maar laten stikken, en mij beter bezighouden met mijn okselharen te epileren, en te stofzuigen , zoals thomas mij aanraad ? Want als ik hem goed begrepen heb is d�*t de truuk om bij vrouwen succes te hebben tegenwoordig !
Oud 3 oktober 2013, 06:05   #53
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Huishouden is minderwaardig. We laten beter vreemden in onze prive sfeer en betalen hen hiervoor.
Kinderen maken en hen dan naar de creche brengen.
Thuiskomen in een kil huis en dan maar zien wat er nog er in de kast ligt om te eten.
Wie de afwas doet, daar maken we kater wel rizie over
Oud 3 oktober 2013, 06:29   #54
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Het summum van vrouwenonderdrukking anno 2013, wat zou dat zoal kunnen zijn?

Stenigingen voor overspel in Iran?
Nope.
Uithuwelijken van minderjarige meisjes in Pakistan?
Nah, ook niet.
De islam die apart zwemmen wil invoeren?
Negatief.
Het uitschelden voor 'hoer' van Westers geklede meisjes in Molenbeek?
Njet.
De verkrachtingsepidemie van autochtone vrouwen door vreemdelingen in Zweden?
Nope. En racistische bovendien.
Pakistaanse 'grooming gangs' die minderjarige Britse meisjes drogeren en als seksslavin gebruiken?
Nog één zo'n racistische opmerking en ik klaag u aan.

U heeft er duidelijk niks van begrepen.
Hetgeen waar de feministen van vandaag écht wakker van liggen is dit ev0hl male chauvinist gruwelpamflet van Bart Smit:

De schadelijke, ontwrichtende invloed van deze catalogus is dan ook immens.
Stel je maar eens voor dat er meisjes zijn die later écht zouden gaan stofzuigen!
What's next?
Met een glimlach de strijk doen?
Een lekkere maaltijd koken voor hun echtgenoot?
Moeder willen zijn en voor een gezin zorgen?

Het moge duidelijk zijn: deze waanzin moet stoppen!
Wij willen eigentijdse, politiek correcte folders waar jongetjes een roze tutu dragen en meisjes een Zorropak (mét snor!).
Gelijkheid, alle vibrators nog aan toe!

http://www.nieuwsblad.be/article/det...31002_00770228
Dit fijn stukje proza maakt me zelfs Vrolijk op Donderdag

bedankt.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 07:14   #55
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Sommigen hebben het weer niet goed begrepen. Dé marketingstrategie van vandaag zit er juist in controverse op te wekken en er voor te zorgen dat mensen er over bezig zijn, positief of negatief. Want het is eender hoe gratis reclame en uw product wordt gratis verspreid door "razende burgers". In werkelijkheid idioten die zich hebben laten vangen. Dat is dé manier om in deze tijden van crisis toch een ruim publiek te bereiken.
Die firma heeft dat goed begrepen.
Dat folderke is dermate karikaturaal dat je er niet naast kan. Het is met opzet uiteraard. Goed gedaan dus. Voila, missie geslaagd.

Meer "zorgen" zou'k me maken over ouders die deze rommel kopen voor hun kleine meiskes.

Voor de rest bezorgt het folderke aan de brave forummers hier alweer een hippe dag
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 3 oktober 2013 om 07:15.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2013, 07:19   #56
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chickie Bekijk bericht
Ter vergelijking: jongens op die leeftijd willen helemaal niet "vadertje spelen" maar superman zijn en waterpistool-oorlogen voeren. Wat moeten we daar niet van denken?
Dat die jongens onnozele ouders hebben, want al veel te veel voor een TV hebben gezeten en dwaas speelgoed hebben gekregen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 3 oktober 2013, 07:20   #57
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Net zoals bij mijn vorige opmerking vind ik het enige verontrustende het koopgedrag, over het marktaanbod kan ik enkel verwonderd zijn.
Et voila, juist, nagels met koppen.
Oud 3 oktober 2013, 07:21   #58
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Dat jongetjes die een voorkeur voor spelletjes met een jacht- en strijdelement vertonen normale, gezonde jongetjes zijn.
Superman spelen is een uiting van de 'beschermen'-reflex.
Jacht, strijd en beschermen zijn oerinstincten die al duizenden jaren in de genetische code van de man besloten liggen.
Dat moet niet onderdrukt worden maar op een gepaste manier gekanaliseerd.
Oud 3 oktober 2013, 07:22   #59
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
speelgoedstofzuigers
Weer van die dingen die vrij snel de reeds overvol liggende containerparken op zullen gaan
Oud 3 oktober 2013, 07:24   #60
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
En zo krijg je een verder onnozel folderke ook eens in de volle belangstelling.
Wie echt gelooft dat vrouwen hier op gereageerd hebben zijn een beetje naïef.
Inderdaad, het soort creaturen dat hiervoor in woede ontsteekt zijn eigenlijk de naam "vrouw" niet waard. Heb je al eens ettelijke typetjes uit de vrouwenbeweging aandachtig bekeken? De chagrijnigheid druipt van hun gelaat. Elk greintje charme dat van een normale vrouw afstraalt wordt door die hysterische zuurpruimen radicaal onderdrukt. Ik denk dat hun sexuele frustratie verschrikkelijk moet zijn. Zelfs een van testosteron barstende man zou serieus aarzelen om met dergelijke draak het bed in te duiken. Zulke feeksen zijn tot alles in staat, als man moet je dan primordiaal aan de kwetsbaarheid van je penis denken.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be