![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je NVA stemt is dat al een goeie stap. Zeker niet voor splinterpartijen ala blok en LDD want dat is gewoonuw stem weggooien. Een Vld stem is in principe rechts genoeg en een stem die vrijdenkend genoeg is om buiten de lijntjes te kleuren maar we moeten vooral voorkomen dat er teveel CDV gestemd wordt omdat dit een centrumlinkse partij is, die typisch nu aangevallen wordt dankzij haar Arcoactiepartij probleem. Die partij is verknecht aan zijn zuilen, dus een zuilloze partij is altijd beter dan een verzuilde. Maar die partij zit altijd in het bootje en kan de PS dictatuur niet tegenhouden. Ze geven de indruk aan de kiezer dat ze willen meedoen met NVA om niet teveel stemmen te verliezen aan NVA, maar in principe is dit gewoon fake, zelfbehoud noem het zoals je wilt Maar we moeten in de eerste plaats voorkomen dat de Spa sterker wordt, zelfs groen is niet opportuun want zal altijd dwepen met gelijk welke coalitie om aan de pot te zitten. Dus ja volgens mij moeten we zo rechts mogelijk stemmen. De ideale uitslag heeft 30% NVA, 15% VLD, 10% groen en vormen we een economische ecologische regering aan vlaamse zijde, en heb je 20% CDH 20% liberalen en 10% ecolo aan waalse zijde en dan zou je pas een regering krijgen die eens tabula rasa kan redeneren en een change kan betekenen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 9 januari 2014 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of begrijp ik dat verkeerd? Alles samengevat probeert Tobback de mensen blaaskes wijs te maken. Wat hij voorstelt als een eerlijke regeling is helemaal niet eerlijk. De jongeren die een zware inspanning leverden om een goed diploma te halen, en die daardoor minder afhankelijk waren van de maatschappij gaat hij straffen. Maar de jongeren die op16 of 18 geen goesting meer hadden om in een school inspanningen te leveren, en liever met een brommerke rondreden (kent ge ze nog de rode flandria-kes) en 's avond voor de TV lagen gaat hij belonen. Slecht gedacht mijn inziens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je wil een ecologische regering?Terwijl het grootste probleem overbevolking is?Dat er 10 percent meer inwoners zijn is net te danken aan de groenen en sossen. Zonder die vrienden in het bestuur,de laatste 20 jaar,waren er géén 10 miljoen Belgen. Reken eens;10 percent minder woonruimte,energie,autos plus 20 percent minder overlast,gevangenis,OCMW uitgaven. Geraak je er aan uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik weet niet of ik moet lachen of huilen...
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar,als het gras groener is aan de overkant,dan moet je de rivier oversteken hé. Das wat ik gedaan heb.Dus nu ben ik geen gefrustreerde zelfstandige meer,kben een ambtenaar geworden.Kheb toelatingsexamens gepasseerd. Als je ontevreden bent over de gang van zaken,doe er dan wat aan. Om eerlijk te zijn,vroeger verdiende ik véél meer dan nu.Maar nu kan ik elke dag lachen.Ik doe mn werk wel ernstig en goed. Maar de positie waar ik als zelfstandige in werd gedwongen,wil ik nooit meer. Het botst met mn persoonlijkheid.Kheb een broertje dood aan papierwerk,kwil wel prestatiedruk op mensen zetten,maar dan moeten die mensen ook méér verdienen.Kwas trots om de zwarte envelop te geven. Dat maakt van mij een zwartwerker,fraudeur en slavendrijver. Kvrees dat iedere zelfstandige in die positie gedwongen wordt.Nogmaals,klach nu elke dag,das meer waard dan geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echter het is allemaal verre van voldoende om de pensioenkloof te dichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder gaan we nu natuurlijk die normale bediende vergelijken met een prof aan de univ, de baas van het FAVV, een jachtpiloot bij het leger .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |