![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Even gelezen op zijn website.
Los van het feit of hij al dan niet gelijk heeft, vind ik dat je lokale politiek, lokaal moet houden. Als je dan niet akkoord ben met het discours die de partij op grote schaal naartoe gaat, verleg je je van partij bij de volgende verkiezingen. Ontslag nemen en je kiezers teleurstellen, is eerder in de aandacht willen komen met de reden van je vertrek, en dat vind ik niet netjes naar de partij die je eerst jarenlang diende toe.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 21 oktober 2013 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet je dan doen? Blijven je naam verbinden aan een partij waarin je je niet meer kan vinden? Dan zou Nick geen haar beter zijn dan de overgrote meerderheid van de lokale mandatarissen. En Nick kennende, is hij een pak consequenter. Er gaan er nog volgen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 21 oktober 2013 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() idd. ge kunt beter van binnenuit aan de splitsing werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan altijd van gedacht veranderen; niet heel bruusk, wel soms bruusk, vaak zachtjesaan ...
Dan kan je van partij veranderen; met veel trompetgeschal of niet. Met natrappen of niet. Ik ken onze jongen niet; maar ik heb zo'n vage indruk dat hij gefrustreerd is omdat enkele symbooldossiers, die dienden als speerpunten, en mogelijk/wellicht uit zijn koker kwamen, nu on hold gezet worden wegens 'de stand van het land'. Ik herhaal van mijn eerdere post in deze draad: het ga hem goed. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Een aantal standpunten?
De hele sociale/ culturele agenda heeft N-VA vervangen door een extreem neoliberale standpunten in amper 2 jaar tijd. ![]() Ik zal nog eens een uitspraak van een dierbare vriend, walter-luyten, "je moet eerst mens zijn dan pas politieker". Dit hebben ze overboord gekieperd, wat ze duur zal betalen. Opnieuw laat de Vlaamse beweging toe, dat vreemde ideologieën die niks met de zaak te maken hebben, de zaak verknallen. Laatst gewijzigd door giserke : 21 oktober 2013 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hoop dat de partij dit signaal serieus neemt. Maar ik vrees het ergste ivm de teksten over het confederalisme als ik lees wat deze Vlaams-nationalist in hart en nieren schrijft.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fcal : 21 oktober 2013 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook niet als je je niet meer kan vinden in die partij die op enkele jaren tijd zijn initiële standpunten op socio-economisch vlak totaal heeft omgegooid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensen hebben lokaal op je gestemd, en die mag je niet teleurstellen.
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Indien het inderdaad een tegenstelling is tussen de 99% en de 1% moet d oplossing voor iedereen duidelijk zijn, toch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() We kunnen alleen hopen dat de geest van Nick Moulin blijft spelen op het volgende congres en vooral bij de komende politieke beleids-beslissingen in een eventuele nieuwe coalitie. Vlaanderen verdient een evenwichtiger beleid dan het Thatseriaans dictaat van het NVA-hoofdkwartier, dat door haar programma eerder lobbyt voor de 1% Vlaamse Frère's en Bellens dan wel een sociaal welvarend Vlaanderen voor iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaan we eens de overurenuren gratis werk aanrekenen, die vaak het middenkader presteert voor zijn werkgever? Ondernemers kunnen alleen maar geld verdienen, wanneer er een brede afzetmarkt is in de samenleving, en niet een paar super rijken. Citaat:
Bewijs is het overmatig gebruik van GAS boetes, waarbij elementaire spelregels van een rechtstaat op losse schroeven worden gezet. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier zit hem de clou, de richting die N-VA nu uitslaat is niet in het voordeel van ondernemers, maar hoofdzakelijk zuivere capitalisten. Citaat:
Of anderen partijen die wel of niet gebruiken interesseert me eigenlijk geen zier. Ik kijk naar mijn eigen partij. Citaat:
Magistraten die vaak alles kunnen doen wat ze willen. Citaat:
Maar als BDW zegt, "we moeten het voorbeeld van Duitsland volgen", wel dan moet je maar eens kijken in Duitsland hoeveel mensen onder de armoedegrens duiken, omdat ze niet eens een loon hebben waar ze primere kosten mee kunnen betalen. Dit is een tijdbom die aan het tikken is in Duitsland. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |