![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dergelijke klusjes zijn trouwens geen hobby's, maar werk dat moet geklaard worden. En ja, wat wil je , ik ben daar nu éénmaal beter in dan mijn vrouw. Wat stel je voor ? Dat ik ga koken,stofzuigen en strijken terwijl zij de auto's en de loodgieterij repareert, hout gaat kappen en zagen in het bos en het hele huis opkalefatert ? Wel, dan gaat alles slecht of niet gedaan worden. Zoals ik reeds zei : ieder heeft zijn bezigheden, waar hij min of meer goed in is. In een koppel moet je elkaar aanvullen. Daarom bezie ik mijn vrouw niet als een kuis, kook en sexmachien. En zij mij niet als een klusjesman uitgerust met een penis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door meneer : 2 oktober 2013 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar "archaïsch" aan? Niet iedereen verwarmt gas, stookolie e.d. Op het platteland zijn er heel wat mensen die een hout- of kolenkachel hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vrouwen moeten gekweekt worden om de stofzuiger vast te nemen in een roze setting om zo hun man bij te staan die de echt voorname zaken in het gezinsleven opneemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zo oud ben ik niet hoor, want geloof me, dat is geen werk voor oude peekkes. ![]() Niks archaïsch daaraan evenmin. Wél goedkoop, als je het hout gratis hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het gaat er bij hem niet in. Voor thomas moet een moderne man stofzuigen en zijn okselhaar epileren en een moderne vrouw op een bouwwerf rondlopen. ![]() Zoniet ben je archaïsch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou de vrouwen hun mening liever eens horen ? Tot nu toe heb ik me nog nooit enig machisme zien verwijten als ik eens een vrouw een handje toestak met bvb een wiel van hun auto veranderen, of iets zwaar dragen voor hen... Is dat nu hopeloos ouderwets ? Moet ik die vrouwen maar laten stikken, en mij beter bezighouden met mijn okselharen te epileren, en te stofzuigen , zoals thomas mij aanraad ? Want als ik hem goed begrepen heb is d�*t de truuk om bij vrouwen succes te hebben tegenwoordig ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Huishouden is minderwaardig. We laten beter vreemden in onze prive sfeer en betalen hen hiervoor.
Kinderen maken en hen dan naar de creche brengen. Thuiskomen in een kil huis en dan maar zien wat er nog er in de kast ligt om te eten. Wie de afwas doet, daar maken we kater wel rizie over
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() bedankt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen hebben het weer niet goed begrepen. Dé marketingstrategie van vandaag zit er juist in controverse op te wekken en er voor te zorgen dat mensen er over bezig zijn, positief of negatief. Want het is eender hoe gratis reclame en uw product wordt gratis verspreid door "razende burgers". In werkelijkheid idioten die zich hebben laten vangen. Dat is dé manier om in deze tijden van crisis toch een ruim publiek te bereiken.
Die firma heeft dat goed begrepen. Dat folderke is dermate karikaturaal dat je er niet naast kan. Het is met opzet uiteraard. Goed gedaan dus. Voila, missie geslaagd. Meer "zorgen" zou'k me maken over ouders die deze rommel kopen voor hun kleine meiskes. ![]() Voor de rest bezorgt het folderke aan de brave forummers hier alweer een hippe dag ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 3 oktober 2013 om 07:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die jongens onnozele ouders hebben, want al veel te veel voor een TV hebben gezeten en dwaas speelgoed hebben gekregen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et voila, juist, nagels met koppen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het soort creaturen dat hiervoor in woede ontsteekt zijn eigenlijk de naam "vrouw" niet waard. Heb je al eens ettelijke typetjes uit de vrouwenbeweging aandachtig bekeken? De chagrijnigheid druipt van hun gelaat. Elk greintje charme dat van een normale vrouw afstraalt wordt door die hysterische zuurpruimen radicaal onderdrukt. Ik denk dat hun sexuele frustratie verschrikkelijk moet zijn. Zelfs een van testosteron barstende man zou serieus aarzelen om met dergelijke draak het bed in te duiken. Zulke feeksen zijn tot alles in staat, als man moet je dan primordiaal aan de kwetsbaarheid van je penis denken.
|
![]() |
![]() |