![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij dat hij zijn Belgische advocaat met geld betaalt ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse vriendin kan met haar belgisch paspoort niet huwen met de illegale Afghaan, dus gaat de Vlaamse vriendin met haar Pools paspoort de illegale Afghaan importeren in Polen, daar huwt ze met hem, dus wordt hij Pool. Alle Polen (dus ook bipatride Afghaanse Polen) hij vrij verkeer in Europa. Bijgevolg kunnen beiden nadat alles geregeld is, als Polen terugkeren naar Belgique! (ik heb het niet uitgevonden hé, ik ben een racist die dit een ridicule toestand vind).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Vlaamse vriendin????? Niet goed gelezen denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn advocaat is al bezig.
Hij mikt op gezinshereniging met zijn in België werkende Poolse vrouw. Op onze kosten allemaal uiteraard. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zelfs al was Navid een heilig beeldje, België is vol! We hebben geen behoefte aan nog meer (economische)immigranten aka valse asielzoekers die zich hier gaan settelen. Het betongedeelte van Brussel en de andere delen van België wordt elk jaar groter. In Brussel zal na verloop van tijd de bloempotten het meeste groen vertegenwoordigen. Wie wilt er nu zo'n leefwereld? Immigranten mogen van mij hier een tijdje werken, zelfs een opleiding volgen op onze kosten. Daarna moeten ze terug naar hun thuisland en het cadeautje van ons gebruiken om van hun thuisland een betere wereld te maken. Islamitische landen hebben nood aan westerse gehersenspoelde eigen mensen die de boel van binnenuit gaan veranderen.
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 10 mei 2014 om 12:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Tekst: Citaat:
![]() In Polen willen ze hem dan toch ook niet houden? Dat klinkt dus gewoon als: Ik zal het daar in België eens gaan 'overhoop' zetten Citaat:
![]() Tot vervelens toe en met enige graagte wil ik het toch nog even herhalen België is
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bon, voor mij hoeft die steniging niet echt, maar anderzijds, wat zijn we met Iraanse sletten, toch ook niet veel? Of komen die hier soms knelpuntberoepen invullen?
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Er zijn nauwelijks Iranese vluchtelingen eigenlijk, vooral Afganen. Het probleem zijn natuurlijk niet die vluchtelingen op zich maar de hordes familie die ze meesleuren via familie-hereniging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet volzet maar overvol...
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat die Navid de gedachten heeft om terug te keren naar België, desnoods illegaal toont aan hoe laks België omgaat met het immigratiebeleid.
Eens teruggestuurd, is altijd teruggestuurd en dat moet België veel duidelijker maken. Wat moet België nu met een Afgaans losertje die mensen mishandeld . |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |