![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens een spatje zwart en dus ook geen Belgische tricolore. Waarom mag de Vlaamse Leeuw dan ook niet maar twee kleuren hebben ;geel en zwart zonder een spatje rood? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik WOU de dvd kopen, maar dankzij hun foei-nationalisme (nationalisme mag niet van Guy Konijn) koop ik die nu lekker niet. Ik zie niet in waarom mensen die al van mijn belastingen Vlaamse subsidies en allerlei ondersteuningen hebben gekregen en me dan zo in het gezicht spuwen, van mij nog extra geld moeten krijgen; Verder heb ik ondertussen ook een loeiharde hekel aan -ik-ben-homo-Lannoye uit Zuid-Afrika, die nu ineens komt vertellen dat het in Oeganda alles peis ende vree is (politiek correct is lannoye natuurlijk pro-islam). Wel van mij mag deze slagerszoon met een brilletje zijn islamitische verering aan den lijve ondervinden. Ik ga me daar geen cm voor verzetten. En dan hebben we nog die andere trees, de schrijfster met de verkeerde naam, het moet HemmeLINKS zijn natuurlijk; Ook hier moeten we haar linkse politieke overtuiging blijkbaar meeslikken als we een roman van haar hand willen kopen. ook hier liefst zoveel mogelijke Vlamingbashen, dat staat zo goed in de krant. Misschien kan ze ook even het graf van haar (overspelige) echtgenoot even onderhouden? Want al ligt die mens op het Antwerpse ereveld, vuiler kan zo'n graf niet worden. Bij een normale mens wordt het bij gebrek aan onderhoud dan weggehaald. Teveel voor kristientje. Hebben we zo nog van die linkse voorvechters? Och ja, de muziek wereld, Barmanneke en de rest die wel moest volgen of ze waren ook hun subsidies kwijt of mochten net zomin als The Strangers nimmermeer denken aan een TVoptreden. Wat leven we toch in een VRIJ land, met VRIJE meningsuiting nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik WOU de dvd kopen, maar dankzij hun foei-nationalisme (nationalisme mag niet van Guy Konijn) koop ik die nu lekker niet. Ik zie niet in waarom mensen die al van mijn belastingen Vlaamse subsidies en allerlei ondersteuningen hebben gekregen en me dan zo in het gezicht spuwen, van mij nog extra geld moeten krijgen; Verder heb ik ondertussen ook een loeiharde hekel aan -ik-ben-homo-Lannoye uit Zuid-Afrika, die nu ineens komt vertellen dat het in Oeganda alles peis ende vree is (politiek correct is lannoye natuurlijk pro-islam). Wel van mij mag deze slagerszoon met een brilletje zijn islamitische verering aan den lijve ondervinden. Ik ga me daar geen cm voor verzetten. En dan hebben we nog die andere trees, de schrijfster met de verkeerde naam, het moet HemmeLINKS zijn natuurlijk; Ook hier moeten we haar linkse politieke overtuiging blijkbaar meeslikken als we een roman van haar hand willen kopen. ook hier liefst zoveel mogelijke Vlamingbashen, dat staat zo goed in de krant. Misschien kan ze ook even het graf van haar (overspelige) echtgenoot even onderhouden? Want al ligt die mens op het Antwerpse ereveld, vuiler kan zo'n graf niet worden. Bij een normale mens wordt het bij gebrek aan onderhoud dan weggehaald. Teveel voor kristientje. Hebben we zo nog van die linkse voorvechters? Och ja, de muziek wereld, Barmanneke en de rest die wel moest volgen of ze waren ook hun subsidies kwijt of mochten net zomin als The Strangers nimmermeer denken aan een TVoptreden. Wat leven we toch in een VRIJ land, met VRIJE meningsuiting nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die volgens jou mag verbrand worden. Je bewering bewijst dat je een imperialistische fascist bent. Ik heb een afkeer voor je tricolore dweil, maar dit betekent nog niet dat ik ze ooit zou verbranden. Dat jij geen manieren hebt wisten we trouwens al langer dan vandaag. Laatst gewijzigd door robert t : 1 maart 2014 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in Nederland,Frankrijk ,Duitsland en het Groot Hertogdom Luxemburg werken er duizenden Vlamingen. Het feit dat er Walen in Vlaanderen komen werken is dus zeker niet iets bijzonders.. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 1 maart 2014 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
De IJzerwake begon met een eucharistieviering, nadat de aanwezigen de Belgische vlag als voetveeg hadden misbruikt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |