![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woordbreuk is een groot woord. Er werd een "vergoeding" bedongen in een periode dat het bedrijf winst maakte. Nu maakt het bedrijf verlies en heeft te kampen met een drastische omzet verlaging (algemene terugval in banden en auto industrie). In eerste instantie moet de directie het bedrijf proberen te redden door kosten terug te schroeven. Als dat niet mogelijk is wordt een sluiting onvermijdelijk met een herschikking naar zijn andere buitenlandse vestigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Garanties op verder bestaan heeft geen waarde zie GM en Ford Genk. Cru gezegd : als die plant dit jaar sluit dan kunnen die gasten vanaf 52 jaar op brugpensioen. Als ze volgend jaar sluit bestaat het brugpensioen (waarschijnlijk) niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het toch maar raar.
Ooit was deze plant van Polysar, nadien werd het Bayer en nu dat het Lanxiss is zouden ze gewoon alles sluiten? Bij verandering van eigenaar blijft het meeste personeel gewoon zitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op vraag van een journalist wat hij bedoelde met minst rendabele zei hij "de duurste plant om te produceren". Hij verduidelijkte door te zeggen dat een uurloon bij Ford Valencia 22 Euro/uur was. In Genk 45 Euro/uur. De stroom in Valencia was ook goedkoper net als vele andere taxen. Enkele dagen later las ik in een tijdschrift een cynisch commentaar dat de klanten van Ford niet bereid waren om de verspilzucht vd Belgische Staat te betalen en eigenlijk is dat de moraal vh verhaal in een notedop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet ziet de toekomst er voor de gasmarkt niet zo rooskleurig uit, men kijkt aan tegen een overproductie waardoor de prijs onder druk komt te staan. Tevens zijn een aantal landen aan het investeren in een LNG vloot, deze variant is veel flexibeler dan pijplijdingen. http://services.lib.mtu.edu/etd/THES...man/thesis.pdf http://www.iranlng.ir/en/press/archi...age/58-1202028 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juicht Vlaming, de vakbond heeft weer een bedrijf op de knieën.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reders investeren in tankers landen doen dat niet. Wat havens betreft zijn er in Amerika een tiental grote havens die uitgerust zijn voor het behandelen van gas en olie. Die werden tot over enkele jaren voor import gebruikt maar kunnen nu gebruikt worden voor export. Idem wat China betreft die ook op enorme hoeveelheden schaliegas zit. Het is in iedereen zijn voordeel dat we goedkope energie hebben en dat de supply zo breed mogelijk is om te vermijden dat een grote leverancier dreigt zijn leveringen te stoppen. https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...f_2EXXqkQRaiag Laatst gewijzigd door Gipsy : 20 april 2014 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor of tegen rusland maakt me niet uit, het zijn de feiten die tellen. Wat betreft de vloot LNG schepen, de link die ik aangaf m.b.t. Iran, dacht ik dat het initiatief vanuit de overheid komt, het is dacht ik een ruil , gas voor schepen, ze worden gebouwd in China. Ik ga nog eens nakijken wat de kostprijs is schalie t.o.v . traditioneel gaswinning, Shell heeft dit jaar 2 miljard afgeboekt op zijn explotatie in de VS en ik dacht de rest van de projecten aan het herbekijken of ze er wel mee doorgaan, het heeft niet de verwachtte opbrengst en men stuit op heel wat problemen voor de ontginning, milieuproblemen e.d. , mensen in de omliggende gebieden kunnen bij manier van spreken hun kraantjeswater in brand steken, lijkt me niet zo gezond. https://www.youtube.com/watch?v=4LBjSXWQRV8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.z24.nl/ondernemen/shell-z...-schaliegas-vs http://www.z24.nl/ondernemen/jeroen-...edkope-energie Denk dat er veel bedrijven die om die reden zouden willen verkassen best nog een keertje de zaak goed bekijken. Er is wel een land waar de gas relatief goedkoop is en waar je niet veel belasting betaalt, maar daar heb je weer andere problemen. Laatst gewijzigd door Dade : 20 april 2014 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze De Wever bezig laten en hij zijn zin mag doen worden de werknemers nog sneller en vooral gemakkelijker aan de deur gesmeten.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 20 april 2014 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal de NVA veel stemmen kosten. Jammer voor Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |