Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 20 juni 2014, 20:31   #41
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Héél de verkiezingscampagne lang horen we niks anders van de niveaantjes dat er moet gekozen worden tussen het NV-a-model en het PS-model.En als het boegbeeld van de PS na de verkiezingen dan zegt dat hij niet wil regeren met de NV-a, gaan de niveaantjes beginnen janken.

Het is toch godverdomme de logica zelf zeker, wat Di Rupo zegt? Bende kleuters!
Ha, jij bent er dus ook zo eentje die het "de logica zelf" vindt dat Vlaanderen weeral eens "Belgisch" federaal bestuurd wordt naar de wens van de Belgische francofonie? Ondanks het feit dat de Vlamingen de meerderheid in deze bananenstaat vormen, verantwoordelijk zijn voor meer dan 70 % van het Belgisch BNP, 83 % van de Belgische export (jaja, dat komt omdat wij zulk een "kerktoren"-mentaliteit hebben) leveren, het overgrote deel van het spaargeld en de beleggingen, het overgrote deel van de belastingen en daar bovenop via de transfers er ook nog voor zorgen dat het zogezegde "WalloBrux" zich een sociale zekerheid kan veroorloven die hun eigen economie nooit zou kunnen opbrengen.

Hoog tijd dat we van dat francofoon zootje ongeregeld af geraken.
quercus is offline  
Oud 20 juni 2014, 20:32   #42
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Héél de verkiezingscampagne lang horen we niks anders van de niveaantjes dat er moet gekozen worden tussen het NV-a-model en het PS-model.En als het boegbeeld van de PS na de verkiezingen dan zegt dat hij niet wil regeren met de NV-a, gaan de niveaantjes beginnen janken.

Het is toch godverdomme de logica zelf zeker, wat Di Rupo zegt? Bende kleuters!
Bende kleuters, en dat die Di Ruppo al vanaf het begin van zijn regering, ook zogezegd voor de Vlamingen, al hoewel ik het eerste teken nog moet zien van zijnentwege dat hij er ook voor de Vlamingen was, van de kansel afriep dat alle moest gedaan worden om de NVa het gras voor de voeten weg te maaien en dat de brave regimepers nagelaten heeft om de burgers, en dan vooral de Vlaamse burgers mee te delen wat onliefs EDR allemaal voor hen in zijn regering beslist heeft te doen, want zijn Eigen achterban mocht zogezegd niet verarmen, en dat die brave regimepers hem 100% gevolgd is in zijn debat om waar ze maar kunnen de NVa uit te schakelen? dat vindt u natuurlijk heel normaal.
Een regering die ipv van zijn Eigen programma te verdedigen zich beperkt tot oppositie te Voeren tegen de oppositie om zo zijn onfrissel praktijken ver van het oog van de gedupeerde Vlamingen in voegen de kunnen laten treden.
Daar valt u ook niet over; maar oh wee als BDW zijn mond durft open te doen, dan is heel het land te Klein om uw afkeer te laten horen.

Klein Klein kleuterke, ga nog wat aan mama's rokken hangen.
marie daenen is offline  
Oud 20 juni 2014, 20:37   #43
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Correctie: Als ze een willen instappen in een haalbaar compromis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Zomaar wat poneren is echt wel handig hé ?
Inderdaad Rikske.
Laten we u voortaan maar wat met jezelf argumenteren.
Hoewel argumenten dikwijls ver te zoeken zijn.
stuyckp is offline  
Oud 20 juni 2014, 20:38   #44
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ha, jij bent er dus ook zo eentje die het "de logica zelf" vindt dat Vlaanderen weeral eens "Belgisch" federaal bestuurd wordt naar de wens van de Belgische francofonie? Ondanks het feit dat de Vlamingen de meerderheid in deze bananenstaat vormen, verantwoordelijk zijn voor meer dan 70 % van het Belgisch BNP, 83 % van de Belgische export (jaja, dat komt omdat wij zulk een "kerktoren"-mentaliteit hebben) leveren, het overgrote deel van het spaargeld en de beleggingen, het overgrote deel van de belastingen en daar bovenop via de transfers er ook nog voor zorgen dat het zogezegde "WalloBrux" zich een sociale zekerheid kan veroorloven die hun eigen economie nooit zou kunnen opbrengen.
Hou je conclusies maar voor jezelf, want ze trekken op nie veel!

Ik zeg alleen dat als je in héél de campagne loopt te verkondigen dat kiezer kiest voor ofwel jouw model ofwel het ander model, je achteraf niet moet komen mekkeren dat de andere jou liever niet in de regering ziet! Dat is zuivere logica. Maar blijkbaar o zo moeilijk in die benevelde koppies van jullie te krijgen hé! En al de rest die je hier loopt te verkondigen, doet gewoonweg niks terzake.

Laatst gewijzigd door SMI94 : 20 juni 2014 om 20:42.
SMI94 is offline  
Oud 20 juni 2014, 20:39   #45
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Bende kleuters, en dat die Di Ruppo al vanaf het begin van zijn regering, ook zogezegd voor de Vlamingen, al hoewel ik het eerste teken nog moet zien van zijnentwege dat hij er ook voor de Vlamingen was, van de kansel afriep dat alle moest gedaan worden om de NVa het gras voor de voeten weg te maaien en dat de brave regimepers nagelaten heeft om de burgers, en dan vooral de Vlaamse burgers mee te delen wat onliefs EDR allemaal voor hen in zijn regering beslist heeft te doen, want zijn Eigen achterban mocht zogezegd niet verarmen, en dat die brave regimepers hem 100% gevolgd is in zijn debat om waar ze maar kunnen de NVa uit te schakelen? dat vindt u natuurlijk heel normaal.
Een regering die ipv van zijn Eigen programma te verdedigen zich beperkt tot oppositie te Voeren tegen de oppositie om zo zijn onfrissel praktijken ver van het oog van de gedupeerde Vlamingen in voegen de kunnen laten treden.
Daar valt u ook niet over; maar oh wee als BDW zijn mond durft open te doen, dan is heel het land te Klein om uw afkeer te laten horen.

Klein Klein kleuterke, ga nog wat aan mama's rokken hangen.
bla bla bla bla bla... Nog zo'n beneveld 'brein'!
SMI94 is offline  
Oud 20 juni 2014, 20:47   #46
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hou je conclusies maar voor je zelf, want ze trekken op nie veel!

Ik zeg alleen dat als je in héél de campagne loopt te verkondigen dat kiezer kiest voor ofwel jouw model ofwel het ander model, je achteraf niet moet komen mekkeren dat de andere jou liever niet in de regering ziet! Dat is zuivere logica. Maar blijkbaar o zo moeilijk in die benevelde koppies van jullie te krijgen hé! En al de rest die je hier loopt te verkondigen, doet gewoonweg niks terzake.
Het is vooral moeilijk in de benevelde koppies te krijgen bij de aanhangers van de Vlaamse PS-filiale.

Wat "al de rest" betreft, je wimpelt het gewoon af omdat het voor Belgicistische francofonen-gatlikkers zoals jullie om ongemakkelijke waarheden gaat. Feit is dat het er naar uit ziet dat Vlaanderen, weeral eens, op federaal vlak een door marxisten gedomineerd beleid zal krijgen. Ondanks het feit dat in Vlaanderen links met veel moeite één stem op vier behaalde. Daarvoor tel ik de kwallen van de Vlaamse PS-filiale, de Groentjes en de PVDA-communisten bij elkaar. Dergelijke federale regering is volstrekt niet representatief voor de economisch sterkste deelstaat in dit apenland.
quercus is offline  
Oud 20 juni 2014, 20:48   #47
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hou je conclusies maar voor jezelf, want ze trekken op nie veel!

Ik denk dat jouw 'koppie' wat beneveld is...wat jij verkondigd doet ook gewoon niets ter zake!!
Brakelaar is offline  
Oud 20 juni 2014, 20:53   #48
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Indrukwekkende argumentatie. Chapeau!

Laatst gewijzigd door Wapper : 20 juni 2014 om 20:53.
Wapper is offline  
Oud 20 juni 2014, 20:58   #49
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is vooral moeilijk in de benevelde koppies te krijgen bij de aanhangers van de Vlaamse PS-filiale.

Wat "al de rest" betreft, je wimpelt het gewoon af omdat het voor Belgicistische francofonen-gatlikkers zoals jullie om ongemakkelijke waarheden gaat. Feit is dat het er naar uit ziet dat Vlaanderen, weeral eens, op federaal vlak een door marxisten gedomineerd beleid zal krijgen. Ondanks het feit dat in Vlaanderen links met veel moeite één stem op vier behaalde. Daarvoor tel ik de kwallen van de Vlaamse PS-filiale, de Groentjes en de PVDA-communisten bij elkaar. Dergelijke federale regering is volstrekt niet representatief voor de economisch sterkste deelstaat in dit apenland.
Haha, hoe lachwekkend gaat dit eigenlijk nog worden!

Wat ist? Leg ik de vinger op de wonde? Nogmaals: als je een hele campagne voert op het wij-of-zij-principe, moet je achteraf niet verwonderd zijn dat 'zij' jou niet in de regering willen! Wat begrijpen mensen als jij daar nu eigenlijk niet aan zeg? Een kind uit het eerste leerjaar snapt die logica zelfs! Maar niet marietje en querci! Nee, te moeilijk blijkbaar!

Wat mijn persoonlijke standpunten zijn, of voor wie ik stem, heeft daar geen éne reet mee te maken.
SMI94 is offline  
Oud 20 juni 2014, 20:58   #50
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar zou het beneveld brein zitten denk je?
marie daenen is offline  
Oud 20 juni 2014, 20:59   #51
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Indrukwekkende argumentatie. Chapeau!
Ik pas mij aan hé. Maar achteraf gezien ik misschien beter nog ergens het woordje 'regimepers' in mijn indrukwekkende argumentatie gestopt.
SMI94 is offline  
Oud 20 juni 2014, 21:01   #52
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar zou het beneveld brein zitten denk je?
Ik zal het spoor NV-a-pamfletjes moeten volgen denk ik, als ik dat wil weten.
SMI94 is offline  
Oud 20 juni 2014, 21:10   #53
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Haha, hoe lachwekkend gaat dit eigenlijk nog worden!

Wat ist? Leg ik de vinger op de wonde? Nogmaals: als je een hele campagne voert op het wij-of-zij-principe, moet je achteraf niet verwonderd zijn dat 'zij' jou niet in de regering willen! Wat begrijpen mensen als jij daar nu eigenlijk niet aan zeg? Een kind uit het eerste leerjaar snapt die logica zelfs! Maar niet marietje en querci! Nee, te moeilijk blijkbaar!

Wat mijn persoonlijke standpunten zijn, of voor wie ik stem, heeft daar geen éne reet mee te maken.
Jij legt inderdaad de vinger op de etterende Belgische wonde, waarin door chantage aan de macht gekomen regeringspartijen zelfs niet meer de moeite doen om hun politiek aan diezelfde Vlamingen uit te leggen maar ze steeds weer met alle zonden van Israël overladen als ze durven protesteren tegen hun crimineel gedrag.

Oei, ik was het vergeten het is de fout van de NVa; als ze haar mond niet open doet, verbergt ze de kiezers welk kwaad ze allemaal in petto heeft; als ze haar mond wel open doet is ze verwaand en zegt ze niet de waarheid en als ze de waarheid zegt is dat haar Eigen kiezers bedriegen....
Vind je niet dat dat liedje enorm afgezaagd is?

Een regering die zichzelf niet meer de moeite doet om uitleg te geven over haar programma, omdat ze weet dat dat programma totaal niet doenbaar is voor Vlaanderen en eerder een schande dan een eer is en dan maar liever het domme volk afleidt met anti-oppositie praat te verkopen, daarbij tot in het absurde geholpen door de Vlaamse gesubsidieerde regimepers.

En natuurlijk zijn er grote monden die erin lopen en hier nog wat meer onnozeliteiten voor de grote waarheid komen verkopen.
marie daenen is offline  
Oud 20 juni 2014, 21:15   #54
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zal het spoor NV-a-pamfletjes moeten volgen denk ik, als ik dat wil weten.
Denk je nu echt dat je meer weet als je alleen maar naar de absurditeiten van EDR en C° en hun brave regimepers luistert?
marie daenen is offline  
Oud 20 juni 2014, 21:22   #55
Another Jack
Banneling

Standaard

Nu, als het echt niet anders gaat is een klassieke tripartite een valabel alternatief...
Another Jack is offline  
Oud 20 juni 2014, 21:26   #56
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij legt inderdaad de vinger op de etterende Belgische wonde, waarin door chantage aan de macht gekomen regeringspartijen zelfs niet meer de moeite doen om hun politiek aan diezelfde Vlamingen uit te leggen maar ze steeds weer met alle zonden van Israël overladen als ze durven protesteren tegen hun crimineel gedrag.

Oei, ik was het vergeten het is de fout van de NVa; als ze haar mond niet open doet, verbergt ze de kiezers welk kwaad ze allemaal in petto heeft; als ze haar mond wel open doet is ze verwaand en zegt ze niet de waarheid en als ze de waarheid zegt is dat haar Eigen kiezers bedriegen....
Vind je niet dat dat liedje enorm afgezaagd is?

Een regering die zichzelf niet meer de moeite doet om uitleg te geven over haar programma, omdat ze weet dat dat programma totaal niet doenbaar is voor Vlaanderen en eerder een schande dan een eer is en dan maar liever het domme volk afleidt met anti-oppositie praat te verkopen, daarbij tot in het absurde geholpen door de Vlaamse gesubsidieerde regimepers.

En natuurlijk zijn er grote monden die erin lopen en hier nog wat meer onnozeliteiten voor de grote waarheid komen verkopen.
Ah mens, nog een geluk dat jij jezelf nog graag bezig hoort.

Nogmaals: als je héél de verkiezingscampagne een wij-of-zij-campagne voert, is het dan achteraf niet logisch dat 'zij' niet samen willen regeren met jou? En moet ik nu écht geloven dat De Wever er niet alles aan doet om de PS uit de regering te houden?

En nu mag je hier nog wollige praat verkopen doorspekt met kaakslagen, regimepersen en verraders tot het aan je oren uitkomt, die twee vorige vragen zijn wél de kern van de zaak en de rechtstreekse oorzaak van de uitspraak van Di Rupo. Dus doe dan niet zo verongelijkt over een uitspraak die een dove al van 10km ver had horen aankomen. Het laat je niet écht intellectueel overkomen, dat geef ik je op een briefje.

Laatst gewijzigd door SMI94 : 20 juni 2014 om 21:27.
SMI94 is offline  
Oud 20 juni 2014, 21:43   #57
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nu, als het echt niet anders gaat is een klassieke tripartite een valabel alternatief...
Heeft de Ø-VLD haar lijstje met nieuwe pestbelastingen al klaar? Het zal nodig zijn nu de begroting van 2014 een zwart gat blijkt te zijn waar elke maand een miljard Euro in verdwijnt.
fonne is offline  
Oud 20 juni 2014, 21:47   #58
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Heeft de Ø-VLD haar lijstje met nieuwe pestbelastingen al klaar? Het zal nodig zijn nu de begroting van 2014 een zwart gat blijkt te zijn waar elke maand een miljard Euro in verdwijnt.
Alles staat klaar, fonne.
Eerst de clown de tijd gunnen om zijn spullen bij mekaar te zoeken.
Another Jack is offline  
Oud 20 juni 2014, 21:52   #59
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"al"? Nu De Wever er vaart wil achter zetten is het wéér niet goed? Tot op heden heeft De Wever slechts gelegenheid gehad aan die snullen van CDH en MR de vraag te stellen of ze het zien zitten om in een federale regering zonder PS te stappen. Onderhandeld werd er nog niet. Mij moet je niet komen vertellen dat die francofonen zó veel tijd nodig hebben om op die vraag te antwoorden. Ze rekken het met opzet, met de bedoeling op De Wever zodanig veel druk uit te oefenen dat hij alle essentiële punten uit zijn
programma laat vallen. Dat is dan geen "compromis" meer maar 'total surrender". Ze hebben ooit met Verhofstadt gekund omdat die zo geil als boter was om toch maar premier te kunnen worden. Maar met De Wever zal dat niet lukken.
Blijkbaar ben jij goed geïnformeerd. Van waar haal jij die informatie ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 20 juni 2014, 21:55   #60
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Alles staat klaar, fonne.
Eerst de clown de tijd gunnen om zijn spullen bij mekaar te zoeken.
We geloven u. Ik heb mijn spaarboekje alvast leeggemaakt en het geld in een kous onder de matras gestopt. Mijn spaarcenten zullen de communistische dieven van de Ø-VLD niet krijgen.
fonne is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be