![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Man, zet die oogkleppen eens af. Ik ging er heen op vakantie. Ik mag dan wel een bloedhekel hebben aan de islam, dat wil nog niet zeggen dat alle moslims per definitie rotslecht zijn. Hun religie is gewoon achterlijk, da's alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je dacht blijkbaar verkeerd... Of heb je de vraag niet begrepen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Gewoon domme vraag.
Toon jij me eens een partijprogramma waarin racisme wordt goedgekeurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, U gaat er precies van uit dat alleen de PS boter op't hoofd heeft.
Dat U gewoon daarover blijft lullen is uw punt. En ja, dan is het naar uw mening naast de kwestie.
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kende een Afghaanse asielzoeker die ginder zit. Zijn naam aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Dat is geen argument, maar een beschrijving.
Bestudeer die zaken eens grondig. Professor Cornelis van de VUB heeft daar ooit een goede cursus over geschreven. Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 april 2014 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door docenten bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet je eens even kijken waarOP en waarOM ik reageerde, maddox, in plaats van zomaar in het wilde weg tegen me beginnen te lullen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad een domme vraag... Ik heb geen weet van een prgramma waarin dat zou goedgekeurd worden. Zelfs �*ls dat zo zou zijn, zie ik niet in wat dat met dit onderwerp te maken heeft...
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je. Ik wou het niet te ingewikkeld maken, zodat jij de conversatie ook zou kunnen volgen...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het geld van de belastingbetaler bedoel je, royaal uitgedeeld volgens het PS-model aan haar importwerklozen, allafreaks en jihadisten inclusief. Het PS-model sponsort ook de hospitalisatiekosten van de Syrische jihadisten en binnenkort ongetwijfeld ook hun levenslange invaliditeitsuitkeringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Da's toch die unief waar degenen die in Leuven, Gent of Antwerpen niet konden slagen naartoe gaan, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'Belgen' gaan in groten getale misdaden tegen de menselijkheid plegen in Syrië, en de overheid doet daar zo goed als niks tegen.
Dat is de realiteit. En natuurlijk hebben die trainingsvakantietjes een groter doel: Wapengewenning en guerillatechnieken aanleren voor de gewapende jihad in Europa. Want die komt er vroeg of laat natuurlijk. Of dachten de weke, slappe, linkse witkonten dat ze hier veilig zaten onder de vleugels van Di Rupo em Milquet misschien? Laatst gewijzigd door Thuleander : 20 april 2014 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens we hebben het hier wel over een indoctrinaire ideologie die er door de familie werd ingestampt.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 april 2014 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |