![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft Verene Shephert recht van spreken? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 14,71% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
27 | 79,41% |
Geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het kadert allemaal in het plan om de culturele identiteit te vernietigen en precedenten te scheppen.
Mogen de inwoners van de Brave New World sinterklaas vieren? Nee, wij dus ook niet. Kadert allemaal in het opzetten van hun dehumanistische maatschappij en zich te moeien. Zwarte piet is trouwens zwart van in een schoorsteen te kruipen, dus waarzijn ze in GODSNAAM mee bezig, wat een debiliteit. Doe niet mee aan het debat en lag ze uit in hun gezicht, de enforcers van de big brother staat.
Laatst gewijzigd door exodus : 23 oktober 2013 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eventuele ....
Afschaffing van de sint komt de industrie niet ten goede !! En trouwens , belachelijk om de piet & sint aan te vallen , laat kinderen genieten van hun kindertijd !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() << ... mij zult u niet horen beweren dat deze exotische dame zich niet nog onsterfelijker belachelijk mag maken door door te gaan op het ingeslagen pad. Als wij ons maar niets laten voorschrijven door internationale of nationale instanties waar over onze hoofden heen over de krommingsgraad van komkommers en het vetgehalte van worsten wordt besloten... >> © "Zondag"
Met bovenstaand fragment uit een bijdrage van een forum-genoot ga ik graag voor de volle 100% akkoord. Wat mij betreft heeft Mevrouw Shepherd - net als éénieder van ons - recht van spreken. Ze heeft dat recht als privé-persoon, en ze heeft zelfs dat recht als voorzitster van om het even wélke officiële bende debielen. Op de vraag "Moeten wij Mevrouw Shepherd gehoorzamen?" had ik ongetwijfeld "Wel neen, waarom zouden we?" geantwoord.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen? enkel het offerfeest is cultuur voor jou zeker? of het suikerfeest waarbij de dodelijke roofoverval op een karavan voor suikergoed wordt herdacht, of neen, laten we de slag bij Badr herdenken waar 800 jongens en mannen de keel werd overgesneden. D�*t is pas cultuur zeker?
Maar een oude man met baard en zijn helper die de kinderen in de donkere wintermaanden speelgoed en snoepgoed komt brengen? Neen, dat is géén cultuur hoor! dat is racisme!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen op het hoofdkantoor van de Verenigde Naties:
“Zo..met welk humanitair project zullen we nu van start gaan?” “Tja, we hebben een aantal opties. In Nairobi zijn de mensenrechten behoorlijk geschonden doordat er mensen in een winkelcentrum afgeknald zijn omdat ze niet dezelfde religie deelden als de schutters. Dat is het nader onderzoeken waard?” “Klopt, maar dat lijkt me te gevaarlijk, hoor. En hebben we daar trouwens al niet een aantal Unicef hulptroepen naar toe gestuurd?” “Dat is waar. We kunnen voorkomen dat er mannen in elkaar worden gebeukt omdat ze homo zijn?” “Hmm..het is niet echt het seizoen nu om voor de homorechten op te komen, hè…ik bedoel, er zit voorlopig geen parade in de planning met de winter voor de deur.” “Syrië?” “Dat is ook weer zo passé…” “We kunnen de meisjesbesnijdenissen in Somalië een halt toeroepen?” “Hè getver, kan je niets gezelligers voorstellen? Ik heb net geluncht, hoor!” “Nou…we hebben de laatste tijd wel een hoop klachten ontvangen vanuit Nederland…Over ene Zwarte Piet…” “Zwarte Piet?” “Ja. Hij zou het slachtoffer zijn van racisme.” “Hoezo? Wordt hij minderwaardig behandeld?” “Integendeel. Men is gek op hem. Hij deelt snoep en cadeautjes uit aan alle zoete kindjes in het land. Het is een graag geziene gast, die Piet.” “Toe maar!” “Ja, en hij heeft nog een verantwoordelijke functie ook. Hij bepaalt ten slotte welk kindje snoep en cadeautjes krijgt en wie er met de roe van langs krijgt.” “Leeft hij dan onder erbarmelijke levensomstandigheden?” “Ook dat niet. Hij schijnt in Spanje te wonen. Van zijn woonsituatie is nooit een klacht binnengekomen.” “Maar…waarom is hij dan slachtoffer van racisme?” “Nou…Zwarte Piet is donker. En hij werkt voor een oude blanke man.” “En?” “Nou…dan kan je natuurlijk niet anders dan terugdenken aan de slavernij, hè.” “Slavernij?” “Ja, je weet wel. Van vierhonderd jaar geleden.” “Dus…als een donker persoon voor een blanke man werkt, is dat automatisch racisme omdat dat herinnert aan de slavernij?” “Precies.” “Hmm..ik zie je punt. Dit lijkt me wel een geschikte zaak om onze VN-neuzen eens in te steken. Laat Zwarte Piet maar eens op kantoor komen om n ate gaan of zijn klachten gegrond zijn.” “Nou, uhm…Zwarte Piet heeft eigenlijk niets te klagen..” “Wablief?” “Nou…Zwarte Piet klaagt niet…hij is over het algemeen eigenlijk een heel tevreden persoon. Het zijn andere mensen die moeite hebben met zijn positie.” “Waarom?” “Nou, omdat hij als Zwarte Piet voor een oude blanke man werkt; Sinterklaas.” “En dat is ongehoord?” “Inderdaad.” “Oké. Laten we Sinterklaas dan maar oproepen voor een streng verhoor.” “Dat gaat helaas niet lukken.” “Waarom niet?” “Sinterklaas bestaat niet.” “Wat? Hij bestaat niet?!” “Nee. Zwarte Piet ook niet. Het is eigenlijk een groot verkleedspel complete met schmink, pruiken en kostuums waar ieder persoon boven de 10 jaar aan mee doet om de kleine kindjes te foppen.” “Dus…Zwarte Piet wordt als racistisch beschouwd, omdat hij werkt voor een blanke man, werk dat hij zelf graag doet, maar eigenlijk zijn ze allemaal niet echt en is het een nationaal toneelstuk?” “Precies. Je hebt de kern te pakken.” “Hmm…dit klinkt als een perfecte zaak voor de VN. We gaan er meteen mee aan de slag. Dit gaat nogal een onderzoek worden, misschien kunnen we nog twee inspecteurs op dit project zetten.” “Doen we, wie weet krijgen we nog wat media-aandacht ook!"
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 oktober 2013 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vele gereformeerde protestanten hier in de Bible Belt bijvoorbeeld hebben totaal niets met het Europese wijdverspreidde Roomse-katholicisme te maken. De bible Belt hier in Nederland zou ik eerder tot een spin-off van de Amerikaanse cultuur rekenen als dat die bij de ''europese'' zou horen... En hoe vaak je het drammerig mag herhalen: Europeanen bestaan niet en ik ben ook geen europeaan gisteren niet, vandaag niet en morgen ook niet. Dutch, by the grace of God... ![]() Laatst gewijzigd door Calvinist : 24 oktober 2013 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minstens evenveel als het "Feest Van De Arbeid".
Ook ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zoals u merkt, dachten wij hetzelfde, maar u hebt gekozen voor de letter van de enquêtevraag, en ik, na enige aarzeling, voor de geest, d.w.z. de bedoeling van de zeer geachte heer Toppikstaarder die ik uit de context meende op te maken. Laatst gewijzigd door Zondag : 24 oktober 2013 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Een feest
- met een heilige; - op een paard; - uit een stoomboot; - die als werkgever reclame maakt voor de antidiscriminatiewet; - voor kinderen; - met rapen en worteltjes; - met speelgoed; - met mandarijntjes; - met schoentjes en laarsjes; - met snoepgoed; - met geheimen; - met gebons op de deur; - met een boek waarin alles staat; - met knipogen tussen pappa en grote broer, of mamma en grote zus, dat ons de rest van ons leven nostalgisch over de argeloosheid en betoverende wonderwereld der kinderjaren laat mijmeren, daaraan tornen lijkt me toch wel een iets grotere heiligschennis dan te verzuimen op het Feest van Sint-Arbeid naar de paradepassen van het Rode Leger te staan wuiven. Laatst gewijzigd door Zondag : 24 oktober 2013 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik goed tussen de lijnen lees, zou heel de heisa ontstaan zijn door enkele VN-medewerkers die op eigen houtje de Nederlandse overheid geïnterpelleerd hebben en daarbij briefpapier van de VN hebben gebruikt:http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...epiet_standard. Sterk verhaal... Dus de VN laat toe dat medewerkers briefpapier misbruiken voor officieuze onderzoeken? En waarom Jacobs er de lijst van UNESCO Werelderfgoed bijhaalt, Joost mag het weten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 24 oktober 2013 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De dame wenst Nederland en nog een paar andere landen op te lichten voor slechts 30 miljard. Vanwege het houden van slaven.
Laat ze allereerst beginnen met de VS, daarna de actuele slavenhouders, nl Saudi Arabië en de Golfstaten. En dan is ze haar baantje snel kwijt.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe drammerig je het ook moge herhalen, maar het ontkennen heeft geen zin: Europeanen bestaan. U bent Europeaan. Gisteren, vandaag en morgen ook. Net als ik. Net als zovele anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat feest afschaffen omdat het jou niet bevalt, dat mag jij niet. Dat bestaat hier al heel lang, veel langer als die zagende immigranten hier in onze weg lopen. En zolang er mensen zijn die dat willen vieren, moet dat kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |