![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waren de Aryens met tien keer meer geweest, toch was hun ideologie bedoelt voor nederlaag. Amerika had Duitsland met de atoombom kunnen onderwerpen. Racistische ideologie leidt tot decadentie of devaluatie, Wat jullie nu doen met moslims is hetzelfde als vroeger. NOOIT GEHOORD VAN EEN CYCLUS??????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() de cyclus herhaalt zich.
De Amerikanen hebben de nazi's op geweldadige manier verwoest, maar een volk is onverwoestbaar, en de nieuwe generatie zet de cyclus voort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Voor wanneer is je vertrek, weg van hier, Koriander ?? Ga, en wordt gelukkig !!
Ik begin alvast al te wuiven met mijn zakdoek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal mijn vraag simpeler stellen, Ge verdient nu 2000 euro, waar ge de helft van afgeeft aan de staat, ge wilt u nen auto kopen maar daar moete 21 % BTW op betalen. Er vraagt een Amerikaans bedrijf of ge voor hen in Vegas wilt gaan werken, voor 4000 euro veel minder % belastingen en ge kunt daar uwen auto kopen een amerikaanse slee , SUV of VAN met bijna nikske BTW op. Wat doe je, Ik zou nie lang moeten nadenken in elk geval, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() - Hoeveel van die onderzoekers kwamen uit België en andere landen met een politieke partij die vergelijkbaar is met het Vlaams Blok? Bron? - Is er onderzoek gedaan naar hun motieven en zoja, wat waren die? Bron? In je post noem je tal van "oorzaken" zoals vergrijzing, belastingsdruk, racisme, enz, enz... Maar je onderbouwt deze theoretische oorzaken op nul en generlei wijze. Ondertussen heb je die vermeende oorzaken inderdaad al duizend keer herhaald, maar je hebt nog nooit bewezen dat dit inderdaad de oorzaken zijn.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verder houd zijn theorie geen steek, wie gaat er nu gaan lopen omdat het blok de verkiezingen zou winnen, ! dat is de grap van het jaar, ... Zijn de oostenrijkers massaal op de vlucht geslagen toen Haider de verkiezingen won, ... ? Mensen Emigreren pas als ze er financieel beter van worden, ga maar eens vragen aan al die assielzoekers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
EIGEN VOLK EERST IS NIET HUN LEUZE. ZE DOEN DAAR AAN IMPORT VAN ONDERZOEKERS EN GEDIPLOMEERDEN. INDIERS VOORAL. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() daarbij, als blokker zou ik mijn bek houden over Haider, want die is afgegaan,
zijn politiek heeft duidelijk niks aan zijn land opgeleverd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
lees een beetje, babbel met de mensen, reis een beetje rond. Internet is dan de stap die je moet zetten, maar jij komt hier direct babbelen, terwijl je eigenlijk zelf virtueel bent . Je bent een virtuele internet blokker zonder argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
van het oud testament tot WO II. Stom dat Europa weer de dikke loozer moet spelen in deze comedie, omdat stomme racisten weer aan de touwen komen trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het wordt hier nog leuk om uw idioteriekes te weerleggen...
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iemand die meent mij te kennen? Alsof jij zou weten hoeveel ik gelezen heb. Als ik zo onze schrijfvaardigheid eens vergelijk zou ik zeggen : een tikkeltje meer dan jij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Manhattan project, maar wat zou oppenheimer doen zonder Einstein, sul, De nazi ideologie was zowieso inferieur, omdat ze de joden (en hun wetenschap) naar de concurrentie hebben verjaagd. Een menselijk brein is het meest gesophisticeerde instrument. LEER RESPECT TE HEBBEN VOOR DE MENSEN EN HUN BREIN, OOK MOSLIMS,JODEN, HOMO'S. Al hadden de nazi's een leger drie keer zo groot en drie keer zo blond, inferieure racistische ideologie overwint nooit. never! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |