Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2004, 23:44   #41
Hingis
Schepen

Hingis's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Hingis
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
de walen kennen niets van talen : noch vlaams engels duits spaans laat staan chinees of russisch

zeker niet [size=4]BE-TALEN[/size]

Blijf maar gerust in London... where live is beautiful !
Nog een bewijs dat veel mensen van jouw soort in het verleden leven... Keep on going, guy !
Oud 30 augustus 2004, 07:11   #42
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Cijfers liegen niet. Tellen we de twee marginale samenscholingen bij elkaar op, dan komen we aan maximum 10 000 man die zich terecht Vlaams Nationalist kan noemen. Stel nu nog dat evenveel volk niet kon komen wegens omstandigheden, dan zitten we aan 20 000 man. Niet echt representatief voor de Vlaamse bevolking hé.

Want zeg nu eerlijk. Welke Vlaams nationalist in hart en nieren wil nu het énige echte evenement missen waarop ze naar hartelust de ideologie kan beoefenen?
Geef toe dat vijf man ook niet echt representatief zijn voor de Belgische bevolking.

Laatst gewijzigd door Bobke : 30 augustus 2004 om 07:11.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 09:26   #43
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Cijfers liegen niet. Tellen we de twee marginale samenscholingen bij elkaar op, dan komen we aan maximum 10 000 man die zich terecht Vlaams Nationalist kan noemen. Stel nu nog dat evenveel volk niet kon komen wegens omstandigheden, dan zitten we aan 20 000 man. Niet echt representatief voor de Vlaamse bevolking hé.

Want zeg nu eerlijk. Welke Vlaams nationalist in hart en nieren wil nu het énige echte evenement missen waarop ze naar hartelust de ideologie kan beoefenen?
Inderdaad cijfers liegen niet. Er was op 1 evenement meer volk aanwezig dat de BUB de volgende 100 jaar bijeen zal kunnen scharrelen op 'unitaristische' evenementen.
Als er wel één marginale partij bestaat in het België, dan is het wel dat groupusculetje van de Bub.
Dat clubke franskiljone provocateurs en gatlikkers schijnt niet te beseffen dat hun acties enkel contraproductief zijn voor hun 'Belgische' zaak.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 09:40   #44
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Cijfers liegen niet.
Inderdaad, beste Yann: 1 Vlaming op 4.
Oud 30 augustus 2004, 12:04   #45
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Dat ze hunnen formule 1 steken waar de zon nooit schijnt .. en de rekening derbij.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 20:02   #46
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Geef toe dat vijf man ook niet echt representatief zijn voor de Belgische bevolking.
Vijf man? Er stemt al meer volk op de B.U.B., dan het aantal dat er op de twee grootste Vlaams nationale evenementen van Vlaanderen aanwezig was dit jaar. Dat is toch opmerkelijk? Wetende dat die bedevaart al 70 jaar bestaat, terwijl de B.U.B. nog maar twee jaar oud is.
Oud 30 augustus 2004, 20:06   #47
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Inderdaad, beste Yann: 1 Vlaming op 4.
Neen, cijfers liegen niet. Als ik uw logica volg, dan schat ik grofweg dat 1 Vlaming op 4 separatistisch is. U moet het vanuit een andere bril bekijken. Het is niet 1 op 4, het is 3 tegen 1!
Oud 30 augustus 2004, 21:07   #48
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vijf man? Er stemt al meer volk op de B.U.B., dan het aantal dat er op de twee grootste Vlaams nationale evenementen van Vlaanderen aanwezig was dit jaar. Dat is toch opmerkelijk? Wetende dat die bedevaart al 70 jaar bestaat, terwijl de B.U.B. nog maar twee jaar oud is.
Ik telde er maar vijf op de foto.
Er stemmen er ook meer dan 2000 op vlaamsgezinde partijen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be