Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 oktober 2013, 16:04   #41
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Maar zelfs dat die zaken er in zitten moeten we niet perse betwisten. In talloze stoffen zitten (meestal minieme) residu's van andere stoffen. Met kwik is er een zeer eenvoudige vergelijking, wie regelmatig vis eet zal ook af en toe enkele kwikmoleculen opnemen. Is dat een reden om geen vis of in dezen een griepvaccin te nemen? Zo'n lijstje is (wetenschappelijk gezien) gewoon een triest potje bangmakerij en hoegenaamd geen argument.
Voor hetzelfde geld zet ik hier de samenstelling van de eerste beste diepvrieslasagne en de mogelijke effecten van alle stoffen die er in zitten en dat zal er grosso modo even erg uit zien als dat lijstje van het griepvaccin.
Daarnaast vernoemt men ook effecten van bepaalde stoffen die pas optreden bij opname in grote of massale hoeveelheden. Om mijn analogie van de vis door te trekken. Je zou al ettelijke kg vis per week op langere termijn moeten consumeren om enig echt verhoogd risico te ondervinden m.b.t. de gevolgen van kwikvervuiling/vergiftiging. Aangezien een griepvaccin maximaal een eenmalig jaarlijkse gebeurtenis is en de hoeveelheid zeer beperkt is gaat die redenering daar nog sterker spelen.

Al bij al dus allemaal dikke zever ook al ben ikzelf tegenstander voor een griepvaccin bij mensen die buiten de risicogroepen vallen.
het feit dat er al over kwik gesproken wordt, of naar verwezen wordt, terwijl het gaat over ethylkwik, met een heel ander toxicologisch profiel, zegt al genoeg
Oud 17 oktober 2013, 16:38   #42
hikikomori85
Schepen

hikikomori85's schermafbeelding

Standaard

Alle vaccinaties zoals tegen mazelen, polio, bof, tetanus, ... verbieden. Al die vuiligheid.
We zijn al met veel te veel. De overheid doet daar toch maar kalmeermiddelen en ADHD in.
Serieus. Bij de griepprik (zeker voor gezonde mensen) heb ik ook wel m'n vragen maar het artikel is eerder een aanzet om alle vaccinaties in vraag te stellen getuige onderstaande quote :
Citaat:
Hoe ongelofelijk het ook klinkt, maar er is nog nooit bewezen dat vaccinaties werken. Nog nooit heeft er bijvoorbeeld een officiële, vergelijkende studie plaatsgevonden tussen niet-gevaccineerde en gevaccineerde kinderen…
Dr. Phillip Incao
Oud 17 oktober 2013, 18:02   #43
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
geen inentingen meer, geen bloedtransfusies, alternatieve kankergenezing, geen orgaantransplantaties

terug naar het systeem van aderlatingen en kruiden !
Zever Verhiest. Dat onze wetenschap vooruitgang geboekt heeft op medisch gebied gaat niemand ontkennen. Dat mag ons niet beletten het bedrog er uit te filteren. De zeer winstgevende onnodige & gevaarlijke griep-prikjes maken daar deel van uit.
Informeer u eerst eens deftig alvorens onzin te komen vertellen, en dan nog over te willen komen als iemand met humor. ( mislukt dus )
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2013, 18:35   #44
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
maar dan wel héél sterk verdund !
Beseffen de aanhangers van de theorie van het "geheugen van water" dat wij vaak gezuiverd rioolwater drinken?
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2013, 12:08   #45
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ben jij een turk?
Vraag iets zinnig
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2013, 13:43   #46
Spirito
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeddie Bekijk bericht
Google Polyinfluenzinum indien U zich homeopathisch wenst te beschermen...
Nee merci, 'k geloof niet zo in de genezende kracht van kraantjeswater.
Spirito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2013, 13:47   #47
Spirito
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Pharma industrie = HEEL veel geld = belastingen
+ een deel van dat geld voor de politici = goedkeuring van het product.
Vooral als ( eveneens op de Pharma loonlijst staande ) wetenschappers zeggen dat alles OK is.
Doodgewoon belangenverstrengeling. Men weet gewoon niet meer waar de politiek begint en waar de misdaad eindigt.
Wa ne zever, toogpraat van 't zuiverste water.

Vaccins => weldaad voor de mensheid, zo simpel is 't. Maar als gij graag de pokken, polio, de pest, cholera of meningitis krijgt, kunde altijd eens afzakken naar India of zo. Stuur wel geen kaartje want ik wil uw ziektebacillen niet.
Spirito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2013, 16:18   #48
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
HIER

Artsen prikken zich niet, en ze weten waarom
Zouden het joden zijn die de griepprik hebben bedacht ?
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2013, 16:27   #49
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Vraag iets zinnig
Jij vindt dat dit daar het topic voor is?

Ts heeft zo,n alu-hoedje attitude dat het bijna aanstekelijk is.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2013, 16:42   #50
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spirito Bekijk bericht
Wa ne zever, toogpraat van 't zuiverste water.

Vaccins => weldaad voor de mensheid, zo simpel is 't. Maar als gij graag de pokken, polio, de pest, cholera of meningitis krijgt, kunde altijd eens afzakken naar India of zo. Stuur wel geen kaartje want ik wil uw ziektebacillen niet.
Vaccins hebben inderdaad geholpen om bepaalde zware ziektes uit onze leefwereld weg te filteren.
Vandaag echter zijn er een aantal onnuttige en zelfs gevaarlijke vaccins in de omloop, op de markt gebracht door de pharma-industrie uit louter winstbejag, en met medeplichtigheid van omgekochte wetenschappers & politici.
Maar dat willen sommige mensen niet weten. Degenen die er aan verdienen, degenen die dom zijn, en alles geloven wat men op hun mouw komt spelden, en degenen die gewoon slecht ingelicht zijn.
Waarschijnlijk maak je deel uit van één van die groepen.
http://www.wanttoknow.nl/wp-content/...uni-Kuiper.pdf
Citaat:
De verborgen gevaren van vaccinaties
Inleiding
Sinds de ‘uitvinding’ van de vaccinatie heeft deze techniek een ongebreidelde vlucht
genomen
en heeft men gemeend om pasgeborenen – vooral in het eerste en tweede levensjaar
herhaaldelijk te moeten vaccineren tegen allerlei kinderziekten. Kinderziekten die op zich
lang niet allemaal levensbedreigend zijn, maar waarvan de vaccinaties ter voorkoming van
deze ziekten helaas wel schadelijk zijn voor het welzijn en de ontwikkeling. Daar waar het
gaat om levensbedreigende aandoeningen zoals malaria, gele koorts en tetanus wegen de
voordelen van de vaccinatie op tegen de andere nadelen voor de gezondheid en ontwikkeling;
zeker waar het gaat om incidentele vaccinatie van volwassenen. Bij inenting tegen griep en
kinderziekten slaat volgens mij de balans echter door naar de andere kant en lijkt een
herbezinning op het huidige vaccinatiebeleid op zijn plaats.
Als ik van u was zou ik de rest ook maar lezen, je hebt het blijkbaar nodig. Er zijn écht onfrisse zaakjes bezig in de pharma industrie.
Vanaf dat er veel geld mee gemoeid is, hé...Altijd hetzelfde liedje...

Laatst gewijzigd door meneer : 18 oktober 2013 om 16:50.
Oud 18 oktober 2013, 17:02   #51
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Vertel dan iets zinnig
Als je hem daarop ooit betrapt, betaal ik een vat voor heel het forum.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2013, 17:12   #52
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als je hem daarop ooit betrapt, betaal ik een vat voor heel het forum.
Dit rapporteer ik.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2013, 17:38   #53
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Vaccins hebben inderdaad geholpen om bepaalde zware ziektes uit onze leefwereld weg te filteren.
Vandaag echter zijn er een aantal onnuttige en zelfs gevaarlijke vaccins in de omloop, op de markt gebracht door de pharma-industrie uit louter winstbejag, en met medeplichtigheid van omgekochte wetenschappers & politici.
Maar dat willen sommige mensen niet weten. Degenen die er aan verdienen, degenen die dom zijn, en alles geloven wat men op hun mouw komt spelden, en degenen die gewoon slecht ingelicht zijn.
Waarschijnlijk maak je deel uit van één van die groepen.
http://www.wanttoknow.nl/wp-content/...uni-Kuiper.pdf

Als ik van u was zou ik de rest ook maar lezen, je hebt het blijkbaar nodig. Er zijn écht onfrisse zaakjes bezig in de pharma industrie.
Vanaf dat er veel geld mee gemoeid is, hé...Altijd hetzelfde liedje...
ooit al eens een babytje gezien van 2 maanden met kinkhoest?
Oud 18 oktober 2013, 18:18   #54
doremi
Gouverneur

Standaard

Toch ook vreemd dat ondanks al die ondeugdelijke vaccins en big farma de westerse mens steeds langer en (steeds langer) gezonder leeft. Wat een oplichterij!
Oud 18 oktober 2013, 20:59   #55
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Zolang het vaccin niet werkt tegen alle vormen van griep, neem ik geen spuit. Het werkt voorlopig gewoon niet goed genoeg. Er waren collega's die de spuit hebben genomen en ze hebben in het griepseizoen 10 dagen thuis gezeten met de griep, ik heb geen spuit gehad en geen griep gehad. Heeft ook veel te maken met je weerstand. Ik neem veel en hooggedoseerde vitamines.

Maar als wetenschappelijk bewezen is dat de griepprik de kans op griep reduceert tot nul, dan zal ik het wel overwegen, maar dan in combinatie met vitamines en andere weerstandsverhogers.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 oktober 2013 om 21:00.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2013, 21:13   #56
six
Banneling

Standaard

Hypervitaminetherapie helpt doorgaans niet.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2013, 21:49   #57
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Zolang het vaccin niet werkt tegen alle vormen van griep, neem ik geen spuit. Het werkt voorlopig gewoon niet goed genoeg. Er waren collega's die de spuit hebben genomen en ze hebben in het griepseizoen 10 dagen thuis gezeten met de griep, ik heb geen spuit gehad en geen griep gehad. Heeft ook veel te maken met je weerstand. Ik neem veel en hooggedoseerde vitamines.

Maar als wetenschappelijk bewezen is dat de griepprik de kans op griep reduceert tot nul, dan zal ik het wel overwegen, maar dan in combinatie met vitamines en andere weerstandsverhogers.

Oppassen Max met die vitamines!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2013, 22:37   #58
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Oppassen Max met die vitamines!
bembem ik raad u aan dringend een griepprikje te nemen. Vooral niet aarzelen !
Oud 18 oktober 2013, 22:39   #59
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:

Het beste middel om griep te voorkomen is elke morgen op uw nuchter maag een limonadeglas vol jenever te drinken.
Want wat in den alcool ligt bederft niet !
Oud 18 oktober 2013, 22:43   #60
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik neem veel en hooggedoseerde vitamines.
Ik kan ijsberenlever aanbevelen voor vitamine A.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be