![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Je wil informatie van een federale dienst | |||
ze zijn telefonisch niet bereikbaar |
![]() ![]() ![]() |
2 | 50,00% |
ze antwoorden ook niet binnen de twee weken op je mail |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ze antwoorden zelfs niet binnen de vier weken op je mail |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
ze antwoorden zelfs niet binnen de acht weken op je mail |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak regelmatig gebruik van email om te communiceren met een overheidsdienst. Mijn ervaringen zijn doorgaans positief. Het antwoord van de dienst hangt af van hoe je communiceert met die dienst. Je kan moeilijk een afdoend antwoord krijgen als je enkel zegt dat je ontevreden bent. De argumentatie is over belangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de privé wordt dat geknoei niet betaald door de ganse burgerbevolking,
bij de overheid wel. Als het te erg wordt gaat in de privé het bedrijf overkop, als het te erg wordt bij de overheid dan verhoogd men de belastingen. 36 negatieve beoordelingen van ons overheidspersoneel op een groep van enkele honderdduizenden.....beetje serrieus blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Johan Daelmans.
Met de gegevens op deze pagina kan je toch alle richtingen uit. Het gaat om een overheidsinstantie. Mits wat minder lui zijn krijg je een afdoend antwoord. http://www.mobilit.belgium.be/nl/weg...eciaalgebruik/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben er te dom voor.. EN de mensen van Vincote ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Post ondertussen die antwoorden eens, zo niet wordt dit een discussie tegen de vaak, waar ik geen zin in heb, en beschouw ik het als een zinloos debat waar zelfs de topicstarter niet wenst te reageren, en enkel groot gelijk wenst te halen. Tot subiet, misschien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() "Een fisiek aanwezig persoon"...
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 juni 2014 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het dan niet een pak goedkoper en efficienter er gewoon een invulformulierke op "de overheidswebsite" van te maken.
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Dit al geprobeerd ?
Klachten over de dienstverlening van de FOD Klachten over de dienstverlening kunnen gericht worden aan één centraal meldpunt: de klachtenbalie van de FOD die beheerd wordt door de cel externe communicatie. De vlotste manier om uw klacht in te dienen is via [email protected]. U krijgt een ontvangstbevestiging en uw klacht wordt overgemaakt aan de correcte dienst, die uw opmerking bestudeert. Zij zullen u dan binnen maximaal 45 kalenderdagen een gemotiveerd antwoord geven. Om de behandeling van uw klacht zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, vragen we u zoveel mogelijk informatie (dossiernummer, barcodenummer, nummerplaat, contactgegevens …) in uw mail te vermelden. De medewerkers van de klachtenbalie hebben GEEN toegang tot uw dossiers binnen de verschillende diensten van de FOD. Zij kunnen enkel uw klacht registreren, doorsturen naar de bevoegde dienst en de tijdige afhandeling ervan opvolgen. Er zijn enkele uitzonderingen op deze procedure: Voor sommige klachten zijn er administratieve beroepsprocedures mogelijk. We denken hierbij aan het leveren van vergunningen of speciale rijbewijzen of bepaalde examens. Een klacht over deze onderwerpen zal onontvankelijk verklaard worden door de “klachtenbalie”. Als er al eens een procedure gestart is en u heeft toen een antwoord ontvangen en er zijn geen nieuwe gegevens beschikbaar, dan zullen wij geen nieuwe procedure starten. FOD Mobiliteit en Vervoer t.a.v. de klachtenbalie 9A28a Vooruitgangstraat 56 1210 Brussel
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 27 juni 2014 om 07:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Neen, ik geef het op. Echt waar hoor, de tijd die ik al heb moeten opofferen aan 'klachten' en brieven ( in allerlei vormen ) om het geknoei in dit en andere dossiers op te lossen loopt de spuitgaten uit.
Het zullen niet allemaal prutsers zijn op de federale diensten maar ik ben nog geen andere tegengekomen.... en neem van mij aan, ik heb er zeer veel een bezoek gebracht... Een conversatie voeren met een ambtenaar in België is even moeilijk als een gesprek voeren met een Eskimo. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 juni 2014 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet-prutsers kopen gewoon een aanhangwagen, zonder al dat gezever. Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 juni 2014 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aanhanger op maat is niet iets wat aan de bomen groeit hoor.
En het niet laten homologeren van een aanhanger , tja, ge zou uit ellende het kleine risico willen lopen om niet gefrustreerd te geraken door ambtenaritisch. http://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=n9o1E222iFQ
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik dien te vervoeren is 5m lang, weegt 140 kg en het aanhangwagentje heeft om ongelukken te voorkomen een hoog leeg gewicht nodig, met het zwaartepunt laag tegen de grond. Nu wil ik me wel excuseren als jij zoiets kant en klaar vindt op de markt,ik geloof echter dat ik je rustig verder kan uitlachen met uw vooringenomen onnozel gezwets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Nu 7 maand verder.... nog niks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 14 juli 2014 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook , een vrachtwagen met 7 meter laadruimte, da's een bak om tonnenzware lasten mee te transporteren. Hetgeen Johan wil vervoeren weegt met alle bijhorende gereedschappen en veel reservedelen misschien 300 kg. Dat kan prima achter een gewone personenwagen. Om een voorbeeld te geven. ![]()
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 juli 2014 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |