![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Misschien moeten we de titel van deze topic veranderen in 'Spuwt allemaal eens goed uwe gal uit omtrent vrouwen, venten!'. Het begint anders al aardig in die richting te gaan. Maar ga gerust door met éénzijdige verhaaltjes te vertellen over jaloerse vrouwen zonder op de kern van de zaak in te gaan en beide kanten van het verhaal te belichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze was ook jaloers omdat haar man een mooie carrière had in een groot bedrijf. Zij had niet zo'n carrière. Zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Er was géén minnares. Hij was heel tevreden met z'n vrijdagavond-vrienden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boduo ik begrijp dat die vrouw die man het bloed van onder zijn nagels heeft zitten halen met haar jaloezie en gepest, maar om haar daarvoor een hard pak slaag te geven komaan zeg
![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 25 februari 2014 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er komt een moment waar de kruik die te water gaat, breekt. In die 7 jaar had hij geen sex met z'n ex. Hij was toen in de "fleur van z'n leven" ! ! ! Hij zocht ook geen andere vrouwen op ! Hoeveel zo'n mannen trappelen er rond in Vlaanderen ? Zéér weinig ! ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 25 februari 2014 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hum .. Boduo ik snap het wel .. maar .. das nog altijd geen excuus om harde klappen uit te delen ![]() en ik moet zeggen dat er wel meer dan één man in Vlaanderen onder de sloef ligt van z'n vrouw .. en niet naar elders gaat zien, daar ben ik nu eens 'heel' zeker van ... jaja ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
7 jaar is lang hoor ! Die man lag NIET onder de sloef. Z'n vrouw probeerde hem onder de sloef te krijgen. Dat lukte niet, vandaar dat ze hem voortdurend meer & meer pestte ! Ze besefte dus niet dat er op een dag een druppel zou komen die het vat deed overlopen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boduo euch hebben we het over jou mss? Hoe kan jij anders zo goed weten dat die vent geen maitresse had, en dan nog wel gedurende 7 jaar ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was één van de vrijdag-kameraden. Wij wisten "alles" van elkaar. 7 Jaar: 1. Hij zou dat NIET verzwegen hebben. 2. Hij moest niets verzwijgen: er w�*s geen minnares ! 3. Veronderstel dat er toch een minnares zou geweest zijn én hij er met ons niet over sprak: hij zou dat geen 7 jaar kunnen verborgen houden. Zéker weten. Na z'n scheiding is hij in een andere stad gaan wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ok ![]() Boduo ik was je aan het plagen hihihi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat ik dit onderwerp grappig vind ? Lees wat er st�*�*t: ik rechtvaardig helemaal NIETS !!! Het is gewoon een verklaring hoe het zo ver kon komen. Die vrouw besefte niet dat ze op een dag een brug te ver zou zijn en inderdaad: na 7 jaar pesten (zeven jaar : dat is 2556 dagen !!!) was het geduld van die man OP ! ! ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de zaak ontploft dan pak je je valies en sla de deur achter je dicht. Desnoods klopt je je hand kapot tegen de muur, de tafel, de garagepoort etc.... Keuzes genoeg alvorens op je vrouw te kloppen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Gewoon" uit elkaar gaan ??? Da's gemakkelijk gezegd hier op internet... Die bleef bij haar omwille van... altijd hetzelfde: de kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besef jij wat dat betekent: 7 JAAR gepest worden ??? Ik vrees dat je dat niet beseft. Moest je zélf iets dergelijks meegemaakt hebben, dan zou je misschien meer genuanceerd spreken over dit onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Wat de geest denkt,word door de ziel bedekt
de waarheid heeft vele in en uitgangen en spreek niet voor u beurt.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hèb zoiets zelf meegemaakt, nochtans heb ik hem niet geslagen; Wel de garagepoort kapotgeklopt toen ik die achter hem dichtsloeg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |