![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een rugpatient die amper kan blijven zitten of rechtstaan, die géén arbeidsongeval heeft gehad, wordt rustig thuisgelaten omdat die mens géén arbeidsongeval heeft gehad en er dus ook geen weerslag op de te betalen verzekeringspremie zal bestaan. Leg het mij niet uit jongeske, ik heb zo dertig jaar gewerkt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2013 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in geval van ARBEIDSONGEVALLEN *KNIP*!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door Akira : 7 oktober 2013 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de rest van uw post is dus van geen tel. Ga dus maar op een ander zeveren en lees nog eens mijn verschil over "ziek" en ziek. Trouwens, ge zit te zeveren over een rugpatient: die kan de woning niet verlaten dus uw commentaar om daar over te beginnen is evenzeer zonder voorwerp. Ga dus ook op dat vlak, maar op een ander zeveren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) gerapporteerd. Een PA kon ik nog hebben, maar twee is er ene te veel
2) leer lezen: het gaat hier niet om mensen die een arbeidsongeval hadden. Wij hebben amper arbeidsongevallen die leiden tot werkverlet, wegens goede systemen van preventie en veiligheidsmechanismen. wederom: uw commentaar is van geen tel en trouwens serieus aanvallend |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dacht je dat hij zich laat opbeamen om onder de scanner te gaan? enfin, ik sluit deze discussie hierbij af. Tegen zoveel onnozelheid kan ik niet tegen. Ik wens je echt een goede "gezondheid". Liefst zonder TB of het andere vieze woord. Best met een beetje problemen aan S1/S2 en L4/L5 want dat is geen enkel probleem om continu te werken zonder één dag afwezigheid. En voor je griepje mag je dan één dag in bed liggen zonder eten. Eens zien hoe je dan gaat piepen Mr. "ontsla de zieken".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2013 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En "sukkels" dat zijn trouwens vooral de mensen die jij met alle plezier gaat ontslaan omdat ze niet meer langer dan vijf minuten op hun benen kunnen staan, of doodziek zijn na hun zoveelste chemobehandeling (en door jou zullen ontslagen worden, want de drie dagen tussenin waarbij ze niet uitgeput in hun bed liggen moeten ze volgens jou uw bureauke gaan kuizen zeker? Of sta je aan de band Mijnheer?) Oh nee, ik zie het, MIJNHEER is zanger!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2013 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie niet thuis moet zijn die moet niet thuis zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik snap al die heisa niet. Iedereen kan ziek worden en als hij/zij ziek wordt dan gaat men naar de dokter, vraagt een papierke en blijft thuis. Daar moet zelfs geen controle dokter aan te pas komen. Het wordt erger wanneer dit tweemaal of zelfs meer dan twee maal op een jaar voor valt. Dan is het simpel : het werk is duidelijk niet voor deze werknemer geschikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de stad dan belde ik om 8 uur dat ik ziek was, om 8.45 uur stond de controlearts aan de deur.
Die vroeg dan, wat mankeer je? Ik weet het niet, de huisdokter moet nog komen. Jamaar, wat mankeer je? Daar zal ik het straks met de huisarts over hebben. Jamaar, ik ben ook dokter. Dat kan jij wel zeggen, je bent alleszins niet mijn dokter. Dan keek hij niet begrijpend terwijl ik de deur terug dicht deed.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() Wat gaan ze doen met de personen die zich tijdens hun verlof in Brazillie ziek melden?? Per dag dan 4 uren verplicht in het hotel blijven. Gaat de werkgever dan aan de hotelmanager vragen dat hij regelmatig naar kamer 568 gaat zien of de ziek gemelde arbeider wel op zijn kamer is ipv aan het zwembad. Of beslaat dan thuisblijven het ganse hoteldomein????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Wat gaan ze doen met de personen die zich tijdens hun verlof in Brazillie ziek melden?? Per dag dan 4 uren verplicht in het hotel blijven. Gaat de werkgever dan aan de hotelmanager vragen dat hij regelmatig naar kamer 568 gaat zien of de ziek gemelde arbeider wel op zijn kamer is ipv aan het zwembad. Of beslaat dan thuisblijven het ganse hoteldomein????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Het huidig beleid voldoet om Braziliaanse toestanden tegen te gaan:
Voor wie de toestemming heeft het huis te verlaten en niet thuis is wanneer de conrole-arts langskomt, krijgt een convocatie om zich 's avonds aan te bieden bij de controle-arts. Valt tegen wanneer je van Brazilië naar pakweg Laakdal moet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je echter niet op tijd terug kan komen om na je verlof te beginnen met het werk, dan wordt het iets moeilijker natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die maatregel voor de meesten niet van belang is, tenslotte liggen ze toch tot de middag in hun bed meestal.
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |