![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Oh, die spandoeken van eerder? Propaganda misschien? Er zijn nog ooit wel eens verordeningen geweest daarover:
Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 21 maart 2014 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Dit moet de grootste grap zijn die ik ooit heb gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() In Nederland hebben een aantal burgemeesters noodverordeningen afgekondigd. Een greep uit de te volgen regels:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 21 maart 2014 om 23:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() De containers staan intussen driehoog.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() En de wegafzettingen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad 1 groot circus en inderdaad het is excessief machtsvertoon. Logisch dat het tot kwaad bloed zet bij vele anti-US-president'ers. Toch weer opmerkelijk hoe men wel steeds bereid is zich voluit te smijten ervoor. En dan niet enkel vanuit alle politieke hoeken, vooral ook vanuit de gewone of modale burger; Oh kijk Koninging Beatrix, oh kijk Prins/Koning Filip, oh kijk President Obama.... kun vlaggen buitenhangen, handje zwaaien en bloemekes geven...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Milquet kheeft het kgezegd; ja het is 20-24 huur en elke uur is .. pfft heelk duur he.. hehehe en weg stuiterde ze....
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Zouden ze toekomen met 10 miljoen euro per uur?
Laatst gewijzigd door discuz : 21 maart 2014 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Zoals ik in een ander topic al opmerkte heb ik enkele jaren terug Obama's motorcade in NY zien passeren, ik vond die veiligheidsmaatregelen toen al sterk overdreven.
Op voorhand wisten we niet dat Obama de buurt waar we waren ging voorbij rijden, we gingen een winkel binnen en toen we daar een kwartiertje later buitenkwamen was opeens volledig de straat afgezet met dranghekken. De massaal aanwezige politie keek er streng op toe dat iedereen tegen de gevels van de gebouwen bleef staan. Na dat hem enkele blokken verder was mochten we ons terug verroeren ![]() Wat men voor volgende week gepland heeft is gewoon waanzinnig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Willy Naessens en familie Boer De Clerck er voor iets tussen zitten.
Waarom zou Obama anders gaan naar een boerengat Waregem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Zal heel die zever ook impact hebben hier in Antwerpen? Ik heb volgende week nog lessen en ik zit écht niet te wachten op nog inefficienter openbaar vervoer, files, omleidingsgedoe, vertragingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() En dat allemaal voor ne neger ! Ne neger met atoombommen dan ook nog !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat 'n circus voor die witte huis neger, keft Europa niet hard genoeg meer dat hij hier de zaken op orde moet komen stellen, hij zou zich beter bemoeien met de abominabele toestand van 't land waar hij meent de baas over te moeten spelen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Ik ruik alvast veel wasproduct en wasverzachter.....
Prachtige gelegenheid voor aantal superrijken om hun geld wit te wassen lijkt mij. ![]()
![]() |
![]() |