![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een extreme vorm van verkiezingspraat. Ik hoop dat er een sanctie volgt |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och ja de Vlaming is nog wat te braaf van inborst. Wat dat betreft kunnen we nog wel wat leren van die Hollanders met hunne groten bek.
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.debunkersdehoax.org/coluc...citation-bidon
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg komen de meeste Vlamingen zelden tot nooit dag in dag uit in rechtstreeks contact met hun Franstalige landgenoten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze politici zijn er erg goed in om identitaire emoties te bespelen om het debat af te leiden van de programma's. En daar is de fundamentele keuze: wie gaat de crisis betalen? Het milieu? U en ik? Of de 1% grote fortuinen, bankiers en speculanten? En daar is het eigenlijk heel eenvoudig: alle partijen buiten PVDA kiezen de kant van de 1%. Sp.a en Groen beweren de zwaksten te ontzien in hun voorstellen, maar tijdens hun regeerperiodes - toegegeven, voor de groenen is het heel lang geleden en toen waren ze ook nog heel groen achter de oren - hebben zij nooit een vuist gemaakt tegen banken en speculanten, integendeel. Voor 99% van de bevolking bestaat er, identitaire emoties buiten beschouwing gelaten, dus slechts één rationele keuze: PVDA.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 mei 2014 om 18:41. |
|||||||
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Guilty by association'? "Mirror, mirror hanging on the wall"? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter, met de hedendaagse communicatietechnologie is het weinig waarschijnlijk dat je die slogan, die ik op dit forum meermaals heb kunnen lezen, ook in de originele Franse versie, nog niet bewust of onbewust hebt opgevangen. We zitten allemaal in hetzelfde web informatie, of je het wil of niet. (Voor de fijnsten: tegenstribbelen heeft geen zin, je trekt er alleen maar nog meer de aandacht van l'universelle araignée mee; er bestaan andere technieken...)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 mei 2014 om 19:12. |
|||||||
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb geen glazen bol maar naar vermoeden zal er een Di Rupo 2 komen en zal NVA (en zodoende een groot deel van de Vlaamse kiezers) in een cordon geduwd worden. NVA mag en zal niet meedoen. Alleen ben ik nieuwsgierig wat ze op Vlaams Niveau gaan doen. Logisch lijk mij een rechtse coalitie maar ik gok dat er toch een grote kans bestaat dat ze allen samenhokken om een front te vormen tegen NVA om de partij zo in een Cordon te kunnen duwen. Een cordon is immers gerechtvaardigd want het zijn toch racisten bij NVA.
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De andere franstalige politieke leiders ontliepen dit niet veel. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Realisme in de zin van: Levensinstelling van iemand die zich laat leiden door de werkelijkheid ... En uiteindelijk kweekt het systeem zelf de racisten, migratiebeleid dat op niets trekt, grenzen open idiotie, multiculturele samenleving dat op niets trekt, dat Verenigde Europa wat op niets trekt en zo kan je nog wel even doorgaan dacht ik ... Misschien vergat ik diegenen wel, die daar grof geld met weten te verdienen dat er een zootje, al dan niet ongeregeld, van te maken weer even ... ![]() FB reacties hebben die enige waarde laat staan inhoud?? Ik gebruik die rommel niet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 mei 2014 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt dus moeilijk, maar wel mogelijk, b.v. door solidair te zijn en het belang van de mensheid boven het eigen belang te plaatsen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste "Kallikles", het is allerminst uitgesloten dat mijn 'onderbewustzijn' mij parten heeft gespeeld. Het staat u niettemin vrij al dan niet te geloven dat "djimi' enige aanspraak maakt op 'universaliteit'. "djimi" smeekt véél liever duizend-en-één keer op z'n blote knieën: "GELOOF "djimi" NOOIT! Controleer! Verifieer! Zoek zélf en voor uzelf uit waarmee (en/of door wie) u uzelf wenst te (laten) bedotten!" Fundamenteel-vrolijke groet, "djimi"
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zo gaat het meestal toch als er slechts één rationele keuze is. |
|
![]() |
![]() |
#60 |