![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat laatste verandert evenwel als je er een beweeglijke, meespelende spits in brengt en Kevin centraal zet. Spijtig genoeg heb je niets aan een targetspits als Lukaku in zulke matchen. Ik neem aan dat dit tegen pakweg Usa of Duitsland wel anders zal zijn. Nuja met de basisopstelling kan je alle kanten op en dat doet Wilmots dan ook perfect tot nu toe. Vraag is ofdat dit een goede tactiek is indien de tegenstanders sterker worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mexico, chili, Costa rica, australie laten toch wel iets nieuws zien, dunkt me heel fysiek, snel voetbal, heel technisch ook tiki taka , maar dan een upgrade : tiki taka mét een haarfijne lange pass die van kant wisselt (tempo in de match) of de spits in één tijd dertig meter verder met de bal voor goal zet. (spitsen die alsof het niets is die pass ook nog eens in één tijd dood voor zich neerleggen) zit er bij de Duivels ook wel in hier en daar hoor (zeker die pass bij DeBruyne, de versnelling van Mertens, de complexloze inspiratie van Origi) maar k zie er bij die anderen toch wel meer werkkracht van heel het team bij ... probleemloos kilometers lopen (en niet na 60 minuten krampkes blèren gelijk de Russen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ligt uiteraard aan de coach die niet goed genoeg is en waar zijn vel elke keer gered wordt door een flits.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hij lijkt ook dikwijls niet te durven kiezen tussen systemen én spelers ... maar zolang het resultaat er is, zal niemand ook maar een woord van kritiek plaatsen hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gisteren speelde vooral Hazard veel te laag en Fellaini te hoog. Dat Hazard te laag speelde had wsl wel wat te maken met een Vermaelen die niet mee op kwam. Met de steun van Vertonghen en later Origi had hij wel een de mogelijkheid hoger te spelen. Lukaku was dan weer ofwel op een eiland ofwel met heel veel man rond hem omdat Fellaini vrij hoog stond en geen man mee naar achter trok, weg uit de 16. De rechterflank speelde dan wel weer goed net zoals de centrale as. Laatst gewijzigd door Athelas : 23 juni 2014 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve mijn post niet te aux serieux te nemen a.u.b. maar ik kon het echt niet laten ... ![]() Valt het niet op dat men via het voetbal (WK) de driekleur in de spotlights zet in de zin van België is één Natie!! Ook menig interview op TV, van het Frans naar het Nederlands en omgekeerd beetje doorzichtig niet? ![]() p.s. dat moet opvallen denk ik, dat ik geen voetbalfreak ben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 juni 2014 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De telegenieke BDW is trouwens zelf een mediaprodukt. Wie daar tegen is moet dan maar opkomen voor het verbieden van politiekers in de media. Een internetsite waarop men het partijprogramma kan lezen met de persoonlijke aksenten van elke kandidaat zou ruimschoots moeten volstaan om zich als kiezer een menig te vormen over de inhoud van een partij. En zonder foto van de kandidaat uiteraard, want dat beïnvloed weer een objektief oordeel. In de tijd van Jacob Van Artevelde was dat allemaal geen probleem.... ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 23 juni 2014 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat ze nu eens complexloos spelen om vertrouwen te putten. Laat die backs of Kompany eens mee oprukken. Ik heb de laatste wedstrijden van de competitie leuke acties gezien van Anthony VDB die vaak mee hoog ging spelen en de flanken opentrok. Ik begrijp niet waarom telkens voor Van Buyten wordt gekozen die pas nadat Bayern kampioen speelde, wat speelritme kon opdoen.
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() [quote=rookie;7208303]dat bewijst dat je van voetbal de ballen kent. Tegen Algerije met de hakken over de sloot, idem dito tegen de Russen. En dat voor een ploeg vol "wereldvedettenUOTE]
Iedereen bij Algerije achter de bal,het speelveld verkleind tot de helft en dan spelen daar 20 spelers op,probeer zo maar is iets te forceren! geduldig spelen is dan de opdracht,en dat hebben ze goed uitgevoerd! Gisteren Algerije zien spelen tegen Zuid-Korea waar ze wel diep durfden spelen,omdat ze die aankonden?
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb van horen zeggen dat ze Boskamp zo dikwijls laten opdraven omdat hij gratis is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou het niet kunnen dat naarmate de ploegen sterker worden de duivels ook beter gaan spelen. Dit is een fenomeen waar Anderlecht ook vaak mee te kampen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() [quote=Brakelaar;7208593]Die coach kan het niet, ze zitten in de zwakste groep en wat hebben ze al getoond? nada, niets dat op iets trok, als ploeg trekt het op niks en dat is jammer met het potentieel dat er zit, tegen janneke en mieke spelen gaat hun goed af
![]() achter de tv zijn we allemaal trainer he!
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is me nog steeds een raadsel waarom aan sommige spelers zoveel miljoenen moeten worden betaald ? Spelen die dan 10000 keer beter ?? De Belgen die verloren ooit tegen San Marino en dat waren allemaal winkeliers die na hun werk wat tegen een balletje trapten ? Sommigen wisten nog niet dat een bal rond was ? Voor hetzelfde geld verloor Argentinië van Iran ....en die jongens verdienen 100000 keer minder dan die blaaskaken !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op "brt2" gebruiken ze voor het programma een tekenfilmpje dat de troeven van Brazilië en de voetbal laat zien... Je moet eens zien hoe blij dat Braziliaans straatkindje is met heel de voetbal... ![]() Dan ben ik al blij dat er nog partijen zijn die niet openlijk staan te juichen voor heel dat theater...
![]() |