![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) 't Zijn Garfields en 1 robothond 2) Schoonheid is persoonlijke smaak 3) Wie zegt dat we geen wagen hebben? 4) 't is wel ons rijhuis binnen een paar jaar.
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Lelijkheid daarentegen is universeel. 3) Ik. 4) Zou er nog aan mankeren dat je zoiets zou huren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, waarom U daaraan storen, doe ik ook niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() 1. Het stoort mij niet, ik vind het gewoon leuk om te zeggen.
2. Dat mag, maar als enige zou het misschien eens nuttig zijn om naar een oogarts te gaan? 3. Zou kunnen... Wat is het? Een Toyota Corrola van 15 jaar oud? Een nieuwe Kia Piccanto? 4. Ja, ik verhuur aan sociale gevallen. Ik begrijp gewoon niet waarom die mensen blijven huren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U durft nog niet eens een foto vanuwzelf te geven. Komaan, het ergste wat mij kan overkomen dat ik mezelf verslik in mijn drinken tijdens het aanschouwen van uw volle glorie. Citaat:
En wat is er mis met een Toyota Corolla? Te min voor uw ego? Citaat:
Gut ja, dat verklaart veel. Ge vangt meer via het OCMW voor uw krotjes, en het OCMW zorgt voor het onderhoud. Ik heb nooit beweerd dat U dom bent, wel ambtenaar.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 31 oktober 2013 om 09:31. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Samengevat:
Met een gezonde dosis arrogantie, wat goede smaak en zin voor zaken komt men inderdaad een stuk verder in het leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. En dat zou U willen leren aan jonge mensen?
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt een ambtenaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En alsof een lerarenopleiding enig nut heeft. Vaak domme mensen in de hogeschoolopleidingen leraar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel je voor, jouw inbreker word in het gevang gezet wegens inbraak, en jij wegens slagen en verwondingen...En ze zetten jullie in dezelfde cel ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Het niveau "onderwijzer" is bij velen hier precies de enige ervaring met onderwijsmensen. Dat wil ook al wat zeggen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden een paar dingen gemeen. Niks arrogantie, wel kennis en een natuurlijke vorm van leiderschap. Arrogantie heb ik ook gezien in leraren en leraressen. Over het algemeen waren dat modellekes die bang waren, en arrogantie gebruikten om toch sterk te lijken. Het resultaat was natuurlijk wel iets anders. Raad eens welke leraren hun auto's nooit in de werkplaats stonden voor onderhoud of herstellingen? Of toch maar naar de Gamma gingen voor een ijzeren tuinpoortje... Niet dat ik U daarmee wil vergelijken. Maar toch....
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze mogen van jou zeggen wat ze willen, maar gevatheid en fijne humor kunnen ze je niet ontzeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |