![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Mensen met kleine kinderen weten dat creches en scholen haarden van ziektekiemen zijn
![]() Wij bij ons thuis merken dat ook dat we moeten opletten als de kleine weer eens ziek is in de winter. Perfect normaal. Maar zo kweken ze weerstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ik ben het hier eens met Edina (een van de weinige keren) en met manta. Mensen mogen tegenwoordig ook al niet meer ziek zijn van de NV-A, naar het schijnt.
Wat denkt de NV-A? Dat mensen robotjes zijn of zo? Mogen we binnenkort ook al niet meer eten of slapen zonder daarvoor geschoffeerd te worden? Ik heb zelf al altijd een zwakke constitutie gehad, was veel ziek gedurende mijn kindertijd. Ik heb daar zeker niet om gevraagd, hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() En het is me meer en meer duidelijk aan het worden dat de nva de spreekbuis van het patronaat is aan het worden.
Levenservaring missen die mensen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor kleinere bedrijven<100 ligt bediende ziekteverzuim ergens rond 2% . Misschien idd eens kijken waarom ziekteverzuim veel hoger ligt.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
En verder is het gewoon een feit dat er bij oudere werknemers (50+) meer ziekteverzuim is. Dat is ook niet onlogisch. Oudere werknemers Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Jij krijgt alvast de prijs voor de stomste reactie. Aangezien je een opleiding moet volgen voor kinderverzorgster en het in juni 2013 werd geschrapt als knelpuntberoep, kan het huidige bestuur van de stad daar onmogelijk verantwoordelijk voor zijn. Als de stad daar al verantwoordelijk voor kon zijn. De stad organiseert immers geen opleidingen en het is de RVA die door oa vrijstellingen zorgt voor een stimulans voor het volgen van die opleiding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er weldgelijk een probleem is ivm ziekteverzuim moet dus ook maar verzwegen worden? Ik vraag me af of al die hysterici ook zo hadden gereageerd indien deze uitspraak van Babytobback of Termont De Romahater kwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Grappig ook hoe de zaken worden omgedraaid. De schepen heeft niet gewoon het probleem met ziekteverzuim aangekaart, de schepen heeft dat ziekteverzuim (naast zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof en gewoon vakantie) gebruikt om het personeelstekort dat door de kinderverzorgsters werd aangeklaagd, weg te vegen. Meer zelfs, ze heeft hen daarbovenop ook nog fijntjes gezegd dat ze maar een andere job moeten gaan zoeken als het hen niet aanstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Maar ik begrijp ondertussen dat N-VA'er zijn het moeilijk maakt om nog helder na te denken. Je zou haast gaan denken dat we met een sekte te maken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat ze dan een controle-arts sturen, dan weten ze direct of de ziekte geveinsd is, ipv lompe uitspraken te doen voor een camera.
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS. aasje uithangen, en HAP! zegt Edina! dit was een schot voor open doel, kon ik niet laten liggen. Als bestuurslid van NVA kèn ik die mevrouw in feite persoonlijk snoes!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
“Als de kinderverzorgsters minder ziek zouden zijn, dan zou er helemaal geen probleem meer zijn.” Met deze opmerkelijke uitspraak weerlegt Antwerps schepen van Kinderopvang Nabilla Ait Daoud (N-VA, foto) de kritiek van enkele kinderverzorgsters over het personeelstekort. De schepen heeft ook een duidelijke boodschap voor de klagende kinderverzorgsters. “Als sommige kinderverzorgsters zo kortzichtig zijn, moeten ze misschien overwegen om van job te veranderen.” Het maakt mij geen hol uit van welke partij diegene is die deze uitspraak heeft gedaan. Het feit is dat deze uitspraak gewoon lomp en kortzichtig is. Mensen worden nu eenmaal ziek, en die schepen ridiculiseert dat in haar uitspraak. Natuurlijk zijn er onder die zieken mensen die het misschien niet allemaal zo nauw nemen met naar het werk te komen, maar die schepen doet alsof ALLE kinderverzorgsters zo zijn, veralgemenen, dus, en DAT kan ik gewoon niet uitstaan. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 28 maart 2014 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() En dan nog wel het patronaat van voor WO2. Te veel ziek? Buiten! Klachten? Buiten!
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |