Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 21 mei 2014, 22:38   #41
Gelukkoos
Burgemeester

Standaard

Vreemd dat BDW soms ook nog eens met Hitler wordt vergeleken. Hitler was een manisch depressieve illusionist. BDW profileert zich steeds als een desillusionist.
Oud 21 mei 2014, 22:59   #42
discuz
Minister

Standaard

Uit HLN:

Citaat:
Go Bartje go, Ben bereid om paar indexsprongen te meemaken om orde op zaken te zetten om er daarna sterker uit te komen en op termijn meer over te houden als de profiteurs tot een minimum herleid zijn.
Man man, hoe goedgelovig kunt ge zijn?

Om het op z'n BDW's te zeggen:

Mundus vult decipi, ergo decipiatur
"De wereld wil bedrogen worden, laat haar dus bedrogen worden"

Laatst gewijzigd door discuz : 21 mei 2014 om 23:01.
discuz is offline  
Oud 22 mei 2014, 09:50   #43
holigan-brugge
Banneling

Standaard mmm

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Gisteren in "Jambers in de politiek" onthulde Bart De Wever een interne Ivoxpeiling van O-VLD met een zeer slecht resultaat.

Wat blijkt nu? De Wever voerde een toneelspelletje op. Niet alleen Open VLD ontkent dat zulke peiling werd uitgevoerd (zij maken altijd gebruik van TNS Dimarso en niet van Ivox) ook bij Ivox komen ze uit de lucht gevallen.

Wat is het achterliggend motief van de grote gouwleider?

http://newsmonkey.be/article/11792
bart de wever is een mogool die in belgie niets zal veranderen en ook niet in zijn antwerpen ,nul ,nopes ,nada...
holigan-brugge is offline  
Oud 22 mei 2014, 10:46   #44
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door holigan-brugge Bekijk bericht
bart de wever is een mogool die in belgie niets zal veranderen en ook niet in zijn antwerpen ,nul ,nopes ,nada...
Dat weten we dan ook alweer. De brugse hooligan-mongool gaat de domme Vlamingen die straks massaal voor de N-VA gaan kiezen een beetje politiek inzicht komen geven. Maar eerst gaat hij zonder fouten leren schrijven.
robert t is offline  
Oud 22 mei 2014, 10:48   #45
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Dat weten we dan ook alweer. De brugse hooligan-mongool gaat de domme Vlamingen die straks massaal voor de N-VA gaan kiezen een beetje politiek inzicht komen geven. Maar eerst gaat hij zonder fouten leren schrijven.
Hij heeft nochtans "grote gouwleider" juist geschreven: ik had eerder "hrote houwleider" verwacht.
Miauw! is offline  
Oud 22 mei 2014, 10:50   #46
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Hij heeft nochtans "grote gouwleider" juist geschreven: ik had eerder "hrote houwleider" verwacht.
Nice one.
robert t is offline  
Oud 22 mei 2014, 10:58   #47
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kom, je hebt al een hele prestatie geleverd jongen. Je hebt vooreerst het aangedurfd om op dit forum op te duiken, en dan nog als een "holigan" uit Brugge... Bovendien heb je ook eens lekker geschopt op Bart De Wever, da's durven zeg!

Als je nu nog eens wat Nederlands zou kunnen leren dan komt het allemaal dik in orde!
quercus is offline  
Oud 22 mei 2014, 11:00   #48
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al vanaf toen ik jong, erg jong was - dus helaas lang geleden - hoor ik van dergelijke voorspellingen.

Mijn eerste betoginkjes waren omtrent Leuven Vlaams.
Bisschoppen en pastoors orakelden dat Leuven net niet Vlaams mocht worden, en ook nooit Vlaams ging worden.

Later vertelden anderen dat cultuur en onderwijs nooit gesplitst zouden kunnen worden, of mogen worden.

Nog recenter ging er nooit een Vlaams parlement komen.
Dat was ongeveer gelijktijdig dat men zei dat het onwezenlijk was dat de autostrade van Luik tot Brussel "Waals" onderhouden ging worden, en tussen Brussel en Oostende "Vlaams". (we kennen nu wel files edm, en gans de ring, ook waar hij door het Brussels Gewest loopt, wordt betaald met Vlaams geld ..., maar ... de realiteit is er ondertussen wel op vlak van de gewestelijke bevoegdheden).

Zelfs de sossenvakbonden zijn gesplitst geraakt.
Dat ging net iets moeilijker dan het splitsen van de oude unitaire partijen ..., maar toch.

Laat mij hier dus even glimlachen ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 mei 2014, 11:05   #49
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kom, je hebt al een hele prestatie geleverd jongen. Je hebt vooreerst het aangedurfd om op dit forum op te duiken, en dan nog als een "holigan" uit Brugge... Bovendien heb je ook eens lekker geschopt op Bart De Wever, da's durven zeg!

Als je nu nog eens wat Nederlands zou kunnen leren dan komt het allemaal dik in orde!
U kent er anders ook iets van. Schoppen naar di Rupo, of naar De Croo, of naar Tobback of naar ... (vul zelf maar in).
Het Oosten is offline  
Oud 22 mei 2014, 11:05   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ssssjt, De Wever dat gezegd hebben. Dat dan ook waar zijn!
Trouwens, was ik van u, ik zou hetzelfde doen als ik: ons op een verhuis voorbereiden. De geheime diensten van de NVA zijn blijkbaar al zeer efficiënt.

Wij zullen niet ontsnappen aan de heropvoedingskamp eens Vlaanderen onafhankelijk geworden is.

Nog drie nachtjes slapen, en de pijn van de onzekerheid is voorbij.
Niet voortijdig gek worden, hé?
Oud 22 mei 2014, 11:08   #51
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U kent er anders ook iets van. Schoppen naar di Rupo, of naar De Croo, of naar Tobback of naar ... (vul zelf maar in).
Verhofstadt?
quercus is offline  
Oud 22 mei 2014, 11:11   #52
holigan-brugge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
hahaha , een holigan never walks alone
Oud 22 mei 2014, 11:12   #53
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet vitten op de fouten en het gebrek aan hoofdletters, Robert.
Het is trouwens de inhoud die telt. En daar mankeert het holigan-mogool niet aan.
Oud 22 mei 2014, 11:15   #54
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het verdriet is in bruhhe duidelijk al verwerkt.
hamac is offline  
Oud 22 mei 2014, 11:15   #55
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je mag je gelukkig prijzen dat je het forumschoolmeesterke te vriend hebt.
Oud 22 mei 2014, 11:16   #56
holigan-brugge
Banneling

Standaard

Citaat:
als morgen oorlog word moet je niet kunnen schrijven om iemand wat kogels in zijn gat te schieten ze ingerneur
ja ik heb schijt op de dwaze vlamingen da klopt die iedereen volgen die springt ... ik was in 1987 para commando en dat is pas springen ... trouwens wat weten jullie van de wereld , niets nul nopes... grote woorden met hun diploma zwaaien en zonder werk zitten , en zijn de eerste die weglopen als het er echt op aan komt

bart de wever is een dwaze mogool die denkt dat hij eerste minister zal worden maar zal ver van zijn bed show zijn.
Oud 22 mei 2014, 11:21   #57
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

- lol -

Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 mei 2014 om 11:21.
Xenophon is offline  
Oud 22 mei 2014, 11:31   #58
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
8<
ja ik heb schijt op de dwaze vlamingen da klopt die iedereen volgen die springt ...
Ik heb er op 1 mei ook veel zien springen...

Citaat:
ik was in 1987 para commando en dat is pas springen ... trouwens wat weten jullie van de wereld , niets nul nopes... grote woorden met hun diploma zwaaien en zonder werk zitten ,
Ik heb ook een aantal sprongen gedaan bij de para's. So?

Citaat:
en zijn de eerste die weglopen als het er echt op aan komt
8<
Je bedoelt als je tegenover een andere supportersgroep staat? Je bent een held!
hamac is offline  
Oud 22 mei 2014, 11:37   #59
De Koninck
Lokaal Raadslid

Standaard

Dit lees ik in de reacties op het volgende knack artikel
http://www.knack.be/nieuws/belgie/he...al-144631.html

hugo westdorp
21/05/2014 23:35:17
Citaat:
Hb ik juist gehoord?? Gwendolientje heeft toegegeven (reyers laat) dat de peiling heeft plaatsgevonden, dat de resultaten catastrofaal blijken te zijn en ... Dat ze alleen de methode van NVA niet kon goedkeuren. Dus alle commotie met een ondergravende toon voor die stoute NVA heeft als enig resultaat dat de PVV wel degelijk aan het kelderen is! Alleen heeft gwendolientje en Co. Nog een poging ondernomen om de NVA de zwarte piet door te geven. Over slinkse methodes gesproken.
Heeft iemand dit ook gezien of is die man aan het liegen?
Heb net de uizending (Reyers laat) van 21/05 door gezapt maar heb dat bewust fragment van Rutten niet gevonden.
De Koninck is offline  
Oud 22 mei 2014, 11:49   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als morgen oorlog word moet je niet kunnen schrijven om iemand wat kogels in zijn gat te schieten ze ingerneur
ja ik heb schijt op de dwaze vlamingen da klopt die iedereen volgen die springt ... ik was in 1987 para commando en dat is pas springen ... trouwens wat weten jullie van de wereld , niets nul nopes... grote woorden met hun diploma zwaaien en zonder werk zitten , en zijn de eerste die weglopen als het er echt op aan komt

bart de wever is een dwaze mogool die denkt dat hij eerste minister zal worden maar zal ver van zijn bed show zijn.
Hahahaha! Een ex.para met een grote muil en een klein verstand. Perfect kanonnenvlees. Ik wil de eerste para nog zien die NIET springt als hem bevolen wordt om te springen.

Het is dus bijna 30 jaar geleden dat onze forum-nieuweling (naar eigen zeggen) "gesprongen" heeft. Allicht met de broek vol toen hij op de grond kwam.

Waar zou onze forum-Rocky ondertussen aan de slag zijn? Als garçon in de mess van de officieren?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be