Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2014, 15:37   #41
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
...
De oplossing voor vele klagers ligt dus voor de hand, wordt onafhankelijk van de staat, richt uw eigen zaak op, wordt zelfstandige en je bepaalt helemaal zelf hoe je je gedraagt, wat je draagt, doet, enz. in je eigen zaak. Ja zelfs of je de taal wil kennen.
Je kan echter niet de 'rechten' van een systeem opeisen en tegelijkertijd de plichten en lasten die daarbij komen verwerpen en dat is nu net wat een aanzienlijk deel van de Moslims wel doen, daar waar Chinezen en Joden niets eisen behalve de rechten die alle andere burgers ook hebben.
De Chinezen en de Joden doen dat inderdaad beter dan eenieder, onafhankelijk zijn van de staat en een eigen zaak oprichten en zelfstandig zijn.

De Moslims zijn voor het grootste deel OCMW/kindergeld/werklozensteun en andere overeheidstrekkers. En daar bovenop nog veeleisend qua rechten en gebruiken.
Oud 27 maart 2014, 16:16   #42
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
Belangrijker dan integreren; is het respecteren van de wetten, van toepassing in het land waar men verblijft.

Marokkanen (in het algemeen) bewijzen elke dag opnieuw, dat ze het daar zeer moeilijk mee hebben. Chinezen, (in het algemeen) passen zich perefect aan, aan de wetgeving. Zo ook Nederlanders, Fransen, Italianen, Canadezen, Finnen, Noren, Mexicanen, Brazilianen, ... Eigenlijk zo goed als iedereen, behalve ...

'respecteren vd wetten' .. hmm, geldt dat ook voor kinderarbeid? Daar zijn die Chinezen top in .. <sarcasm off\>
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 16:27   #43
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Respecteren van de wetten, van toepassing in het land waar men verblijft, zei ik.
Nu ja, ... ook in China, is kinderarbeid bij wet verboden; dat is het ook in Indië en enkele andere landen, waar vooral in de textielindustrie, gebruik wordt gemaakt van kinderarbeid. Dat is verkeerd; helaas doen de lokale overheden hier weinig of niets aan.

Neemt niet weg, dat het vooral Marokkanen; en andere (veelal onder invloed van de moslim-religie) nationaliteiten zijn, die zich niet aan de wetten houden; daar zij van mening zijn dat hun religie in elk land boven de wet staat.

Het ergste soort, is de religie-extremist; die bovendien werkloos is. Heb je hem?

hmm, dus Chinezen staan bovern de wet ofzo? lmao

ze doen ook aan mensenhandel, illegale circuits sponseren, afpersing enz.

allemaal niet (echt) legaal, maar ja, Sonny ziet dit door de vingers want ze werken LOL
Oud 27 maart 2014, 16:35   #44
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U leest wat u wenst te lezen. Begrijpend lezen, is u totaal vreemd. Misschien wel de reden, waarom u keer op keer niet wordt weerhouden wanneer u uit uw luie zetel komt om te solliciteren.

Misschien moet u een job zoeken, die meer aansluit bij uw profiel/capaciteiten. Mik iets lager; en wie weet, kan ook u een job vinden.

heu zeg hallo kroket! ik mik helemaal niet hoger dan mijn profiel .. ik kijk dat zelfs altijd eerst nauwkeurig na wat de vereisten vd vacature in kwestie zijn

en ik kom heus wel uit mijn 'luie zetel' hoor *rolls eyes*
Oud 27 maart 2014, 16:43   #45
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nope, dat wordt nergens beweerd.
Citaat:
En prostitutieringen beheren, etc etc.
Mare, waar heeft de "lokale" maatschappij het meeste last van . Een kleine groep chinezen die binnen eigen groep goor doen, of een paar 1000 snotapen die van die fait divers aanreiken, zoals sjakoshkentrek, homomeppen, carjackings, aanranding, loverboys, dealen enzoverderenzoverder.
Oud 27 maart 2014, 16:44   #46
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De vraag die zich stelt, is welke uw perceptie is ten aanzien van de gevraagde capaciteiten.

U komt, naar ik vermoed, enkel uit uw zetel om de microgolfoven te bedienen.

mijn perceptie ten aanzien vd gevraagde capaciteiten is klaar en helder, misschien dat werkgevers hun perceptie ten aanzien van allochtonen wat zouden moeten bijschaven, kortom moest ik er als een Vlaamse bijlopen dan was ik misschien wel goed genoeg voor één of ander jobje ..

en ik kook zelden met de microgolfoven lol ..
Oud 27 maart 2014, 16:45   #47
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
De vraag die zich stelt, is welke uw perceptie is ten aanzien van de gevraagde capaciteiten.

U komt, naar ik vermoed, enkel uit uw zetel om de microgolfoven te bedienen.
Een microgolf is duur hoor. Het zal wel ma zijn die haar microgolf en haar kennis ter zake ten gunste van zal gebruiken.

En anders, een potke noodles met heet water, dat moet prima lukken.

Blijkbaar heeft ma wel een grens getrokken bij kleinkindoppas.
Oud 27 maart 2014, 16:48   #48
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

En prostitutieringen beheren, etc etc.
Mare, waar heeft de "lokale" maatschappij het meeste last van . Een kleine groep chinezen die binnen eigen groep goor doen, of een paar 1000 snotapen die van die fait divers aanreiken, zoals sjakoshkentrek, homomeppen, carjackings, aanranding, loverboys, dealen enzoverderenzoverder.

Dat weet ik wel hoor maddox, alleen heeft Sonny kroket euhm sorry 'S.W.T.P' daar een andere mening over, voor hem is alles ok met de Chinezen zolang ze maar 'werken' lol
Oud 27 maart 2014, 16:51   #49
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Een microgolf is duur hoor. Het zal wel ma zijn die haar microgolf en haar kennis ter zake ten gunste van zal gebruiken.

En anders, een potke noodles met heet water, dat moet prima lukken.

Blijkbaar heeft ma wel een grens getrokken bij kleinkindoppas.

lolz maddox, dit zegt mij dat ik zelfs geen noodles meer in huis heb, straks naar de Sun Wah
Oud 27 maart 2014, 16:55   #50
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De kern van het probleem: De allochtoon moet zich niet aanpassen; het zijn 'de anderen' die zich aan de allochtoon moeten aanpassen.

euh maar ik pas mij heus wel aan hoor, trouwens wat valt er aan te passen?! ik ben geadopteerd en heb dus enkel een 'allochtoons uitzicht' .. *rolls double eyes*
Oud 27 maart 2014, 17:36   #51
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
euh maar ik pas mij heus wel aan hoor, trouwens wat valt er aan te passen?! ik ben geadopteerd en heb dus enkel een 'allochtoons uitzicht' .. *rolls double eyes*
Dat verandert niets aan uw genen, hoor.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 17:50   #52
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Dat verandert niets aan uw genen, hoor.
Wat bedoel je hiermee lieverd?
Oud 27 maart 2014, 19:44   #53
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Neenee, NVA is ervoor om gerichte immigratie gemakkelijker te maken: immigratie van IQ niet van achterlijkheid.
Ja, maar iedere beweging en ademzucht van BDW moet als verdacht, belachelijk of afkeurend worden behandeld!
Dat komt omdat we met zijn allen al jaren ervaren hoe goed de andere partijen op de dagelijkse en toekomstige situatie inspelen?
Never change a winning team! "Winning???"
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 19:53   #54
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Er zullen in onderstaande landen wel hoog opgeleiden zitten maar of we ze écht daar moeten gaan zoeken .....

N-VA in Europarlement wil open grenzen voor Roemenen, Bulgaren én Kosovaren.
http://rechtsactueel.com/2014/01/17/...-en-kosovaren/
Tja, je kunt blijkbaar niet zomaar een land in zijn geheel uitsluiten...
De vraag/oplossing is dus: welk soort Roemenen enz
Of de NVA dat langzaam zal kunnen/willen oplossen blijft een vraag, maar wat de huidige partijen aan de macht doen niet! Het zijn en blijven een bende onverantwoordelijke knoeiers die vooral als doel hebben hun eigen belangen, macht en postjes te behouden of te versterken! En die verantwoordelijk zijn voor de rampzalige toestand waarin we zitten!
Kiezen tussen verdere verzekerde miserie of een ? en hoop, dat is het!
En verder: na ons de zondvloed. Eigen schuld dikke bult - arme slapende volgende generatie! Hopelijk is Allah hen genadig...
Oud 27 maart 2014, 19:59   #55
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

allemaal niet (echt) legaal, maar ja, Sonny ziet dit door de vingers want ze werken LOL
Mooie poging om de boel hier te belazeren met zoeken naar zaken waar het hier nu niet over gaat. Doe geen moeite.
Maak er maar een mooie vraag van in de zin van: meer Chinezen of meer Marokkanen enz. Wat denk je dat het antwoord zal zijn, en waarom?

Laatst gewijzigd door andev : 27 maart 2014 om 20:01.
Oud 27 maart 2014, 20:03   #56
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
heu zeg hallo kroket! ik mik helemaal niet hoger dan mijn profiel .. ik kijk dat zelfs altijd eerst nauwkeurig na wat de vereisten vd vacature in kwestie zijn

"en ik kom heus wel uit mijn 'luie zetel' hoor *rolls eyes*
Iedereen moet nu en dan naar het toilet, dat is zeker!
Oud 27 maart 2014, 20:05   #57
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Trek het je niet aan, denk aan al diegenen die er nog slechter voor staan dan jij!
Oud 27 maart 2014, 20:16   #58
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Dikke onzin je hebt het enkel over de orthodoxe Joden, trouwens komen die niet in de misdaadcijfers voor of bedreigen die onze levenswijze dat is wat leeft bij de bevolking
Dat is inderdaad typisch voor het regelmatig opduikend anti-joods gezwam. Bovendien gaat het niet eens over orthodoxe Joden in het algemeen, want in die categorie van mensen heb je dan nog eens een grote verscheidenheid. Niet alle orthodoxe Joden zijn Haredi Joden. Wat is uiteindelijk "orthodox" in het Judaïsme? Dat zijn mensen die proberen te nauwgezet te leven volgens de voorschriften van de schriftelijke en de orale Thora. Dat betekent evenwel niet dat zij zich van de wereld hebben afgesloten. Het merendeel heeft hogere studies gedaan en oefent een concrete job uit. In de USA is een van de directe medewerkers van Obama een orthodoxe Jood.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 20:59   #59
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar op 1 of andere manier voel je je allochtoon blijkbaar, ben je misschien geadopteerd door moslims?
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2014, 22:06   #60
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Maar op 1 of andere manier voel je je allochtoon blijkbaar, ben je misschien geadopteerd door moslims?

Nee ik voel mij geen allochtoon, ik voel mij in de huid van een allochtoon .. iets dat men enkel echt kan snappen als men zelf geadopteerd is .. Wij zijn een onbegrepen groep die overal het deksel op de neus krijgen want maar weinig mensen zien in dat het niet de 'genen' (wink wink @dutch_strawberry) zijn die het individu maken maar de omgeving, opvoeding, ouders .. Ook al ga ik morgen terug naar Korea, ik zal mij nooit een Koreaan voelen. Maw. Lost in Translation, zoiets LOL
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be