![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moge hij - net als de nabestaanden van zijn slachtoffers - nog veel en vooral lang, heel lang, lijden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die psychotisch is, die is niet toerekeningsvatbaar, die is gek.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sabotage van de veiligheid mss?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor menselijkheid hoef je niet op politics.be te komen zie ik al..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals alles kent menselijkheid zijn grenzen. Als jurist begrijp ik sommige argumenten pro De Gelder, als mens en vader zou ik met plezier zijn hoofd in een microgolf steken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 februari 2014 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben die slachtoffers daar aan? Gaat hun kind daarmee terugkeren misschien?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had een snediger reactie verwacht.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft wiet daarmee te maken?
![]() |
![]() |
#52 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste keer dat ik checkte mocht dat ook niet nee.
Citaat:
In tegenstelling tot een baby kan een bejaarde zijn onschuld wel verliezen. Citaat:
Citaat:
Ben jij psychiater? Heb jij met hem gepraat? Ken je hem al langer?
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch weet jij het blijkbaar allemaal beter… Ik krijg een mateloze bewondering voor u.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ergens moet je een grens trekken. Wie is normaal en wie is dat niet? En dan blijf ik bij mijn standpunt dat iemand die met een mes baby's doodsteekt niet normaal is. Er moet iets in zo iemands' hersenen anders geordend zijn dan bij een 'normale' mens. Net zoals bij mensen die doden 'voor de lol' of 'voor de kick'. Seriemoordenaars bv. Die zijn volgens mij ook niet normaal. Ergens een kortsluitinkje in het brein en hop, alle menselijkheid weg. En als die weg is, dan is er nog amper sprake van een mens. En dat is in mijn ogen het geval met die De Gelder. Knettergek. Wat niet wil zeggen dat ze hem voor mijn part moeten laten 'afzien' zoals in de openingspost wordt geopperd. Zijn straf is levenslange opsluiting (hoop ik) en sinds we min of meer beschaafd zijn doen we dat in menselijke omstandigheden. Hem daar nog wat extra laten afzien helpt niemand vooruit. De middeleeuwen zijn al lang voorbij.
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo iemand kan je niet genezen, maar je kan de situatie wel onder controle houden door een intensieve psychiatrische begeleiding. Je moet ook denken aan het gevangenispersoneel, zo iemand vormt ook een bedreiging voor de mensen die moeten werken in de gevangenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De man is kierewiet, en ja, ook kierewiete kwasten kunnen voorbereiden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 februari 2014 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft geen zin om in een monster als Kim De Gelder tijd en geld te steken.
Daarmee ben je niet "goed" of "humaan", maar eerder een idioot. Zo iemand kan je niet meer redden, euthanaseer hem. |
![]() |
![]() |