![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() Om de paar maanden stuif ik wel eens ne Quick binnen omdat het dicht bij de Metropolis is en bijna elke maand eens een frituurke.
Boerke is niet bepaald een junkfood-consument. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als ik na het werk te moe ben om te koken ga ik wel eens quicken. maar da gebeurt maar eens om de zoveel weken. in het frituur vind ge mij wel wa meer. tis vunzigheid, maar o zo lekker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Leve de "slow-food"! Die viezigheid van McDonalds, Quick,.... is aan mij niet besteed. Ik wens niet dezelfde toer op te gaan als Billy Clinton met zijn voorliefde voor dat ongezond vettig chemie-vreten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Super Size Me ~ A must see movie ~ 30 dagen elke dag alleen bij de McDonalds eten, dat is niet goed voor je. Maar is één keer per week dan wel goed? Of één keer per maand? Als je ziet hoe Spurlock er aan onderdoorgaat, kijk je ineens heel anders naar die grote, gele [font=Century Gothic][size=7]M[/size][/font] !! ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 7 september 2004 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In de afgelopen 5 jaar geen voet meer binnengezet in een fastfood -tent.
Als student leefde ik soms van Burger King's "double whopper with cheese"... ben ondertussen iets voorzichtiger geworden. Heel af en toe wordt de drang te groot en dan is het allerfijnste junk-food toch nog altijd de Friet met stoverijsaus bij een frisse pint. Waarschijnlijk even verwoestend voor de lijn, maar zoveel eerlijker ... (én lekkerder IMHO) Vinden jullie ook niet dat die gestandaardiseerde frietstokskes bij Quick of McD geweldig naar karton smaken?
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nee, alle gekheid op het frietje, Ik vind die gewoon de naam frietjes niet waardig, af en toe pikte ik er wel eens eentje van mijn gezelschap, zelf nam ik ze nooit, en die waren altijd koud en met veel te veel zout.
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geeneen...
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Al sedert jaren niet meer in die troep binnen geweest. Geef mij dan toch maar een meeneem-chinees.
En oh ja, een goede frituur. Voor de mensen die er ooit passeren: frituur Remi in Waarschoot op de baan van Eeklo naar Gent. Vraag naar een familie-bakje. De eerste die het zonder moeite binnen krijgt, moet het maar laten weten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De gustibus et coloribus non disputandum est, die stokoude spreuk lijkt me in deze discussie nog heel toepasselijk..
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet alleen bij 'chezpaulus'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Ik eet het liefst in de Quick. Reden: zij controleren de cyclus volledig, want ze kunnen zich niet veroorloven om met een voedselschandaal naar buiten te komen. Bovendien eet ik alleen rund: dat is traceerbaar, en wordt ten gevolge van de schandalen grondig gecontroleerd. Kip raak ik niet aan: daar kan veel makkelijker mee gesjoemeld worden, en in die sector wordt er ook véél meer gesjoemeld dan in de rundsvleessector.
Liever dat dan in een frituur eten te gaan halen dat via allerlei oncontroleerbare personen en processen in uw kartonnen bakje terechtkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geregeld eens een kebab of een pakje frieten. Jammer dat je tegenwoordig nogal moet zoeken wil je nog eens een eetbaar pakje frieten vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() In de van die goede vlaamse frituurs kunt als u aan het eten bent nog eens een klapke doen met de patron of met andere klanten die je kent bij MC Donalds is de menu bestellen en dan de volgende een geen sociaal contact meer want de meeste mensen die daar zitten zijn daar gewoon voor een snelle hap en weer weg neen geef mij maar een frituur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelukkige verjaardag Paulus!
![]() ![]() ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |