![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat kan je toch niet anders dan seksisme en discriminatie noemen?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu heb ik geen probleem met die quota op zich (hoewel ik ze te strikt vind), maar om daarbovenop nog eens uitsluitend vrouw te stemmen vind ik wel verregaand. Voor mij is het het één of het ander. Mensen moeten niet in de politiek geduwd worden gewoon op basis van de demografische categorie waar ze toe behoren. |
|
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Probleem mee? Laatst gewijzigd door eno2 : 23 mei 2014 om 12:20. |
||
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou nu toch wel eens graag een uitleg willen van circe over waarom zij vrouw stemt zoals ze eerder beweerde en waar het verschil dan precies zit met allochtoon of zwarte stemmen.
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op kleurlingen stemmen is racistisch.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 mei 2014 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() O jawel, je kan dat heel goed anti machismo en positieve discriminatie noemen.
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij maakt het nog erger: hij noemt een 'volgorde' waarbij 'zwarte vrouw' bovenaan staat, 'blanke man' onderaan. Dat hij toegeeft van dat principe af te hebben geweken, doet niks af aan het principe dat hij hier naar voorschuift. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() lachkramp!
#50 |
Minister-President
|
![]() Ofwel laat je je leiden door de bekwaamheid, ofwel door het geslacht/de afkomst. Als je twee kandidaten bekwaam acht, een blanke en een zwarte, en je kiest uit die twee de zwarte, omdat hij zwart is, dan heb je je finale beslissing gemaakt op basis van huidskleur/afkomst, niet op basis van bekwaamheid.
|
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een: Citaat:
Superstaaf, nu we het toch over hem hebben, is overigens een erg brutale voorstander van racisme http://forum.politics.be/showpost.ph...99&postcount=4 Wat komt die hier dan broebelen dat stemmen op een zwarte racisme is? In dat geval zou hij ook dat soort racisme brutaal moeten sponsoren. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 mei 2014 om 12:39. |
||
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sexisme = onderscheid op basis van sexe. Racisme = onderscheid op basis van ras. Al de onzin die jij er aan vastknoopt slaat op geen hol. En ja, ik ben een grote voorstander van het (mensen)recht op discriminatie door privee-personen. Daarin volg ik zelfs iemand die behoort tot de partij van mijn allergrootste vijanden: "De fundamenteelste vrijheid: de vrijheid om te discrimineren".
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus U vindt het nodig om zelf op allochtone (liefst vrouwelijke en zwarte) kandidaten te stemmen omdat je denkt dat de 10% allochtonen in dit land dit zelf niet kunnen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Niettegenstaande het ultraliberalen waren had ik voor sommige forumleden jaren bewondering voor hun wat de Engelsen noemen "way with words" tot ze zich ontpopten tot onfrisse zelfuitgeroepen racisten en zelfuitgeroepen seriële cyberbully's. Wat er van overblijft is dat ik tenminste vijanden heb van het kaliber dat ik verdien.
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sindsdien stem ik wel nog steeds op minstens één vrouw op de lijst van mijn keuze,uit principe. Maar ik stem daar ook op mannen. Beetje Miet Smetachtig. Ik heb zelfs al op vrouwelijke allochtonen gestemd (Fauzaya Talhouie indertijd bij Agalev). Als ik dan nu zie dat diezelfde Fauzaya nu samen met islamofiel Bertje (waar ik ook al op heb gestemd) kritiek op islam wil strafbaar stellen, dan vrees ik dat ik een paar verkiezingen andersom ga stemmen om tegengewicht aan zulke sujetten te bieden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
||
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Prem noemt Sinterklaas trouwens ook een Turk, de lolbroek toch... 'Nederland houdt van Turken haha'. Nikolaas van Myra was natuurlijk wel een Griek....
|
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk uit naar de dag waarop wij allemaal samen (u, uw bomma, uw buurman, uw buurvrouw, uw zatte nonkel, uw geile tante, ikzelf, mijn bomma, mijn buurman, mijn buurvrouw, mijn zatte nonkel, mijn geile tante, ... ) zullen kunnen & mogen
1) stemmen vóór of tégen een wetsvoorstel en/of 2) "ja"/"neen"/"geen mening" antwoorden op een referendum-vraag (uiteraard een referendum dat wijzélf en niémand ánders op poten hebben gezet). In afwachting van die dag kan & mag ik me tevreden (proberen te) stellen met een stem op een 'democratische partij' en/of een stem op een 'volksvertegenwoordiger'. Ik vind dat de niet te onderschatten intellectuele arbeid die aan een verantwoorde keuze voorafgaat - het bestuderen van de propaganda en de programma's, het decoderen en deconstrueren van het gehanteerde jargon en de gebruikelijke abracadabra, het doorprikken van de leugens, het vechten tegen de slaap bij het verwerken van de overbodige informatie, het afwegen van de diverse pro's en contra's, het nadenken over de mogelijke gevolgen van de keuze, het uitwerken van de alternatieve scenario's, ... - best wel betaald zou mogen worden; € 25,- per uur lijkt me een absoluut minimum om van een schappelijke beloning te kunnen spreken. Daar de politiekers het risico niet kunnen lopen dat de kiezer zich alwéér en voor de zovéélste keer vergist, doen ze er m.i. goed aan eens héél diep in de eigen geldbuidel te tasten om het de kiezer mogelijk te maken zich degelijk voor te bereiden op de 'hoogdag onzer democratie' ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 mei 2014 om 12:59. |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga het mailadres van Prem opzoeken en hem dat even duidelijk maken! Daar had ik zelf nog niet aan gedacht.
![]() |