![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toespraak van Dewinter is wel degelijk van toepassing op de verkiezingen van dit jaar. Pontifex zit letterlijk al mijn draden te verslepen, om mij te kloten.
|
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Al dat verplaatst gedoe is wel storend.
Bij vele onderwerpen is de grens moeilijk te trekken; Dus waarom niet laten staan, tenzij de topic echt op de verkeerde plaats staat . ? Ik meen dat de andere forummers heel snel aangeven dat een onderwerp in de verkeerde rubriek staat. |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Voila, da's al beter. Nu kan de argeloze lezer er al een modivatie achter vinden. Should've said that maybe straight away.
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da's dan weer voor de volle 100% correct. En als die zever hier in Belgie zo blijft voortduren kunt ge tussen de woorden totalitaire en dictatuur ook nog de naam van het overgrote gedeelte van de allo's hun godsdienst schrijven. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 7 februari 2014 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ik weet toevallig wie achter de kassa van dit forum zit. Hij heeft wel degelijk betere dingen te doen dan de mod's die hij toegewezen heeft of via via toegewezen heeft, in het oog te houden. Hoe gewoon in het oog of het wel 100% klopt wat ge zegt.
|
![]() |
![]() |
#46 |
Super Moderator
|
![]() *Evaluatie van een paar weken threads verplaatsen naar de subfora waarin ze thuishoren.
Hoe het groeide: Het forum werd ooit opgedeeld in themafora en subfora: OP VRAAG VAN DE GEBRUIKERS. De beheerders vonden die vraag terecht. Het forum werd heringedeeld, en won aan overzichtelijkheid, zodat iedereen snel de topics die zijn interesse wegdroegen kon vinden en omgekeerd ook de thema's die hem/haar niet zinden kon links of rechts laten liggen. Heel eigenaardig was dat het forum 'Binnenland', geheel onterecht overigens, een soort status kreeg van het belangrijkste primaire forum, met als gevolg dat een topic dat daaruit verplaatst werd, vaak een storm van verontwaardiging ontlokte aan de auteur, alsof zijn bijdrage gedegradeerd werd, alsof "de partijdige moderatie" een soort gemeen plezier er in vond om "andersgezinden" te "straffen" en hun topics van de schijnwerpers weg te trekken. Resultaat van een paar weken verplaatsen: Om het forum opnieuw in vorm en structuur te brengen, heb ik gepoogd om zonder hantering van het vroegere banpuntensysteem, de verschillende topics te plaatsen waar ze volgens mij thuishoorden. Resultaat van de geestdodende moderatie-actie: -Oeverloos gezeur via PB dat een hoogst belangrijk topic verplaatst werd. -Heuse topics om te klagen dat een topic verplaatst werd (hoe durf ik het aan!) -Eindeloze discussies (zoals ook hier) -Elke dag toch steeds opnieuw een paar tientallen evident misgeplaatste threads Conclusie: Gezien de bijna uitsluitend negatieve reactie op mijn acties, beslis ik om het verplaatsen volledig stop te zetten. Wie durft klagen, hetzij via PB, hetzij via deze of een andere thread -dat het forum een onoverzichtelijke rommelbak wordt -dat zijn topics bij druk verkeer op een halve dag vaak bladzijden ver moeten gezocht worden -dat de subfora zinloos geworden zijn omdat niemand rekening houdt met plaatsing in de juiste themafora -dat er door willekeurige plaatsing dubbele topics aangemaakt worden -dat de moderatie de plaatsing van topics verwaarloost -.... RISKEERT EEN HEEL LANGE OF ZELFS EEN PARMANENTE BAN. Pontifex. *wordt als crosspost geplaatst in mijn moderatietopic |
![]() |