![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die een woning (met verschillende apps in bvb) hadden en die wisten te verhuren op gezette tijden lieten de reclamejongens deze soms volhangen (het gebouw) met reclameborden want in bepaalde gevallen bracht dat meer op ![]() ![]() Ik dacht te weten dat dat systeem van 'verhuren' niet echt meer lukte. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want dat zou er dan toch moeten zijn, net zoals met de erfenissenkwestie van Anciaux. Als Tobback daar niet op reageerde, dan zou hij daarmee ook aangegeven hebben dat hij er niet anders over denkt. Maar dat deed hij wel. Nu eens afwachten of De Wever zich ook wilt distantiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is nog eens extra belachelijk van de N-VA'ers dat ze dit in andermans schoenen willen schuiven. Zelfs als volgens het gemeentereglement strikt gezien een boete moet gegeven worden (waar ik nog steeds een bewijs van moet zien), het is duidelijk dat er absoluut geen intentie was om boetes uit te delen totdat die N-VA'er zijn vuile bek opentrok.
Na eerdere gebeurtenissen vorige eeuw hoop ik dat er geen mensen meer zijn die het tot in de details correct uitvoeren van wetten en bevelen als het hoogste goed zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnbaar wel, daar ze in de N-VA de flamingantische duivel zien die het land naar de verdoemenis wil helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Ik kan die N-VA-er alleen maar bijtreden. Een reglement dient te worden nageleefd, ook als het onlogisch is, waarbij in het laatste geval, het reglement maar moet worden aangepast. Het maakt me zelfs niet uit dat hij wellicht met enig leedvermaak de Belgische vlag daarbij kon betrekken, al gaat het dan uitsluitend om de supportersversie. Dat reglement dient dringend te worden herschreven, dat is duidelijk.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Klinsman: "De scheids spreekt Frans en kan de Belgen dus in hun eigen taal aanspreken."
![]() En toch maar fier zijn op 'hun land' de Vlaminkjes.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 1 juli 2014 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mensen immers "grotendeels voor België" zijn, dan betekent dat ze wel politiek of communautair denken... Wel, laten we afwachten tot 21 juli om na te gaan of er nog steeds zoveel vlaggen uithangen als nu, tijdens het WK. Ik ben benieuwd (alhoewel ik, rekening houdend met de vele jaren ervoor) nu al het resultaat weet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
raar dat er geen Nederlandstaligen in Wallonië leven volgens Everytime.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Want op een dag zal er misschien een belastinggeile SP-A'er/O-VLD'er zijn die werkelijk die €50,- gaat innen en dan kan de burger daar juridisch niets tegen beginnen. Ik zou denken dat diezelfde burger tevreden zou zijn dat tenminste iemand zijn werk doet ipv zijn broek op de stadhuisstoelen te verslijten. Maar voor U staat N-VA bashen blijkbaar boven een rechtvaardig en correct gemeentereglement en wat de gevolgen daarvan ooit kunnen zijn, laten U blijkbaar koud. En over welke gebeurtenissen uit de vorige eeuw hebt U het ? Ik, en ik vermoed nog een aantal anderen op dit forum, kijken bijzonder uit naar wat U hiermee bedoelt. Ik kan me nl. niet inbeelden dat iemand het "Jupiler vlag" probleem zou willen vergelijken met de gruweldaden van de nazi's in WOII en zo die periode uitermate bagatelliseert. Dat zou U toch ook niet netjes vinden, niet ?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |