Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2014, 04:11   #41
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Ga gerust je gang. Niemand houdt je tegen. Hun rechten zijn ook jouw rechten.
Ik heb het vermoeden dat men veel minder zwaar gaat tillen aan oproepen tot vervolging, geweld en moord dan aan de uitspraken van Wilders.

Als voorbeeld neem ik het nog niet zo oud boek '' De weg naar de islam'' waar men ongestraft oproept homo's te vermoorden.
Veel kritiek hoorde je toen niet van de politiek correcte meute.

Laatst gewijzigd door daiwa : 21 maart 2014 om 04:12.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 04:12   #42
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Je loopt jaren achter Doomy, nozems bestaan niet meer, ze zijn vervangen door ''jongeren''.
Maar het grote verschil met nozems en de huidige ''jongeren'' is dat nozems het uitvochten met gelijken en ''jongeren'' het op ouderen en vrouwen gemunt hebben.
Daar loop je de kans natuurlijk niet dat je de verkeerde tegen komt die jou een pak slaag geeft inplaats van jij hem.
Ik gebruik de term "nozems" niet als synononiem voor "jongeren" (de meesten veroorzaken geen noemenswaardige problemen), maar voor nietsnutten die anderen ambeteren (ongeacht hun afkomst). Misschien had ik beter de term "vervelende nietsnutten" gebruikt? En ik moet je tegenspreken : het is niet waar dat de vervelende nietsnutten van vroeger het altijd onder gelijken uitvochten. Die waren er ook niet vies van om oudjes of kinderen te ambeteren. En ja, ik heb ook slaag gekregen, maar ik leerde me uiteindelijk wel te verdedigen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 21 maart 2014 om 04:21.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 04:19   #43
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga gerust je gang. Niemand houdt je tegen. Hun rechten zijn ook jouw rechten.
Uhu tuttut; ònze rechten zijn ook de hunne, die hebben ze zomaar gekregen zonder er iets voor te moeten doen en oh hoe graag zouden ze die verworven rechten, waar onze voorouders voor gestreden hebben, niet de hunne, willen afschaffen en de wetten van hun allah voor in de plaats zetten, zal niet gebeuren zolang er nog 1 rechgeaarde mens in Europa rondloopt!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 04:29   #44
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Heel opvallend : geen enkele keer wordt er hier ingegaan op het feit dat Wilders zich in zijn eigen partij als een zelfverrijkende zonnekoning gedraagt. Dit is blijkbaar geen belangrijk gegeven. Als ie maar tegen de "makakken" is, is het allang goed. Alles waar andere politiekers niet mee zouden weggeraken worden hem vergeven.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 21 maart 2014 om 04:29.
Oud 21 maart 2014, 04:34   #45
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Uitkeringsinfuus dichtdraaien?

je zal zien hoe snel de sprinkhanen verder trekken als alles kaalgevreten is.
Marokkaanse winkeliers betalen evengoed belastingen als hun autochtone kollega's. Als ze aan de lokale sociale zekerheid bijgedragen hebben, dan mogen ze er ook van genieten.

westhoek.jpg
Oud 21 maart 2014, 04:35   #46
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heel opvallend : geen enkele keer wordt er hier ingegaan op het feit dat Wilders zich in zijn eigen partij als een zelfverrijkende zonnekoning gedraagt. Dit is blijkbaar geen belangrijk gegeven. Als ie maar tegen de "makakken" is, is het allang goed. Alles waar andere politiekers niet mee zouden weggeraken worden hem vergeven.
Ze geraken er anders aardig mee weg, die andere politiekers, of dacht jij nu echt dat die zichzelf niet verrijken, die criminele bende?
Oud 21 maart 2014, 04:37   #47
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Marokkaanse winkeliers betalen evengoed belastingen als hun autochtone kollega's. Als ze aan de lokale sociale zekerheid bijgedragen hebben, dan mogen ze er ook van genieten.
Die nachtwinkels die om de zoveel tijd van eigenaar wisselen, telkens 'n ander famililid, om welke reden denk jij dat dat is?
Oud 21 maart 2014, 04:38   #48
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze geraken er anders aardig mee weg, die andere politiekers, of dacht jij nu echt dat die zichzelf niet verrijken, die criminele bende?
Wilders kan zich veel meer permitteren dan die andere politiekers. Het is ondenkbaar dat in een andere partij het boegbeeld ervan het enige lid van de partij is en als enige toegang heeft tot de partijkas.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 21 maart 2014 om 04:47.
Oud 21 maart 2014, 04:41   #49
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Precies!!

Laatst gewijzigd door daiwa : 21 maart 2014 om 04:41.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 04:45   #50
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die nachtwinkels die om de zoveel tijd van eigenaar wisselen, telkens 'n ander famililid, om welke reden denk jij dat dat is?
Toch vreemd dat ik in de grote steden waar ik vaak kom (Gent, Rijsel) ook groentenwinkels, bakkerijen, haarknippers, pittabars,... van "allochtone" winkeliers die daar al jaren werken zie. En dat er in de kantoren en ziekenhuizen ook veel vrouwen van "allochtone" afkomst werken. Blijkbaar zijn er toch veel "allochtonen" die eerlijk hun brood verdienen en belastingen betalen, en zijn veel "allochtone" vrouwen toch geëmancipeerder en beter opgeleid dan Wilders, Dewinter, Le Pen, en co. ons willen doen geloven.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 21 maart 2014 om 04:49.
Oud 21 maart 2014, 05:02   #51
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik gebruik de term "nozems" niet als synononiem voor "jongeren" (de meesten veroorzaken geen noemenswaardige problemen), maar voor nietsnutten die anderen ambeteren (ongeacht hun afkomst). Misschien had ik beter de term "vervelende nietsnutten" gebruikt? En ik moet je tegenspreken : het is niet waar dat de vervelende nietsnutten van vroeger het altijd onder gelijken uitvochten. Die waren er ook niet vies van om oudjes of kinderen te ambeteren. En ja, ik heb ook slaag gekregen, maar ik leerde me uiteindelijk wel te verdedigen.
Jaja, dat was 'n gangbare sport onder onze nozems, om vrouwen lastig te vallen en erger als ze niet 'zedig' gekleed waren, oudjes te overvallen, sakosjen trekken, auto's in de fik steken, mensen beroven voor 'n mobieltje en verrot slaan e.a. ongein, niet zeveren gast, meer dan de helft van de bajesklanten zijn mohedanen terwijl ze nauwelijks 10 % vd bevolking uitmaken, niet enkel in Blg., maar in elk west-Europees land.

Als ik in andermans land woon waar ik alle kansen gekregen heb die ik in land van herkomst nooit ofte nimmer zou gehad hebben en meer dan de helft van mijn soortgenoten Belgen/Vlamingen vullen de gevangenissen van dat land èn elk ander west-Europees land, ik zou me rot schamen en m'n kop niet eens meer op straat durven vertonen, laat staan met 'n Belgische vlag of Vlaamse Leeuw op m'n kop over straat paraderen om nog eens goed in de verf te zetten dat ik ij dat uitschot hoor, laat staan nog 'n grote bek durven opzetten als 'n politicus van dat land zou vragen of de autochtonen nog meer of juist minder van die kutbelgen willen. Ik zou niet eens in dat land durven blijven uit schaamte voor m'n soortgenoten die die rottigheid uithalen, zelfs al was ikzelf niet crimineel en had ik nooit 'n vlieg kwaad gedaan.

Dat is wat mensen tegensteekt, geen schaamte kennen en je eigen gemeenschap niet in de hand hebben/houden, die crimineeltjes niet op hun verantwoordelijkheid wijzen of hen zèlf 'n fikse schop onder hun reet verkopen bij hun misdragingen.
Oud 21 maart 2014, 07:23   #52
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch vreemd dat ik in de grote steden waar ik vaak kom (Gent, Rijsel) ook groentenwinkels, bakkerijen, haarknippers, pittabars,... van "allochtone" winkeliers die daar al jaren werken zie. En dat er in de kantoren en ziekenhuizen ook veel vrouwen van "allochtone" afkomst werken. Blijkbaar zijn er toch veel "allochtonen" die eerlijk hun brood verdienen en belastingen betalen, en zijn veel "allochtone" vrouwen toch geëmancipeerder en beter opgeleid dan Wilders, Dewinter, Le Pen, en co. ons willen doen geloven.
Als Marokkanen ze al kut Marokkaantjes noemen moet er toch iets verkeerd zijn.

Die paar goeie maken de bende niet, vrouwen gaan veel minder werken en met hun 10% zorgen inteelt groepen voor 70% van de gewelddadige misdaad en 50% van de sociale kosten en ziekenzorg. Als je dat niet ziet wil je gewoon blind zijn, op die manier los je niets op.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 07:49   #53
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Aawww gossie, de emoties lopen zo hoog op dat er zelfs een Godwin bij moet komen.
Het zou zelfs grappig zijn, moest er niet een echte dictator in het oosten zitten die NU bezig is met stukken van zijn buurlanden te annexeren.
Oud 21 maart 2014, 07:50   #54
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lees net die zieligaards op smoelenboek 'ik doe aangifte tegen Wilders'
Wat, omdat hij een vraag stelt?
Oud 21 maart 2014, 08:01   #55
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wilders noemt zijn partij wel "Partij voor de Vrijheid", maar hij duldt geen enkele interne demokratie. Hij is het enige lid van zijn partij, heeft alle leidinggevende funkties in zijn partij, kan als enige aan het geld van zijn partij, en sympatizanten kunnen ten hoogste vrijwilliger of donateur zijn. Hij is zo paranoïa dat hij iedereen wantrouwt, en zich eigenlijk opsluit in een soort bunker. Daardoor is zijn wereldbeeld volledig vervormd.

De konklusie is duidelijk : Wilders is een paranoïde en wereldvreemde diktator. Hij duldt geen enkele tegenspraak en wil alleenheerser zijn. Moeten we aan zo iemand de macht over ons en over onze toekomst toevertrouwen?
Dat er wat schort aan Wilders hoef jij mij niet te vertellen maar wat mij betreft ligt echter de grove nalatigheid van de traditionele politiek aan de basis van de creatie van Wilders.
Moeten we aan die traditionele partijen onze toekomst dan vertrouwen?

Hoe sta jij overigens tegenover de dubbele standaard die gehanteerd word in zake vrijheid van meningsuiting?
Ga jij akkoord met de racistische en discriminerende visie die gepaard gaat met deze dubbele standaard of ben je van mening dat er een rechte lijn moet gehanteerd worden?

Laatst gewijzigd door Ulrik : 21 maart 2014 om 08:03.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2014, 10:21   #56
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe gaat hij anders zijn belofte "regelen" om al die Marokkanen die in Nederland geboren zijn te verdrijven zonder mensenrechten te schenden? Hij heeft misschien niet de macht van een massamoordenaar, maar wel de mentaliteit ervan. Kijk maar naar zijn bunkermentaliteit en de diktatoriale manier waarop hij met zijn eigen medewerkers omgaat.
Hoe zijn die in de eerste plaats hier geraakt met zovelen? In het begin was het allemaal reglementair maar dan kwam de uitbarsting van de zweer : schijnhuwelijken, familie"herenigingen" noem maar op. Misschien werkt dat ook in omgekeerde richting!
Oud 21 maart 2014, 10:23   #57
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zal het wel overleven. Als er oorlog komt zal ik waarschijnlijk beter mijn plan kunnen trekken dan al die lamzakken die er anderen toe oproepen, maar zelf ver weg zullen blijven van de barrikades en de frontlijnen. Zou eigenlijk niet slecht zijn dat ze weer eens een echte oorlog meemaken, totdat ze het weer moe worden, weer hun tijd moeten steken in alles heropbouwen, en we er weer een halve eeuw vanaf zijn.
Oorlog? Dat is wel heel krasse taal! U beschuldigt Wilders ervan een dictator te zijn maar u spreekt zelf al meteen over oorlog
Oud 21 maart 2014, 10:27   #58
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Deze opmerking doet helemaal niet terzake. 't Is hier een Belgisch forum, de meeste forummers zijn Belgen. Wilders is een Nederlander. Zelfs als we dat zouden willen, kunnen we niet voor of tegen Wilders stemmen.
Oud 21 maart 2014, 10:30   #59
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jaja, dat was 'n gangbare sport onder onze nozems, om vrouwen lastig te vallen en erger als ze niet 'zedig' gekleed waren, oudjes te overvallen, sakosjen trekken, auto's in de fik steken, mensen beroven voor 'n mobieltje en verrot slaan e.a. ongein, niet zeveren gast, meer dan de helft van de bajesklanten zijn mohedanen terwijl ze nauwelijks 10 % vd bevolking uitmaken, niet enkel in Blg., maar in elk west-Europees land.

Als ik in andermans land woon waar ik alle kansen gekregen heb die ik in land van herkomst nooit ofte nimmer zou gehad hebben en meer dan de helft van mijn soortgenoten Belgen/Vlamingen vullen de gevangenissen van dat land èn elk ander west-Europees land, ik zou me rot schamen en m'n kop niet eens meer op straat durven vertonen, laat staan met 'n Belgische vlag of Vlaamse Leeuw op m'n kop over straat paraderen om nog eens goed in de verf te zetten dat ik ij dat uitschot hoor, laat staan nog 'n grote bek durven opzetten als 'n politicus van dat land zou vragen of de autochtonen nog meer of juist minder van die kutbelgen willen. Ik zou niet eens in dat land durven blijven uit schaamte voor m'n soortgenoten die die rottigheid uithalen, zelfs al was ikzelf niet crimineel en had ik nooit 'n vlieg kwaad gedaan.

Dat is wat mensen tegensteekt, geen schaamte kennen en je eigen gemeenschap niet in de hand hebben/houden, die crimineeltjes niet op hun verantwoordelijkheid wijzen of hen zèlf 'n fikse schop onder hun reet verkopen bij hun misdragingen.
Dikke 2 !
Oud 21 maart 2014, 10:34   #60
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wilders stelde de vraag :
Willen jullie in deze stad, en in Nederland, meer of minder Marokkanen?
De mensen antwoordden "minder".
Wat is het probleem? Mag een vraag niet meer gesteld worden?
Mogen mensen hun mening niet meer uiten door te antwoorden op een vraag?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be