![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me toch duidelijk, voor u niet? Anders moet je even uitleggen welk deel je niet begrijpt?
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Patriotisme in Vlaanderen ? Dat ligt niet in onze volksaard. Zelfs niet bij de v-partijen. Je 'opvoeding' van jongeren in de politiek: je kan amper het discours van de cellen propaganda verbergen ... Mensen die geen idee hebben in welke wereld ze leven? Ze beseffen dat jij ze in jouw wereld wilt geforceerd inpassen, volgens communistische gewoontes ... b. zou niet verdampen ? Iedere EU-lidstaat verdampt. Meest van al duidelijk in de euro-landen. NVA en onafhankelijk of confederaal? Nog nooit gehoord van korte en van lange termijn doelstellingen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#44 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
'Confederalisme' gebruiken ze daarentegen wel als magisch woordje. Een theoretische begrip zonder concreet en actueel praktisch model waarmee je dus heel veel moeilijke kwesties kan verdoezelen. Citaat:
Heeft niets te zien met propaganda. Je kan over burgerzin, het belang van het uitbrengen van een stem en deelname aan het politiek proces, mondiale economische verhoudingen, etc. gerust praten zonder te vervallen in propaganda. Ja mensen die geen idee hebben in welke wereld ze leven. Als je in Europa vandaag als burger kan geloven dat je maar best uit de EU stapt, dan weet je simpelweg niet goed hoe de wereld ineenzit en dat je dus niet zonder de EU kan. Verdampen is een fysisch proces. Je politiek programma ophangen aan zo een metafoor verhult intellectuele armoede. Net als dat magisch woordje 'confederalisme'. |
||
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het congresprogramma van de N-VA staat op het Internet, voor iedereen raadpleegbaar. Je hebt dus geen enkel excuus om te beweren dat er iets niet concreet zou zijn of verdoezeld wordt.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik blijf dan ook op het VB stemmen, dit om te garanderen dat er ook in de toekomst een rechtlijnig-nationalistische partij blijft bestaan, die zich niet enkel tegen België verzet maar ook tegen de eurocratie en het mondialisme. Of ik nu op het VB of de N-VA stem, zolang als beide partijen samen een meerderheid halen of zelfs maar een blokkeringsminderheid, kunnen hun standpunten pro Vlaamse autonomie doorgedrukt worden. En indien de N-VA daar geen gebruik van wil maken door het cordon sanitaire als excuus voor te wenden, dan is het duidelijk dat het die partij niet te doen is om Vlaamse onafhankelijkheid, en is het sowieso nutteloos om er op te stemmen. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ze beginnen binnen n-va hun billen dicht te knijpen dat ze eraan zijn voor de moeite.... Het momentum is voorbij. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de stront te zien die, m�*�*nden voor de verkiezingen, al plattekens onder hun broekspijpen uit loopt lukt dat zo te zien niet al te best om hun sluitspier onder controle te houden.
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Henri1 weet alles over de N-VA, zelfs het soort wc papier dat ze gebruiken nadat ze hun billen niet meer dicht knijpen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kan beter de Grieken vragen of ze niet liever zonder Europa waren verder gegaan. Volgens mij kan Europa niet zonder de armlastige Grieken in plaats van andersom. Als Europa de Grieken had laten gaan volgden er gegarandeerd andere landen. Als Europa zo onmisbaar was had het geen schrik moeten hebben dat het door het wegvallen van Griekenland uiteen zou vallen. De EU is het grootste zwarte gat dat er bestaat. De EU is een geldverslindende wolf dat tsjokvol geldwolven zit. De EU is bovendien zo ondemocratisch als de pest. Wie zich d�*�*r niet van bewust is heeft er geen idee van in welke wereld wij leven.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 januari 2014 om 23:56. |
||
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Als u dat in een krantenartikel heeft gelezen, kan u mij dan de correcte link bezorgen Henri?
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Bij het Vlaams-Belang heerst er op huidig ogenblik wel een enorme radiostilte me dunkt. Of zie ik dat weeral verkeerd? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Ik herhaal mijn vraag aan de partijtop VB en aanhangers van het VB. Nu Herman De Croo duidelijk heeft gemaakt dat 43.7% helemaal niet volstaan om federaal te mogen deelnemen moeten we dus een Vlaamse partij hebben die boven de 50% afklokt. Gescheiden dwz NVA en VB afzonderlijk , speelt alleen maar in de kaarten van de volksverradende traditio en linkiewinkiepartijen. Daarom, steun NVA en help ze boven de 50% te duwen, al was het maar 1 maal, indien ze teleurstellen ben ik de eerste om te vertrekken en terug te keren naar de oude stal.
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
All is quiet on the western front. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk ben jij hier aan het schuimbekken en Peter is al niet veel beter door iemand pathetisch te noemen. On topic zie ik vlaams belang die oproep zeker en vast niet te doen. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |