![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ah, zijn het dan toch ook Roma? Die meisjes hebben echt wel de slechte combinatie van Roma en Moslims gehad, van pech gesproken.
Voordeel is wel dat de meisjes hier veel vlugger naar de politie gaan, het lijkt me dat moslim meisjes in Albanië daar niet mee naar buiten zouden durven komen. De verkrachtende rotzakken in moslimlanden worden dus nauwelijks gestraft hiervoor, het moet daar dus nog veel erger zijn dan hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk waren die meisjes voor hen al "oud" genoeg. Bij Roma zijn ze huwbaar als ze voor de eerste keer gemenstrueerd hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb
En dan komen ministers hun verhoogde aandacht voor verkrachtingen uitleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat lees ik nu op de VB site: http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/10589 Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 februari 2014 om 10:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Roma mogen minderjaringen verkrachten omdat ze dat gewoon zijn, je zal zien, het zal nog dienen als verzachtende omstandigheid. Perversiteit ten top.
Voor De Witte van Het Centrum is dat natuurlijk allemaal cultuur, niets verkeerd mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikzelf ga wat dit betreft nogal terughoudend en behoedzaam door het leven, en dat impliceert dat ik helemaal geen zin heb in een "slet". Niet dat ik gewend ben het woord te gebruiken of e.e.a. af te keuren, maar evenals Vlaams realist wil ik niet het slachtoffer worden van mannen of vrouwen die zich lichtzinniger gedragen dan ik zelf zou doen. De feministen gaan nu echter zo ver dat je dat niet mag zeggen als het over vrouwen gaat. Pff! Wie het woord "slet" gebruikt, hoort in het verdomhoekje, maar niemand maakt zich druk over het woord "gozer". Dat is voor mij dus nog zo'n afknapper: feministisch gezever. Moet kunnen, maar ik zoek wel ander gezelschap, of geen gezelschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De reden is niet dat het "slecht" is een auto niet op slot te doen, maar dat ik de politie werk en de overheid uitgaven had kunnen besparen door voorzichtiger te zijn. Overigens worden er veel meer jonge mannen overvallen dan vrouwen en oudere mannen. Gewoon omdat jonge mannen denken dat ze niet aangevallen zullen worden, en minder voorzichtig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensen die op sex en avontuurtjes uit zijn.Kunnen best niet in groep reizen. Of een nieuw soort groepsreis maken."feesten met de lokale bevolking zonder veiligheidsmaatregelen".Hoe die reis afloopt gaan we dan wel in de krant lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 18 februari 2014 om 12:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is uw aversie gestoeld op het feit dat ze niet JOU maar ene exotische bruinogige verkiezen voor hun wilde nachtelijke uitspattingen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest vind ik het wel erg naïef van die meisjes maar je kunt de schuld niet op hen steken, de daders blijven de verkrachters hoe graag je het ook wil omdraaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl ik het niet over hun nachtelijke uitspattingen heb gehad. Nadat ze in het bewaakte hotel of tentenkamp kwamen mochten ze hun zin doen.Je ongerustheid over mijn sexleven is ook niet nodig.Aangezien mn partner erbij was.Bij de voorbereidende gesprekken en de afterparty kwam ik wel hun partners(sponsers)tegen.Deze brave mensen stelden hun vertrouwen in de reis.Ze kwamen me dan ook vriendschappelijk vragen hoe het was.Kheb domme antwoorden gegeven,zodat iedereen met zn leven verder kon.Deze mannen hebben hun vrouwen iets gegund,en ik heb me "dom" gehouden. Ik doe dat nooit meer.En ik ga ook geen details vrijgeven,kwil nog altijd geen koppels kapotmaken. Kzal de lat gelijkleggen,Rondreis,Thailand voor mannen of rondreis Afrika voor vrouwen,ikke geen begeleider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus beste autochtone Belg, verdiep u in de culturen van onze bezetters. Uw leven hangt er misschien van af.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mannen de vraag stellen
: "wat zou U ervan vinden dat uw zusjes zo behandeld werden?"
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is een minderjarig slachtoffer niet verantwoordelijk voor wanneer het over vrouwen gaat, een stel achterlijke zigeuners, die volgens zichzelf " niets verkeerd hebben gedaan". Houdt u alstublieft de focus bij de daders en niet bij minderjarige slachtoffers! Wat overvallen betreft vergist u zich denk ik ook, de grootste groepen lijken me juist iets oudere vrouwen, met of zonder handtas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als de auto zelf interessant is, worst case scenario wordt het een homejacking.
![]() |