![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Jaren was ik lid van het Vlaams Belang, vanaf de dag dat ze hun naam veranderd hadden van Vlaams Blok naar Vlaams Belang. Ik wou niet het risico lopen om strafbaar te zijn door lidmaatschap bij Vlaams Blok. Onafgebroken heb ik aanvankelijk op het Blok gestemd en daarna op het Belang. Sedert enkele jaren ben ik nu lid van NVA, niet omdat ik het VB niet meer zou steunen maar omdat ik denk dat we alleen een doorbraak kunnen forceren in de Vlaamse zaak via NVA. Daarom mijn oproep aan de partijleiding van het VB en aan haar kiezers, stem komende verkiezingen op 25 Mei 2014 éénmalig(voorlopig) op NVA, breng NVA naar een ongekende hoogte zodat traditio's en linkiewinkies moeten buigen, want zo verdeeld rechts nu is, zo te meer dit in de kaarten speelt van de traditio-linkiewinkie charlatans. Doe zoals mij, je moet nog geen lid worden, geef gewoon je stem aan NVA en zet onze huidige laffe Vlaamse politici te kakken.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig hebben ze alletwee nog recht op hun uittredingsvergoeding bij niet verkiezing. |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hebben de gedumpte SP.A nitwitten ondertussen allemaal "echt" werk gevonden, of parasiteren ze verder in de schoot van zwaar overgesubsidiëerde zuilverenigingen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Een éénheidspartij & alle andere partijen verbieden, dat is eenvoudig en "rechts" voor de raap.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dan alle andere partijen als varkens achter een "cordon sanitaire" steekt Rood-groen bondgenootschap is ideologisch gewoon logisch Wouter Van Bellingen ijvert voor links front
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn al zeikdraadjes genoeg over sp.a, dit is een draadje om het blok af te zeiken. En hoop nu maar vurig verder want meer ga je niet bereiken.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen zien. Het is een feit dat de meerderheid van de mensen jou partijtje kots en kotsbeu zijn. Er zal een groot volksfeest losbarsten als SPA onder de kiesdrempel zakt, een historisch moment. Ik kan niet wachten om de blik op hun gezichten te zien op TV.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die oproep aan Vlaams belang stemmers om op NVA te stemmen wel verstandig. Enkel op die manier kan de PS en hun Vlaamse traditionele schoothondjes een vernietigende slag toegebracht worden.
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer en meer Vlamingen realiseren zich dat. Onderling zeveren kunnen we later nog naar hartelust, als Belgie kapot is.
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En de fanfare van je dorp. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Misschien beter scenario's schrijven voor Lord of the Rings ofzo: 'vernietigende slag' LOL De PS heeft geen vlaamse schoothondjes. De PS is gewoon de dominante factor in Wallonië en de traditionele vlaamse partijen doen aan realpolitik. Dat Bart (en destijds Yves) zich populair kunnen maken in Vlaanderen door de Walen af te zeiken, kan wel electoraal gewin opleveren, maar je bereikt er niets mee. Schuimbek nog wat verder in 2014 en schrijf nog wat theatrale posts in aanloop naar de verkiezingen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is onvermijdelijk dat n-va ook een aantal beotiërs aantrekt die al eens graag komen posten hier. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén is nu gekend en gaat door in de diverse lokalen "vooruit", Bond Moyson en aanverwanten. De andere soort zal net een spiegelbeeld zijn: overal behalve in de "vooruit", B... en aanverwanten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onzichtbaar blijven, zoals men Bruuntje zoveel verwijt in eigen middens, is geen real politiek. Zeggen dat je groen bent, maar in werkelijkheid dieprood zijn, is geen real politiek. Ik zie vertrouwvol uit naar de avond van 25 mei. Zo zat als een kanon zal ik zijn, en niet van de cava. 't Zal echten zijn. .
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Haja, dat 'volksfeest' dat we hier al zoveel hebben zien passeren. Feest maar hard en word dan nog wat verzuurder als alles weer bij het oude blijft. Of mocht de N-VA dan toch federaal regeren, bereid je maar voor om excuses te vinden waarom de N-VA toch zal vervallen in traditionele politiek. |
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw onzin is daar inderdaad een mooi bewijs van. Ze smijten weer wat binnen...
![]() |