![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Albert I herinneren we ons als de koning ridder, Albert II zullen we ons herinneren als de koning parvenu.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#43 |
|
![]() Ja, Ik zie het gewoon voor mij, de interviewer van RTL die de koning bitchslapt al zeggende: "Gij zijt hier niet den baas, opa!"
![]()
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Die andere zijn de officiële regionale talen, Spaans is de enige officiële nationale taal. Trouwens, dat staat er toch: "(oficiales) en las respectivas Comunidades Autónomas"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat schrijf ik toch: "Ook Spanje heeft naast het Spaans als rijkstaal ook andere officiële talen."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Plus: Als het interview in het Frans en het Nederlands zou plaatsvinden, zouden de Duitstaligen dan weer niet van hun oren maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bravo, kort & krachtig antwoord. 2 maal! Maar de "ge-exit-eerden" zullen het niet snappen. Ze leven op een andere "mehr Flaemische" planeet. Citaat:
Het is een beetje terug naar de vorige tijden toen hij zijn middenvingertje opstak naar het systeem. May the Force be with him ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was dus hij en enkel hij die besliste om enkel in het Frans een interveiw te geven. Maar ja, wat wil je, hij gaat toch geen toelating vragen aan zijn zoon om een interveiw te mogen geven. Hij, de man die ook weiger om afstand te doen van de titel van koning en die er na het overlijden van zijn broer opstond dat hij de troon besteeg op 59 jarige leeftijd en niet zijn van 33 jaar oud. Hij is dan nog enkel afgetreden omdat hij schrik had de huidige politieke crissis niet te overleven als vorst, maar wil wel achter de schermen de touwtjes in handen houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik ben en blijf republikein, maar in afwachting durf ik wel mee leuteren over die bende van hogere adel ...) Onze (nou ja) mosselregering heeft beslist om hem toe te laten de titel van keuning te blijven voeren. Er is maar één haan in een fatsoenlijk kiekeskot. Men had duidelijk met hem moeten afspreken. Er zijn evenwel maar zeer weinig dossiers waar de federale regering tot op heden in het gewrongen-land dat zich b. noemt, duidelijke en éénduidige taal spreekt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Lees: hij zou weer overacting moeten doen, al zou het deze keer met een traan zijn ipv de vuisten op tafel.
Laatst gewijzigd door hamac : 4 juni 2014 om 07:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zouden jihadi's eigenlijk koningskinderen willen doden?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...prinsjes.dhtml
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |