![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maw, wie weet dat een Laura Lynn, met haar goede stem en redelijk knappe looks daar wel iets kan betekenen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik weet één ding, als je met een open geest kijkt naar het België van vandaag dan weet je wat je in mei te doen staat. Heb je kinderen dan moet je zelfs twee/drie/vier/vijf keer nadenken over ook HUN toekomst. Ons federaal niveau hangt al 30 jaar als een bloedzuiger aan de arbeider zijn gat en waar kunnen ze vandaag trots op zijn? Ik zoek het nog steeds. Dat sommige Vlamingen niet beseffen dat alle moeders en vaders in wezen gelijk zijn - maakt niet uit waar die wonen - komt doordat de echte verantwoordelijken een schuldige moeten zoeken. Denk je nu echt dat die naar zichzelf gaan wijzen? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Precies!
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 maart 2014 om 10:55. |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
Hoe? Doen we weer mee met die zever?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 17 maart 2014 om 12:04. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jaren geleden hadden ze Clouseau naar Eurosong gestuurd. Clouseau, met hun gekende zeer grote populariteit in Vlaanderen. Het was een fiasco met Eurosong. Ik laat u dus raden wat het met Laura Lynn zou zijn................
|
|
|
|
|
#49 |
|
Lokaal Raadslid
|
Als België moet gered worden door zo'n flauw popconcert, dan is het wel heel erg gesteld met België.
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het kan me helemaal niet schelen dat ze Vlaams-Nationalist of niet is.
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook moest hij tweede, tiende of laatste eindigen. Eurosong is enkel nog populair in homokringen... |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
Het oog wilt ook wat.
|
|
#54 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Vlaams-nationalisten zijn uiteindelijk kleinzielige zageventen. Dat wordt nu toch wel duidelijk zeker. Want ze vergeten effe dat de Vlaamse kijkers zelf de uitslag mede hebben bepaald.
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eurosong = (onbenulligheid)²
|
|
|
|
|
#57 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Minister
|
Citaat:
Nu geef je enigzins zelf toe dat niet alle Franstalige Belgen niet separatistisch denkt. Ook al gaat het om een hele kleine groep, je mag niet meer veralgemenen. En daar gaat het me nu net om met jouw antwoorden : je veralgemeent veel te gauw en je bent te weinig genuanceerd. |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Verder vond ik dat Alex Hirsoux de verdiende winnaar was. Van de kijkers thuis heeft trouwens maar dan 50% voor Alex gekozen, alle vier juryledenen stemden evenzeer voor hem en het internationale publiek vond hetzelfde. Dit zegt genoeg, volgens mij. Laatst gewijzigd door Weyland : 17 maart 2014 om 13:14. |
|
|
|