Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 januari 2014, 23:32   #41
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik kan jullie geruststellen , die groepen mensen zijn niet van plan slaags te raken.
In uw ogen is ieder die de Islam aanhangt een aanhanger van de Islam EN VERDER HELEMAAL NIETS.
Al die praatjes over hoe moslims zogenaamd zijn hier hebben gemiddeld genomen niets met de werkelijkheid van doen. Ik ken genoeg moslims en daarom juist weet ik zeker dat al die paranoïde ideeën hoe dan ook niet voor alle moslims opgaan.

En wanneer er over Islamisering gesproken wordt, zie ik nooit serieus bewijsmateriaal.Ze zouden kweken als de konijnen, en daardoor een steeds groter deel va de bevolking gaan uitmaken. Maar in de cijfers zie ik dat het aantal kinderen per niet-Westerse allochtone vrouw zich juist aanpast aan de westerse norm.
En plotseling, door deze uitspraak van Ato, bestonden de problemen met de Islamieten niet meer.
We hoeven niets meer te doen, alles is opgelost.

Dat jij geen serieus bewijsmateriaal ziet is jouw probleem en niet die van de buitenwereld. Die ziet het wèl.
Oud 9 januari 2014, 01:59   #42
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Als die zotten elkaar uitroeien, dan zijn wij er mooi vanaf nietwaar ? Waarom zo bang zijn daarvoor ? Schrik voor de neveneffecten, de verloren kogels ? Of wat ?
yipie yahee kan het nog mooier ,moslims die mekaar afknallen ,iedere dode moslim is een goede moslim
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 02:02   #43
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kan jullie geruststellen , die groepen mensen zijn niet van plan slaags te raken.
In uw ogen is ieder die de Islam aanhangt een aanhanger van de Islam EN VERDER HELEMAAL NIETS.
Al die praatjes over hoe moslims zogenaamd zijn hier hebben gemiddeld genomen niets met de werkelijkheid van doen. Ik ken genoeg moslims en daarom juist weet ik zeker dat al die paranoïde ideeën hoe dan ook niet voor alle moslims opgaan.

En wanneer er over Islamisering gesproken wordt, zie ik nooit serieus bewijsmateriaal.Ze zouden kweken als de konijnen, en daardoor een steeds groter deel va de bevolking gaan uitmaken. Maar in de cijfers zie ik dat het aantal kinderen per niet-Westerse allochtone vrouw zich juist aanpast aan de westerse norm.
Ik zie die muslim wijven alleen maar met een dikke buik rondlopen ,laden en lossen zei men vroeger
Oud 9 januari 2014, 02:05   #44
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
Ik zie die muslim wijven alleen maar met een dikke buik rondlopen ,laden en lossen zei men vroeger
Citaat:
Wanneer u dat werkelijk denkt , dan denkt u dus een oordeel te kunnen vormen over mensen, die u niet kend, op basis van slechts 1 gegeven , namelijk hun geloofsvorm.

politiek correct interesseert mij geen reet! U schuift heel veel kwaad in de schoenen van alle aanhangers van een geloof. Onderscheid maken alleen op basis van geloof of afkomst of ras, is simpelweg niet realistisch en zorgt voor groot onrecht.

Extremistische moslims geloven dat Christenen het grote kwaad vertegenwoordigen , ALLE christenen !!! . En dat is natuurlijk ten onrechte. Zij zien de Westerse bemoeinis/interventies,aanvallen als onderdeel van het Christendom , terwijl dit om machtspolitiek gaat. Onschuldige Christenen worden hierdoor gehaat en vermoord. Zij reageren met geweld op geweld.
Ik pleit voor het stoppen van westers geweld in die regio omdat dit erg veel problemen veroorzaakt. Het jagen op geesten of geloven is nutteloos !

Sommigen denken hun vijand te leren kennen door de koran te gaan bestuderen, stupid !!
kwaad in de schoenen schuiven van groepen mensen met een bepaald politiek idee is dan weer volkomen normaal he lucht?
Oud 10 januari 2014, 21:00   #45
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Met 1 heel groot verschil, ik schuif de schuld niet in de schoenen van een miljard gelovigen, maar in de schoenen van een zeer beperkte groep lieden.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 22:16   #46
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Wanneer u dat werkelijk denkt , dan denkt u dus een oordeel te kunnen vormen over mensen, die u niet kend, op basis van slechts 1 gegeven , namelijk hun geloofsvorm.

politiek correct interesseert mij geen reet! U schuift heel veel kwaad in de schoenen van alle aanhangers van een geloof. Onderscheid maken alleen op basis van geloof of afkomst of ras, is simpelweg niet realistisch en zorgt voor groot onrecht.

Extremistische moslims geloven dat Christenen het grote kwaad vertegenwoordigen , ALLE christenen !!! . En dat is natuurlijk ten onrechte. Zij zien de Westerse bemoeinis/interventies,aanvallen als onderdeel van het Christendom , terwijl dit om machtspolitiek gaat. Onschuldige Christenen worden hierdoor gehaat en vermoord. Zij reageren met geweld op geweld.
Ik pleit voor het stoppen van westers geweld in die regio omdat dit erg veel problemen veroorzaakt. Het jagen op geesten of geloven is nutteloos !

Sommigen denken hun vijand te leren kennen door de koran te gaan bestuderen, stupid !!
Het is 'die u niet kent'. Voor sommige d/t-fouten kan ik nog begrip hebben, maar dit is zowat het ergste wat ik tot nu toe ben tegengekomen.

Ik zag trouwens vandaag weer zo'n hele rits moslimvrouwen op de tram stappen. En dan vraag ik mij af wat die heel de dag doen. Ze gaan niet werken en zitten dus thuis te wachten tot meneer van zijn 'werk' terugkomt. Er was er weer een hoogzwangere bij. En dan denk ik wat een zielig bestaan dat dat moet zijn, zo heel uw dag doorbrengen aan het fornuis met jengelende kleine kinderen.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 22:42   #47
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
Natuurlijk ziet u dat alleen. Suggereert u dat zij zich op die manier in hoog tempo in aantal aan het vermeerderen zijn ? Hoe zit dat dan precies , landelijk gezien, hoe groot is die toename ?
Oud 10 januari 2014, 22:46   #48
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
En plotseling, door deze uitspraak van Ato, bestonden de problemen met de Islamieten niet meer.
We hoeven niets meer te doen, alles is opgelost.

Dat jij geen serieus bewijsmateriaal ziet is jouw probleem en niet die van de buitenwereld. Die ziet het wèl.
Ik heb iets tegen 'geloven' , wanneer het zo reëel is als u beweert moeten daar toch duidelijke bewijzen van zijn.
Ik ben er naar op zoek gegaan, maar ik vind geen bewijzen van de veronderstelde tsunami van moslims.

Bij Islamisering denk ik aan een verschijnsel dat zich niet beperkt tot een wijk of stad , maar aan een verschijnsel dat op z'n minst een heelland betreft.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 10 januari 2014 om 22:52.
Oud 10 januari 2014, 23:02   #49
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Het is 'die u niet kent'. Voor sommige d/t-fouten kan ik nog begrip hebben, maar dit is zowat het ergste wat ik tot nu toe ben tegengekomen.

Ik zag trouwens vandaag weer zo'n hele rits moslimvrouwen op de tram stappen. En dan vraag ik mij af wat die heel de dag doen. Ze gaan niet werken en zitten dus thuis te wachten tot meneer van zijn 'werk' terugkomt.
Ze zitten de hele dag thuis en toch stapten ze op de tram ?? klinkt tegenstrijdig. misschien kwamen er een aantal van hun werk, of gingen er naartoe
Verder lijkt u te suggereren dat moslim vrouwen nagenoeg allemaal werkeloos zijn. Dan is mijn vraag , "is dat ook echt zo? " Daarover bestaan vast cijfers of onderzoeken.
Oud 10 januari 2014, 23:04   #50
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
jij kan geloven wat je wil maar WOII had NIETS met godsdienst te maken
En had dus hoe dan ook niets met de Islam te maken, terwijl het wel de grootste moordpartij in de geschiedenis van de mensheid betreft.
Oud 10 januari 2014, 23:07   #51
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
lees eens kranten wil je, er zijn er weer een heel deel gearresteerd (voordat ze aanslagen konden plegen)
En daarom is het een enorme dreiging ?? de kans om te overlijden door een val van de trap, of vermoord te worden door de echtgenoot is nog altijd veel groter.
Oud 11 januari 2014, 01:35   #52
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Met 1 heel groot verschil, ik schuif de schuld niet in de schoenen van een miljard gelovigen, maar in de schoenen van een zeer beperkte groep lieden.
ja nog niet zolang geleden een klein milioen vlamingen
Oud 11 januari 2014, 01:38   #53
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk ziet u dat alleen. Suggereert u dat zij zich op die manier in hoog tempo in aantal aan het vermeerderen zijn ? Hoe zit dat dan precies , landelijk gezien, hoe groot is die toename ?
in het straatbeeld zijn ze tijdens mijn leven verhondertvoudigt, en dan komt een losgeslagen linkiewinkie mij vertellen dat het allemaal wel meevalt ,jaja jongetje droom maar verder
Oud 11 januari 2014, 02:10   #54
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En had dus hoe dan ook niets met de Islam te maken, terwijl het wel de grootste moordpartij in de geschiedenis van de mensheid betreft.
en WOII heeft ook niets met deze topic te maken, auw je zijsprong blaast zich op in je gezicht
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 02:12   #55
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En daarom is het een enorme dreiging ?? de kans om te overlijden door een val van de trap, of vermoord te worden door de echtgenoot is nog altijd veel groter.
en wat heeft ook dit weer met de topic te maken?! Het minimaliseren van het conflict lukt niet zo goed blijkbaar
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 18:25   #56
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb iets tegen 'geloven' , wanneer het zo reëel is als u beweert moeten daar toch duidelijke bewijzen van zijn.
Ik ben er naar op zoek gegaan, maar ik vind geen bewijzen van de veronderstelde tsunami van moslims.

Bij Islamisering denk ik aan een verschijnsel dat zich niet beperkt tot een wijk of stad , maar aan een verschijnsel dat op z'n minst een heelland betreft.
Ik zal je een héél simpel voorbeeld geven. Héél simpel:

Er is in NL een politieke partij in Den Haag, een volledig islamitische partij, die gaat bewerkstelligen dat in de gemeentelijke zwembaden mannen en vrouwen gescheiden gaan worden.

Als dit geen duidelijk teken van islamisering is dan weet ik het niet meer.

Er zijn 3 miljoen moslims in Nederland en in de grote steden oververtegenwoordigd. Dat kan eens heel vervelend worden voor de oorspronkelijke Nederlanders die naar de pijpen van dit volk moet gaan dansen.
Oud 11 januari 2014, 18:53   #57
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Hoezo godsdienst oorlog ?? Het zijn beide aanhangers van de Islam.

Dit betreft nu juist geen oorlog op basis van verschil in geloof .
Uiteraard betreft dit een godsdienstoorlog.

Citaat:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...s_de.html#more

Maar zonder de moslims zelf, en hun opvattingen over de islam, zou het niet kunnen gaan zoals het gaat. De sharia schrijft jihad voor, niet alleen tegen de ongelovigen maar ook ‘tegen moslims die de wettige Imam niet erkennen en gehoorzamen.’ De beroepssoennieten zien daarin een goddelijke opdracht de Sji’ieten uit te moorden want die erkennen de Soennitische gezagsdragers niet. De beroepssji’ieten zien daarin een goddelijke opdracht de Soennieten uit te moorden want die erkennen de Sji’ietische gezagsdragers niet.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 18:58   #58
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht

Er zijn 3 miljoen moslims in Nederland en in de grote steden oververtegenwoordigd. Dat kan eens heel vervelend worden voor de oorspronkelijke Nederlanders die naar de pijpen van dit volk moet gaan dansen.
De nieuwe ranglijst christenvervolging van Opendoors laat wat dat betreft ook niets aan de verbeelding over.
Ik pik er een land uit.

Citaat:
http://www.opendoors.nl/vervolgdechr...nglijst-kaart/

Nr. 40 Maleisië

Maleisiërs van Maleisische origine hebben geen vrijheid om christen te worden. Indische en Chinese Maleisiërs daarentegen mogen christen worden. De belangrijkste vorm van christenvervolging is islamitisch-extremisme.

Wat is er aan de hand?
De minister-president kondigde in 2012 af dat alle ‘-ismes’ een gevaar zijn voor de islam als staatsgodsdienst. Meer dan 10.000 islamitische leiders kregen van hem de opdracht mee om te vechten tegen de bedreigingen van de islam. In deze context probeert de kerk staande te blijven.
Buitenlandse gelovigen in Maleisië zijn vrij om te geloven wat ze willen. Maleisiërs van Maleisische komaf mogen zich niet bekeren tot het christendom. Wordt dit bekend, dan worden deze christenen door de overheid naar heropvoedingcentra gestuurd. Daar wordt geprobeerd hen terug te laten keren naar de islam.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 19:36   #59
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yup, Washington DC, Pentagon, zio's & Huize Saoed.

MF's
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 19:38   #60
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Uiteraard betreft dit een godsdienstoorlog.
Uiteraard betreft dit GEEN godsdienstoorlog, maar natuurlijk zou U dat wel graag zo verkopen.

Try again buddy.

HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be