![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() die racisten, die zich met Afrika vergelijken:
"wij zijn niet racistischer dan zij..." "in afrika, mogen ze ook eigen volk eerst zeggen...niemand die hen voor racist uitscheldt" "in de moslimlanden hebben ze geen respect voor blanken, waarom zouden wij"" "wij willen een blank europa, wat had je gedacht, een zwart europa? enz Vergelijk jezelf met arme landen, en wordt er zelf één. Met racisten aan de macht, gaat ons levenskwaliteit gelijk zijn aan die van Afrika. Aan alle jongeren , emigreer!: Drie factoren die de jongeren doen vluchten: 1) een massa gepensioneerden op komst die onderhouden moeten worden 2) teveel mensen stemmen conservatief of racistisch en bieden geen toekomst aan jongeren met het ambitie om in een modern land te leven (liever geen terugkeer naar situaties van voor '45) 3)teveel belastingen, een teveel dat het Blok of Cd&V zeker niet zal wegwerken In canada, Usa, Zuid Afr., Engeland,Indië, vindt men: 1) minder vergrijsing 2) minder belastingsdruk 3) een politiek systeem dat racistische partijen uitsluit zoals het hoort in een echte democratie die niet wilt vervallen in fascisme. De wereld is groot, de hersenen van racisten zijn klein. leef in vrijheid of in bekrompenheid. Sinds mensenheugenis proberen we op de goede plek, op het goede moment te zijn . België met 26% vlaamsblok, 30% gepensioneerden en 50% belastingen is duidelijk de goeie plek niet. Zoveel negatieve signalen wijst duidelijk op decadentie, of vervalling van de levenskwaliteit t.o.v de rest van de wereld. Doe het beste voor u kinderen, trap het af, en geef dit vervloekte land aan de nazi's en hun blank europa. Laatst gewijzigd door Koriander : 8 september 2004 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Al wéken zit je te zeuren over de zogenaamde vlucht uit België van de jongeren, heb je daar misschien ook wat cijfermateriaal over dat je met ons zou willen delen? Ook maar het minste snippertje bewijs dat dit door de door jou opgesomde redenen komt?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 8 september 2004 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 8 september 2004 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat doet me denken aan alle wetenschappers die uit de Sovjetunie zijn gevlucht in 1991, en hoe de economie daar in elkaar is gestuikt. Ten tweede, ik zeur, omdat jullie zeuren. Jullie zeuren racistische bullcrap. Ik red tenminste levens met mijn gezeur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Sta mij toe om uw "oorzaken" eens smakelijk te lachen. Fantaseren is één ding, staven een ander. Citaat:
Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wete waarom die gaan lopen, ? denkte dat die ook maar een fuck geven om politiek, en als dat zo zou zijn, in de States lopen meer racisten rond, daar hebde zelf echte milities, en rijden ze met ne Remington 700 rond op de achterbank van hunne Pick up truck, het risico dat ge daar overhoop geschoten wordt door een Racistische Red Neck ligt veel hoger dan hier.
Waarom dan gaan lopen, wel heel simpel , voor de poen natuurlijk, ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=Tzuvar Raemborr]Fantaseren is één ding, staven een ander.
QUOTE] vuile racistische kloot, luister goe, het komt uit the Times, lees een beetje voordat je je mening op het internet versprijdt. Ik ben jong en heb veel vrienden, ik zie een duidelijke exode van de meest gediplomeerde mensen. Ze zijn intelligent genoeg op alle signalen te analyseren en te weten dat hier geen geld of geluk valt te rapen met 26% vlaams blok, 25% 60+ssers, en 50% belastingen. We trappen het af, punt, en ik verspreid het zoals jullie de nazi ideologie van Adolf verspreiden alsof het niks speciaals is. een blank europa? een leeg europa! Laatst gewijzigd door Koriander : 8 september 2004 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() veel argumenten hebben jullie niet.
Julliue racistische ideologie verblindt jullie zo fel, dat je niet kan reageren op argumenten. bestudeer 'mein kampf' nog een beetje, jullie wapen tegen de Koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
pffffff afgang voor alle blokkers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is er maar ene die afgaat hier op het forum en dat ben jij (misschien backgirlke ook of zijn jullie een en dezelfde persoon?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In de USA mag de FBI u sinds een jaar oppakken puur op "verdenking" en u langer dan 24 uur vasthouden. Zij hebben daar geen bewijzen voor nodig. In de USA heb je ook nog Guantanamo Bay waar duizenden zonder rechtshulp of enige vorm van proces opgesloten zitten sinds 2001. In de USA worden Holebis nog altijd vervolgt en mogen deze niet huwen, is er nog steeds geen niet blanke president geweest EN dient een vrouw in de politiek nog altijd als garnering. En dan zwijgen we nog van oorlogsmisdaden die door die gasten begaan zijn in hun laatste avontuurtjes... hoe noemen zij een Iraaks burger ook al weer? Ah ja, collateral damage... Neen, geef mij ons Europa maar...
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb je zelf Mein Kampf ooit gelezen? Of de Koran? Of is de laatste avonturen van Musti meer jouw niveau? Stop uw betoog, ge maakt uzelf alleen maar belachelijk.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn slecht zeer weinig mensen die naar andere landen trekken, als ze daar nie bakken meer geld verdienen.
Trust me, ik ben in die situatie, ... De enige reden die voor mij echt van tel is , is puur financieel, Pas op niet dat het ginder goedkoper leven is dan hier. Bovendien is het ook een schone kans, om ervaring op te doen enz... maar dat is uiteindelijk allemaal bijzaak, uiteindelijk gaat het om de grote van den auto, en het cijferke op mijn bankrekening, en als iedereen hier eerlijk is, dan zullen de meesten ook zo redeneren, buiten enkele idealisten en principalisten, van van idealen en principes kunde nie eten, nie op reis gaan en ge kunt da ook nie verbrassen aan luxe producten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is waar wat je zegt hoor, we zijn uiteindelijk toch allen enkel geïnteresseerd in onze eigen welvaart, niet in die van een ander.
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
enkel onze welvaart en die van onze europese broedervolkeren telt. de rest van de wereld is nu eenmaal te achterlijk om welvaart te creëeren (dat is al voldoende bewezen) en komt dan maar profiteren van de onze. we moeten dat met alle mogelijke middelen verhinderen. voor het voortbestaan van onze welvaart en toekomst. interessante link: http://www.meervrijheid.nl/index.html?mrwealth.htm Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 september 2004 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
als ge mij tegenspreekt, signeer niet met een zin van Adolf Einstein want die was naar de Vs op bevel van Adolf Hitler. t'is hier een oorlog manneke, neutrale blablabla, heeft hier geen betekenis, we zijn hier tussen extremen aan het diuscussieren. Exttreem intelligent en extreem dom hhahhaaha |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |