![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik beweer wel degelijk, dat Engeland en Frankrijk de oorlog verklaarden aan Duitsland, omwille van haar in inval in Polen, op datum van 1 september 1939. Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet ik u er weer op wijzen dat de inval van Rusland in Polen helemaal geen reden tot oorlogsverklaring was, hoe kan de Duitse inval dat dan wel zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat is misschien hogere wiskunde voor u. 1) Duitsland is Polen binnengevallen op datum van 1 septebmer 1939. 2) Rusland, viel Oost-Polen binnen op datum van 17 september 1939 3) Engeland en Frankrijk verklarden de oorlog aan Duitsland op datum van 3 september 1939. Lees bovenstaande heel traag; let goed op de data; en probeer voor jezelf uit te maken, wat het antwoord op uw vraag zou kunnen zijn. Succes.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 21 januari 2014 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het plaatje niet direct terugvinden van hoe zijn cel er op huidig ogenblik uitziet. Ik heb het eens gezien en ik dacht gelijk dat er veel mensen zijn die om één of andere reden in de armoede geraakt zijn tot zelfs dakloos geworden zijn en daarbij ook totaal niets op hun kerfstok hebben daar graag zouden willen vertoeven in zo een 'woning'.
DVD? Citaat:
Citaat:
* 4 kale muren * water en brood * 'muziek'boxen waar dag en nacht het geschreew van kinderen door weergalmt * alle dagen een tik tegen zijn verstand Te dramatisch, nee toch?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 januari 2014 om 13:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logisch, Polen binnen vallen was enkel begin september verboden... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daar verwacht ik dus zulke fratsen van ... maar mocht ik nu abonnee of lezer zijn van hbvl ... dan zou ik die redactie en eigenaars toch graag mijn ongenoegen laten weten over t feit dat zij er geen graten in zien om hiermee hun kost te verdienen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hier vind je het artikel : http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...t-wc-pot.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() In de geschiedenis staan wel meer zaken beschreven, dewelke wij vandaag als niet-logisch beschouwen. Is dat een reden om de feiten te ontkennen? Of is dat een reden, om anderen die gewoon die feiten weergeven, te verwijten dat zij de geschiedenis ontkennen?
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Terug naar de kern dan: Ontkent u nog steeds dat de oorzaak van de oorlogverklaring door Engeland en Frankrijk, aan Duitsland, het gevolg was van het feit dat Duitsland Polen binnenviel, op datum van 3 september 1939?
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je kan niet voorzichtig genoeg zijn, er lopen hier enthousiastelingen rond ook hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daarvoor was het toch nog geen WW eigenlijk hé ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op dat moment, was er immers ook geen sprake van een W.O. ...
![]() |
![]() |
#56 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ok.
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de moord op een royal dé aanleiding voor WO1 ... u kunnen ze ook alles wijsmaken hé ... royals die vermoord worden ... ik zou denken dat het eigen is aan het royal zijn, niet, toch een vrij algemeen gebruik doorheen de geschiedenis anders ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb niet die indruk.
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb niet die indruk.
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in dat geval ... denk ik dat je net Xeno gelijk gaf met zijn dispuut over Polen binnenvallen ... Polen binnenvallen was idd een aanleiding in de betekenis van 'uitvlucht' tegenwoordig noemen we dat spin toen heette het propaganda ... nogal eigen aan elke oorlog. |
|
![]() |
![]() |