![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemands vertrouwen schenden heeft altijd gevolgen.
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie echt woest wordt en met de vuist op tafel klopt en een afgedankte jurist aanpakt om klacht in te dienen wordt vermalen door de juridische slagkracht van de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Levenslange gevolgen.
Dat vertrouwen komt nooit meer terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het werd inderdaad niet verkocht als zijnde "een echt aandeel zoals dat op de beurs staat", maar alleen maar een aandeelbewijs dat je lid wordt van de club, waardoor je een tiende van een procentje meer getrouwheidspremie kreeg, en een tiende van een procentje korting op een hypothecaire lening.
Ik dacht zelfs dat je er niet meer dan één per persoon kon kopen. En je kreeg op het bedrag van het aandeel een vast percent opbrengst, dat ook een tiende van een procentje hoger was dan het spaarboekje zelf. De Schoof had er ook zo een, de eerste twee jaren dat hij ging werken. Daarna is de Schoof volledig met al zijn povere spaarcentjes van destijds overgeschakeld naar een andere bankinstelling. En nu komt het: destijds was het geen oplichting. Het was veilig. Ja !! Maar enige jaren terug, is men beginnen gokken bij het acw. Geldhonger. Dezelfde ziekte als Bellens. Zelfde verhaal als de vakbonden. Destijds streden ze de juiste strijd, voor het welzijn van de arbeider. Maar ze zijn niet mee kunnen evolueren naar de laat 20ste en begin 21ste eeuw. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() In Griekenland niet meer. De 2 gevestigde partijen, Nea Demokratia en PASOK behalen historisch lage scores.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar ze nu op mikken is natuurlijk totaal onrealistisch, gewoon iedereen subito presto zijn inleg terugbetalen, ondanks huidige waarde. En die brave oudjes laten zich een tweede keer bij hun pietje pakken door een grootspreker die denkt dat met het dreigen van wat stemveschuiving er wel iemand dat geld gaat opdiepen uit zijn eigen zak. Hoe naïef kun je eigenlijk zijn vooraleer collocatie zich opdringt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgend jaar merken we of dit nog steeds klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij maakt het niet uit of het nu een politieker is, een familielid of een hond. Eens het vertrouwen gebroken is, komt dat niet meer terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Maar voor wie moeten die gedupeerden dan stemmen?
De andere traditionele partijen zijn ook corrupt. Voor N-Vb misschien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ps : ik wil niet cynisch overkomen, en besef wel degelijk dat je als bovenstaande correct is zuiver bent bedrogen. Maar persoonlijk was ik en blijf ik tegen die staatsgarantie. Daar heeft men om puur politieke redenen een uitzonderingsgarantie gegeven aan één specifieke groep om een gênant probleem voor ACW en CD&V weg te moffelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zit nu eenmaal de Belgische 'democratie' in elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn met 3 aandeelhouders hier in huis maar het kan me niets schelen, hoe slechter het gaat met Arco aandelen hoe beter in het stemhokje, dat heb ik er wel voor over. ![]() btw, ik heb ze gekocht als aandeel in een bankkantoor maar wist niet dat het via de vakbond ging, goeie zaken gedaan met de KBC fusie en dacht hier ook een slag te slaan. Ik voel me dus niet bekocht ofzo behalve dan het vakbond gedeelte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Stem dan eenmalig eens op NVA, dat zal een grotere impact hebben tegen de CD'nV.
Laatst gewijzigd door BonBon : 11 december 2013 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Jammer genoeg heeft N-VA ingezet op de zure kiezer. De trado's zullen dus lekker aan de macht blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[Belgie/]
![]() |
![]() |