![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Fouilleren enkel door vrouwen ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
11 | 57,89% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Omwille dat we jou je pleziertje dienen te laten gaan we nu verplicht <16 jarige agenten moeten aanwerven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens dat schaamtegevoel komt niet zozeer vanuit het vermeende seksuele getinte genot dat die agent(e) erbij zou hebben maar door de handeling ( het ondergaan ) van het fouilleren zelve. Schaamte is in principe het krenken van een eergevoel, de angst door een ander misprezen of zelfs totaal niet meer ( als gelijke ) geaccepteerd te worden. Een emotie die trouwens louter subjectief is ( zoals je zelf komt te stellen ). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1) Je wenst een eenduidige definitie van schaamtegevoel ... al de rest negeren of erkennen we niet 2) Je pleit voor vrouwendiscriminatie. Want vrouwen moeten datzelfde schaamtegevoel dan maar gewoon doorstaan als een lesbo-agente hun betast ? 3) we dienen minderjarige agenten aan te werven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Minderjarige agenten , waar haal je het , minderjarige jongens maken er geen probleem van zich door vrouwen te laten fouilleren . Waar zit het probleem hier telkens , alle fouilleringen door vrouwen laten oplossen en alle problemen zijn opgelost .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 11 april 2014 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie moet dan degenen die van geslacht veranderden of er mee bezig zijn fouilleren?
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij mag mij altijd komen fouilleren.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraag het aan gelijk welke man , zij willen zich wel door vrouwen , meer dan uitzonderlijk , nooit door mannen laten fouilleren . Het schaamtegevoel van mannen en vrouwen ligt dus verschillend , de wetgever snapt dit niet , maken ze ervan , fouilleren door hetzelfde geslacht .
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gij snapt waar ik mee bezig ben .
De houding van de mannelijke bevolking tov de politie zou een stuk beter zijn door dergelijke fouilles . Nu moeten we ons door een snor met een stinkende adem laten fouilleren , een mens zou voor minder een fobie van de politie krijgen .
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2; omdat ze jong is,en nog niet kan relativeren. 3; omdat ze nu eens gaat bewijzen dat ze een "echte" is. Jouw erotische droom , over de vrouwelijke agent .Heeft hier nx mee te maken. Volgens mij ben jij ziek , en moet je dringend eens met je therapeut praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan wel grapjes maken tegen een agente , ik ben immers een mooie man , de ene man is niet de andere voor agentes , tegen mij zijn ze steeds vriendelijk , leer met vrouwen om te gaan . Mijn therapeut zegt trouwens dat ik goed bezig ben .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 11 april 2014 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo af en toe een kleine fouillering van een halve minuut?
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .. en stinkende adem.
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of je nu veel mekkert of helemaal niks zegt maakt niet uit. De inhoud van je slip of anus halen ze er wel uit. En ik was de meest diplomatische in deze zaken.Een bewusteloze zeiker is gemakkelijker af te tasten dan een gewone zeiker. Hoe , afblaffen ? Ik stel maar één keer een vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten ze nu fouilleren op 't strand in Bredene zou het wel overdreven zijn...