![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() Demper is weer aan het klagen?
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() Hier heb je dan wel weer een punt.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het, geen pizza voor sociale gevallen!
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze hun luie, marginale reet opheffen en zelf koken.
Want dagen aan een stuk pizza's bestellen en kebab gaan eten, om dan te klagen dat hun uitkering niet groot genoeg is. Te zot voor woorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar dan moeten ze de ingrediënten ook nog gaan kopen, wat weer geld van de gemeenschap kost... Dat kan nog lastig worden...
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met een normaal loon kan het zich niet permiteren om dikwijls pizza's te bestellen. Die mensen moeten zelf koken om rond te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dara nu moeilijk aan, een pizza zelf maken?
Ik de meeste zaken waar je die kan eten/bestellen vraagt men vééééééél teveel geld voor wat het maar is. kebab/shoarma en andere rommel dan maar (al wat eerder terug wees een studie uit dat ... ) Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is niet te vreten, heb toch wat mededogen met je huisgenoten... Zoiets krijgen zelfs de daklozen niet die bij Poverello gaan eten in de winter... Koop gewoon pizza deeg in het grootwarenhuis, en maak hem zelf. Kost echt niet veel en je eet iets waar enkel goede ingrediënten op liggen die je zelf kiest en niet zo van die smaakloze alpha-kaas en andere rommel. Zelfs het deeg van die pizza, toch de basis, trekt op niks. Wat daar op ligt is echt om ervan af te schrapen en weg te gooien. Niet goed genoeg voor de composthoop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Zelf pizza maken: meel, water, gist, beetje zout.
Passata van mutti, plakjes mozzarella van goede kwaliteit, verse uiringen, ansjovis, zwarte olijven, verse basilicum... Stukken beter dan het veel te zoute spul dat de meeste Turken maken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die lust ik zelfs zonder extra garnering ![]() Maar soms doe ik er curryketchup bij + wat groente & vlees , en ram die in de microgolf (de curryketchup doe ik nadien pas op) ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() ^ das vies flamano
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Demper is goed op dreef... Een "normaal" loon... "dikwijls" .. hmm ![]() Er is toch wel iets grondig loos als men met zeg maar 1500€ in de maand niet 'af en toe' een pizza zou kunnen bestellen.. zeveraar. ![]() Voorts zit ik zelfs nog niet eens in m'n zociale woning, en heb ik nog steeds het recht van te eten wat ik wil met m'n geld, of dat nu pizza, kebab( wat ik overigens 'nooit' eet), frieten, hamburger.. is of wat dan ook.. Komaan zeg, we hebben het hier niet over Comme chez soi tarieven hé ![]() ![]() Maar het wilt wel wat zeggen over onze huidige economie en denkpatroon van de gemiddelde Demper met de pet, als men pizza nu ook al als luxeproduct ziet.. LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hey zeg ik ga die ook eens uittesten, klinkt in ieder geval errrrug lekker! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik bestel geregeld pizza, wanneer ik niks anders heb voorzien en koken mag mijn denkproces niet onderbreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol, wat ik geregeld heb dat zijn noedelsoepjes van bij de Thai supermarkt, erg lekker
![]() |
![]() |
![]() |