![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 februari 2014 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het gemerkt. Ik begrijp dat ook niet goed. Ondertussen dat uw boodschappen van (meestal) vrede gecensureerd worden laat men racisme wel gemakkelijk toe op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() misschien is forum.politics.be voor die racisten een uitlaatklep zodat ze niet staatsgevaarlijk worden of hun stoppen doorslaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() LOL Ocharme harrie toch.
Het was maar een topic, hervat ze in je bestaand topic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ten dele zeker zo. Ik pleit ook niet voor censuur hier, maar voor 'omkadering'. Het blijft echter een dunne scheidingslijn. Naast beledigingen en meer subtiele pogingen tot verspreiding van haat door berichten uit context te trekken kom je hier ook bedreigingen tegen. Er is een grens, maar die ligt niet bij relatief onschuldige figuren als Harry. Je bent toch niet verplicht zijn draden te openen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig dat het een dictatuur is, de chaos zou hier volledig uit de hand lopen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
diegene die zich daar wel aan storen moeten ook behoorlijk gefrustreerd door het leven gaan Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 11 februari 2014 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In alle eerlijkheid , eenderwelk geloof is niet mijn ding ,
en wat jij hier allemaal verkondigd , maakt me niet uit , ik lees het niet veel , maar bwa , als hier over moslims & de paus gezeverd mag worden , dan mag uw atoomtheorie ook hier staan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die beginnen te vitten over vermeende taalonvolmaaktheden van andere posters zijn slechte verliezers. En mensen, die om de haverklap dingen overbrieven bij de mods, zijn... (vul het zelf maar in).
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 februari 2014 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Harry heeft nu eenmaal lange tenen.
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Maar zo te zien is die dictatuur hier niet om chaos te voorkomen maar duidelijk eerder om de chaos te versterken door het sluiten van onschuldige lijnen, die niemand kwaad doen, maar door volkomen losgeslagen types hun desastreus werk te blijven laten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Iedereen is (te) dom en iedereen moet het maar zo vinden zoals jij het bedacht hebt. En als 'men' het niet met je eens is, kunnen ze doodvallen. Jij (de dictator) hebt tóch gelijk. En zelfs als de werkelijkheid anders is, dan dient zelfs die zich maar aan te passen aan jouw proza. Dus zelfs dictatoriale trekjes ten opzichte van de realiteit! Dictator Harrie weet wel raad... En voordat je weer gaat zeiken over beledigingen; je hebt het zelf gezegd op nationale NL TV! "en ook al is de werkelijkheid anders, dan klopt de werkelijkheid niet!" Maar vooral de rest blijven beledigen en uitschelden. Trek uw lessen!
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ik ben nog nooit beledigd geweest door Harrie en al regelmatig in discussie met hem geweest.
Ik heb al wel veel reacties tegenover hem gelezen voor mij als beledigend overkomen. Microwezen, U bent ongetwijfeld eno die in conflict met harrie was toen ik me hier net aanmeldde. Ik ben liever in discussie met mensen die trouw blijven aan zichzelf dan mensen die enkel kritiek kunnen uiten. Kritiek is gezond, en hier zijn veel gezonde kritische geesten. Maar ze zijn schaars. Ik hou van skeptici waar wat uit te leren valt, maar ze zijn schaars. Ook van Harrie kan je wat leren, hij is niet dom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|