![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou ik "diep vanbinnen" er de drang hebben om te presteren? Dat is gewoon zever. School heeft mij gewoon nooit geintresseerd.
Ik weet natuurlijk waarom jullie dat denken: buiten de wereld van school-werk is het voor jullie onbekend terrein. Het is natuurlijk niet verwonderlijk dat jullie van andere culturen weinig weten en rechts zijn. Liever lekker knus in het bekrompen (denk)wereldje vertoeven, samen met redeneringsgenoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() 148
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() De kunstenaar Andy Warhol had 'slechts' een IQ van 86, maar werd er wel miljardair mee
![]() Vergelijk met Hitler (141), George W. Bush (125); Bill Gates (160); John F. Kennedy (117); Sharon Stone (154), Jodie Foster (132); Nicole Kidman (132); Madonna (140); Voltaire (190); Beethoven (165) ![]()
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zitten een paar namen tussen waar ik echt wel mijn grootste twijfels bij heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ps: over welke naam gaat het? Madonna? ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag echt niet veel hoger gaan! Die 125 is zijn cholesterolwaarde.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() de meeste iq-tests meten slechts 2 dingen: logisch denken en ruimtelijk inzicht.
niets over taalvaardigheid, creativiteit, nieuwsgierigheid, humor, scheppend vermogen, kunstzinnigheid etc. dit zijn mijns inziens ook tekenen van intelligentie die vaak uitblinken in afwezigheid bij bv. wiskunde-knobbels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gemiddelde IQ ligt ongeveer tussen de 90 en 109. Een genie ben je vanaf ongeveer 132 of meer. Chris Langan heeft een IQ van 195, het hoogst bekende IQ in de Verenigde Staten. Op een leeftijd van 6 maanden kon hij praten en tegen de tijd dat hij 4 jaar oud was kon hij lezen. Dankzij zijn IQ behoort hij tot dezelfde klasse als Isaac Newton en Michelangelo. Toch werkt hij parttime als uitsmijter bij een bar en woont hij in een piepklein appartement.
William James Sidis breekt alle records: zijn IQ wordt tussen de 250 en 300 geschat. Op de leeftijd van 18 maanden las hij de New York Times, op tweejarige leeftijd leerde hij zichzelf Latijn en een jaar later kreeg hij het Grieks onder de knie. Tegen de tijd dat hij volwassen was, sprak hij meer dan 40 verschillende talen en dialecten. Gedurende zijn leven had hij alleen onbeduidende baantjes. In 1905 werd de allereerste IQ-test ontwikkeld. De meeste mensen die meedoen met een IQ-test hebben een hoger IQ dan gemiddeld. Een onderzoek heeft uitgewezen dat het IQ van vrouwen stijgt als ze zwanger worden. Dit effect is blijvend. Onder normale omstandigheden zijn mensen volgens de WAIS het meest intelligent zijn tussen hun 19e en 24e levensjaar. Met andere woorden, de lichamelijke en mentale aftakeling is dus een feit vanaf je 25e. Dit wordt bevestigd door de literatuur. Uit: V. Buj, Personal & Individual Differences., Vol. 2, p. 168 – 169.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
kan je niet zo'n test doen op het internet? Ik heb dat nog nooit gedaan.. en weet dus ook totaal niet hoeveel IQ ik heb.
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door ingenious : 2 september 2004 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Partijlid
|
![]() Ik denk dat mijn IQ rond de einde 120, begin 130 ligt...dat is wat ik tenminste kan opmaken uit allerlei onzinnige internettesten...ik weet dat ik 87% kans had om te slagen voor de Mensa-test, dusja...
|
![]() |
![]() |