![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze man is een totale uitzondering. Er zijn zo maar twee gevallen bekend. Huiseigenaars met een leefloon, die zijn er volop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de regel is, dat zijn huiseigenaars met een leefloon, waar ze comfortabel op kosten van de staat kunnen parasiteren. Dat verdedigt de N.VA met hand en tand. Begrijpe wie kan.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben van job moeten veranderen toen ik er alleen kwam voor te staan met m'n kinderen. Nu doe ik zwaar werk voor 1600 eurootjes per maand. Op zich geen probleem ware het niet dat ik vorige maand voor de tweede keer los door m'ne rug ben gegaan. Ik zoek nu al wat rond naar ander (lichter) werk want met 't geen de ziekenkas me geeft kom ik er helemaal niet en deze job zal ik niet lang meer kunnen volhouden. Werk genoeg zeggen ze, en 'k heb een kwarteeuw werk op mijne cv staan maar geen diploma. Maar wel een kapotte rug en een gezin om voor te zorgen. Begin maar te zoeken hé... Uiteraard kan ik bij de nva altijd dozen gaan plooien maar ik vind die jobaanbieding niet terug bij de vdab...
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die man zou in realiteit al lang geschorst zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ga je doen met zulke mensen die bewust kiezen om niets te doen en niet bemiddeld zijn? Een middelentest zal ze van het leefloon niet afhouden. En ook het bezit van een huis zal ze van het leefloon niet afhouden. Want het N.VA wil niet dat er aan het recht op leefloon van huiseigenaars geraakt wordt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Welke voordelen in natura? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hij een fortuin of verschillende huizen bezit, leefloon 0. De gezinswoning word niet geraakt, wat normaal is. Maar als hij die woning bezit moet hij ook geen sociale woning of huursubsidie aanvragen hé. Zie je, je kan er de profiteurs wél uithalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor werkloosheidsvergoedingen is er geen middelencriterium. Als je dat beperkt in de tijd, krijgt hij van de N.VA een verhoogd leefloon. Bezit hij een huis, dan wil de N.VA niet dat er ook maar enige vorm van middelencontrole op toegepast wordt. Dat is pas het verdedigen van het profitariaat... Met een eigen huis en verhoogd leefloon, kan je comfortabel profiteren. Alleen als je inkomsten hebt van huishuren, wordt je leefloon verminderd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, maar misschien heeft hij net zoals ik ook vastgesteld, dat de sociale woning die ze hem na zes jaar op de wachtlijst toewezen, duurder uitviel dan de huishuur waar hij al woonde. Misschien heeft hij dan net zoals ik die sociale woning geweigerd.... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 mei 2014 om 10:37. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hele besparing in vergelijking met asielzoekers die nu een leefloon + huursubsidie ontvangen. In feite wordt hij bestraft voor zijn goed gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was BDW die met dat argument afkwam, waarmee hij zich belachelijk maakte. |
|
![]() |
![]() |