![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
er is een Dh in Herentals hier maar ik ga altijd naar de colruyt, dan spring ik er eens binnen, moet ik echt eens nakijken! joepiedepoepie, wie had dat gedacht ![]() thanks guys ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
amai, ik zal nog eens iets aardigs beloven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
genoteerd staat de max havelaar koffie. Nog gegadigden voor een pak heeeeeerlijke hazelnoten-chocoladepudding van Mona? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vroeger, toen mijn broer hier al wel woonde maar ik nog niet, klampte al zijn vrienden mij aan als ik naar gent zou afreizen: of ik alsjeblieft niet "wat" mee kon brengen. Desnoods reden ze op een uurtje heen en weer naar Roosendaal voor "wat". haha, ik heb dat nooit begrepen. In nederland doet iedereen dat even, een joint opsteken om te weten dat je er razend suf van wordt en daarna houdt het merendeel er mee op. Hier deed iedereen dat toendertijd. Nu zie ik t niemand meer doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Normaal verkopen ze dit in iedere Wereldwinkel. Zelfs in de kleinste. Maar je hebt niet ZOVEEL keuze aan smaken. Meer info over het assortiment koffie: http://www.oww.be/producten/groep.php?groepID=10 Volledig wereldwinkel assortiment voor de geïnteresseerden: http://www.oww.be/producten/start.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Max Havelaarkoffie in de Delhaize:
http://www.delhaize.be/food/dishes/h...e_havelaar.asp |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de koffie die ik bedoel is van het AH-merk maar met het Max Havelaar label (dus "ethische" koffie laat ons zeggen) en die koop je hier niet bij ons. En bij AH is dat echt ENORM die keuze ~ dat was zowat het enige dat ik daar ok vond tov een supermarkt van bij ons ![]() Al eens vleessla gegeten met zoete mayo klaargemaakt ![]()
![]() |