![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Nee. Ik dacht niet dat u op Mars leefde.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Ik weet niet of er in de Moldavische hoofdstad Chișinău een winkelstraat is, maar als die er al zou zijn zitten er vast minder bedelaars dan in Brussel.) Het lijkt Calcutta wel.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 november 2013 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Het enige relevante wat Nederland betreft is de ideale unitaire en provinciale staatsstructuur van dat land, die ervoor zorgt dat er geen communautaire conflicten ontstaan tussen bijvoorbeeld Noord- en Zuid-Nederland. Voor de rest is de vergelijking niet pertinent.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U gaat me toch niet komen vertellen dat de B.U.B. een electoraal succes is , hoop ik. Want dan bent u vrij vlug tevreden. Te vlug.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 november 2013 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Wat is de relevantie van die opmerking? Denkt u dat de staat ons subsidieert zoals de traditionele partijen? Als wij ook eens een miljoentje krijgen, kunnen we een vergelijking maken. En dan nog moet de B.U.B. op TV mogen komen.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wel. Maar toch. JMDD had ook geen subsidies toen hij begon. U zou het toch wat anders moeten aanpakken. Hoe, dat laat ik aan u over.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 november 2013 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Aldus sprak tot ons de Belgische staatsnationalist par excellence die nu gaat beweren dat hij niet met vlaggen zwaait en dan stel ik weer dat men nationalist is in het stemhokje. Kwestie van bezig te blijven.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 4 november 2013 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=31226
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 4 november 2013 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben geen voordeel bij een republiek Vlaanderen. Dat lijkt me toch eenvoudig te begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard, maar ik vind uw mening onlogisch en zelfs schizofreen.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat als de Wever zijn zin krijgt. Dan zie je door de bomen het bos niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
u haspelt gegevens door elkaar. Dat is jammer, want dit is een interessant genoeg onderwerp.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want deze rectificatie, maakt het allemaal niet beter voor Nederland. Immers, in 2007 bedroeg de Nederlandse staatsschuld 47,3% In 2013 bedroeg de Nederlanse staatschuld 75,8% Zoals ik dus zei, kruipt ze nu razendsnel naar de 80%. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 november 2013 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn land is mij afgepakt door een meute schreeuwende Belgische staatsnationalisten; proletarische blauwkieltjes die zich voor de kar van jonge ambitieuze franstalige bourgeois lieten spannen.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Vlaamstaligen en Franstaligen hebben er wel voor gevochten in 1830. Kijk er maar bijvoorbeeld de geschiedenis op na van Brugge en Turnhout uit die tijd. Terwijl Het VKN steunde op bedriegerij. U weet wel, de fameuze 'arithmétique hollandaise'. Met andere woorden: het VKN steunde op Haags bedrog. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 november 2013 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |